|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
patrolin jarrutkäykö 91 vanhakoppa patroliin gr tai vanhempien patrolien takajarru kilvet?uudet maksaa pirusti eikä ole purettuja missään ko vuosimalliin Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
oliko liian visainen kysymys?
Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
||||
|
||||
gr levyt takana ja vanhoissa rummut joten tuskin käy.
|
#4
|
|||
|
|||
onko nyybin auto mikä?
lisää kaasua, puut suurenee... |
#5
|
|||
|
|||
onkos se nyt sitten r vai y260 kun 91 ja viä sitä vanhempaa koria,ei siis vielä gr.
piru kun ei onnistu syystä tai toisesta tuo rekkautuminen niin menee aina nyybiks Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
|||
|
|||
260 (espaniassa koottu) korisessa jarrukengät eri varaosanumerolla kuin 160 korisen (vanha malli vm. 11/79 - 08/88 ) mutta jarrurumpu on sit taas samalla varaosa numerolla. yritän löytää jostain sen 260 korisen jarrukilven varaosa numeron niin saa siitä jotain päätellä
|
#7
|
|||
|
|||
paikallisesta nissanin liikkeestä kävin kysymässä niin sanoivat hinnaks 230€ kpl!!liekö maasturipurkaamoja montaa suomessa?
Note! This message was posted anonymously! |
#8
|
|||
|
|||
löytyyköhän tähän vastausta?
Note! This message was posted anonymously! |
#9
|
|||
|
|||
Oletko kysynyt tuolta http://www.auto-lehtinen.fi/
Tai tuolta http://www.maasturi-mattila.fi/ HJ61 -90 & LJ70 -89 Edited by - jpl on 27/11/2007 12:31:59 |
#10
|
|||
|
|||
heitin kyssärin menemään maasturi-mattilalle,katsotaan miten äijän käy
Note! This message was posted anonymously! |
#11
|
|||
|
|||
joo eipä ollut sieltäkään apuja.onkos kenellekkään tullut tähän asiaan selkoa?
Note! This message was posted anonymously! |
#12
|
|||
|
|||
no nyt onnistui tuo rekisteröityminen vihdoin viimein.minä siis kyselin tuota jarru hommaa
lyhyt mutta ohut... pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä... |
#13
|
|||
|
|||
eikö kukaan ole joutunut painimaan ko asian kanssa?
lyhyt mutta ohut... pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä... |
#14
|
|||
|
|||
hiljaista kuin huopikas tehtaassa.mitenhän on passaako king kapin jarru romut patroliin?tuossa yhtä kinkkua (vm 87-89 bensa) vähän vilkaisseena näytti että olis ollu sama taka aksila.mahtaako olla sama sit paperilla?
lyhyt mutta ohut... pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä... |
#15
|
||||
|
||||
Kerroppa ensin auton malli niin on helpompi antaa vastauksia.
|
#16
|
|||
|
|||
tuollahan se ylhäällä:91 vanhakuori 2.8td(260 espanja)
lyhyt mutta ohut... pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä... |
#17
|
|||
|
|||
no miksei kukaan vielä ole ehdottanut että käytä hakua???
Note! This message was posted anonymously! |
#18
|
|||
|
|||
en ole onnistunut löytämään silläkään vastausta
lyhyt mutta ohut... pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä... |
#19
|
|||
|
|||
no nyt on jarrukilpi homma selvillä mutta sitten seuraavaa.missä mahtaa olla vika kun takajarrut ei pidä,käsijarru pitää kyllä mutta ei käyttö jarru?on uudet sylinterit,ilmattu sen seitsemän kertaa,kehitty kengät,tarkastettu pääsylinteri ja kuormasäädin,uutta jarruputkea eräskin metri vaan ei pidä.eka polkaisu poljin pehmeä,toinen-kolmas polkaisu poljin on niinkuin pitää mutta ei vieläkään kunnolla pidä
Note! This message was posted anonymously! |
#20
|
||||
|
||||
ilmaa kuormantunnistimessa?
Offroad Kainuu BJ-40 Project Boar Project BY: OPA |
#21
|
|||
|
|||
on ilmattu siitäkin.alkaa ymmärrys loppua missä vois vika olla
Note! This message was posted anonymously! |
#22
|
|||
|
|||
onko kengät säädetty lähelle rumpua??
|
#23
|
|||
|
|||
tuossa ylempänähän lukee että on kehitty hihnat.. mites pääsylinteriin jos on päässy ilmoo? sevyssä ainakin löyty sieltä syy miksei jarrut pitäny.
|
#24
|
||||
|
||||
Ottaako etujarrut kiinni? Olipa kerran sellainenkin vika työsuhde-isuzussa, ettei seppä saanut jarruja millään ilmattua. Taakse kokeili vaihtaa uudet sylinterit, "alppi"venttiilin, osan putkista ja sitten vielä jarrupääsylinterin.
Vika löytyi kuitenkin lopulta etusatuloista, tiivisteet vaihtamalla kaikki korjaantui. Ei juuri vuotanut pihalle päin, mutta osas horia ilmansa sitä kautta. sj 412 http://www.pohojanmaanoffroad.fi |
#25
|
|||
|
|||
kyllä etuset pitää niinkuin kuuluukin.tänään vielä yritin ilmata käyttäen melkein kaikkia mahdollisia oppeja,paineilmalla jäi kyllä kokeilematta.alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj:n jarrut | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 13:35 | |
jarrut ja pyh | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.04.2006 18:44 |
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.12.2005 15:21 |
BJ 40/42 jarrut? | MHS | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.02.2005 23:16 |
M:Ohjaus jarrut | toizukenzu | O/M/V Muut | 0 | 28.01.2004 07:22 |