|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Risukeula Pajero,Onko edes toivoa...?....Saada jonkunlaiset joustot sienimetsälle?Netti kyllä näyttää että ainakin aussipojat saavat jonkunlaista rotia "puolimaasturiin" mutta miten?
__________________
Tyhjä pää on helpompi juoda täyteen... |
#2
|
||||
|
||||
Kierrejouset takana auttaa mut ei tee autuaaks ja luulis et olis vanhempiinkin mahdollista muuttaa koska niitä on saanu kaupastakin.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
||||
|
||||
Jos Lehtijouset, niin...
Hj:n takajouset taakke, pari alinta pätkälatia pois joustavampi ja kestävämpi ratkaisu. JA on BOLT-ON.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#4
|
|||
|
|||
Kyllä siitä saa pähkäile ja käytä "aikaa" sitä se vaatii jos meinaat mettään mennä!
|
#5
|
||||
|
||||
Mulla on kierrejousinen (siis takana) jo ihan tehtaalta mutta eipä suuria muuta kun keula joustaa kun rautakanki. ja sille keulalle ei oikeen minkään voi. risukeula on risukeula.
|
#6
|
|||
|
|||
Lainaus:
Ennen: Ja jälkeen: Kunhan vain löytyisi joku taho joka kertoo onnisttuko suomessa tuo korin nosto esim.3" tai 2" ihan noin vaan eli käytännössä voinko vain tehdä itse korinkorotukset vai pitääkö olla ns. tehdastekoista? Tilaamalla saa kaiken mitä tarvitsee mutta kun kilvet olisi tarkoitus säilyttää Korotussarjoja löytyy yli 5"asti ja tarkotuksena olisi iskeä kiinni Old Man Emun kamat kiinni...
__________________
Tyhjä pää on helpompi juoda täyteen... Viimeksi muokannut kossu® : 09.11.2008 22:50 |
#7
|
|||
|
|||
Kyllä siihen pitäisi enempi joustoa tietynlaisilla muutoksilla saada. Eikös pohjaanlyöntikumit ollut yksi muokattava kohde. Sitten kallistuksenvakaajienn irrotus, ja itse jousen säätö/vaihtaminen tietenkin. 2 Gen pajeroissa oli jo takana tehdas lukkoa joka hyvin kompensoi joustojen puutteita. Päättelin kuvistasi että pajerosi olisi jo uudempi. Eikös 2Gen pajeron tukivarsissa ollut myös joku pieni ero, joka mahdollisti hieman paremmat joustot mitä edeltäjässään, kertokoon joku muu joka muistaa sen tarkalleen.
Eikä se risukeulakaan nyt niin onneton ole, kunhan on vain oikein toteutettu. Uudemmissa pajeroissa se on jo onneksi kierrejousilla, joilla on jo mahdollista saavuttaa jonkinlaiset joustot. Sitten toki on myytävänä etuakselin uusia rakenteita, jotka samalla myös korottavat, mutta näitä ei juuri taidettu tuoda suomeen, ainakaan vielä. Australian tai amerikan foorumilla tästäkin oli juttua. Lukot ovat myös yksi hyvä ratkaisu, jossei joustoja ole mielestäsi tarpeeksi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
risukeula hilun korotuspalat | hiluks | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.05.2008 20:43 |
Ei edes toyotalla | Ex_inkkari | Linkit | 2 | 25.02.2008 22:13 |
Ostettu risukeula Hiluksi | Holle | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.02.2008 22:34 |
BJ:hin HJ:n akselit lehtipakkoineen, onko toivoa? | Urbancityboy | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.10.2007 12:50 |
Onko pätkä Pajero mielestänne hyvä off-road auto | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2005 18:14 |