|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
On se kyl ihme seppä Onko tullu vastaa mitää metallintyöstöö mitä et oo saanu suunniteltua ja toteutettua?? Joka tapaukses mukavaa kateltavaa ku homma käy jotekii turhanki luontevasti..
|
#2
|
||||
|
||||
Lainaus:
onhan näitä mukava näperrellä mutta aikaa menee vaan niin tajuttomasti näihin työkalu/erikois projekti hommiin.
__________________
Toyotan Lantikka Mailman Paras Jeep https://www.youtube.com/c/TJussilainen http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99579 |
#3
|
||||
|
||||
tietysti jotkut nivel kupit on erilaisia
joutu tekemään veto tangon missä 1/8" pukikierre ja m12 vetopuoli vetoakselin ja ulkokuoren nivel kupit eripituisia. pitempi oli vetoakselin ristissä ja lyhyempi oli ulkokuoreen tulevissa
__________________
Toyotan Lantikka Mailman Paras Jeep https://www.youtube.com/c/TJussilainen http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99579 |
#4
|
||||
|
||||
"Ei voi muuta sanoa ku hattuu nostaa."
|
#5
|
||||
|
||||
boxien kasausta.
paras boxi ei tarvii kuin 8 erilaista adapteria rattaalle adaperi 55mm laakeriin boxiin adapterit pienemälle laakerille . vetarin tiiviste/shimmi adapteri pikkurattaan/vetarin adapteri kokoelma vetarille 55mm laakeri adapteri vetarin pääty laakeri adateri + uusi laakeri holkki. vetari+pikku ratas kasattu adaptereineen seuraava boxi ei tarvii kuin tiivisteelle uuden pesän. kun kääntö päässä on ison laakerin pesät.
__________________
Toyotan Lantikka Mailman Paras Jeep https://www.youtube.com/c/TJussilainen http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99579 |
#6
|
||||
|
||||
Saavutetaanko tuossa jotain uusia ominaisuuksia mitä valmiista mogisysteemeistä ei löydy vai onko tuo enempi vaan olemassa olevien osien hyödyntämistä?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
takapään murikka siirtyy keskelle ja etu murikka enemmän sivulle. akseli leveys muttuu samalla järkeväks. isoja suorahampaisten boxeja oli 4 mutta isojen boxien kääntöpäitä ei ollut ku 2 kpl.
__________________
Toyotan Lantikka Mailman Paras Jeep https://www.youtube.com/c/TJussilainen http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99579 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty MB G raidetanko tai mikä se mersuissa lieneekään nimeltään. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.12.2009 19:16 |
Nite Life | bono | Baarit | 0 | 23.05.2002 15:00 |
Life as a House | mikk0 | Movies | 0 | 16.04.2002 21:37 |
Half-Life / CounterStrike | Lars | Computer Games | 0 | 08.01.2002 12:14 |