Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 24.02.2021, 01:56
Jukeman Jukeman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 99
Perusasetus

Itellä nykyinen-02 2.0 GV automaagilla ollut käytössä vähän päälle 3 vuotta.
ajoa semmoset 20 tkm vuoteen. Alla pikkusen isompaa ja karkeampaa rengasta, jotkut Hankookin AT:t on kesärenkaina tällä hetkellä.

Sen ajan kun auto on mulla ollut, olen laskenut melkein kaikki kuitit, ja keskikulutus kuiteista laskettuna aika lailla 10,4 ltr /100km, josta käytännösä suurin osa on kaupunkiajoa.


remppaa tuossa ei pahemmin ole ollut, ihan normaaleja kulutusosia vain.
Vesipumpun oon vaihtanut tähän mennessä, ja kulutusosahan sekin on.

Itekin ennen ostoa jahkailin tuota suhnukin automaattilaatikkoa, sitten jostain ulkomaan suzukifoorumin syövereistä löysin tietoa, että ois sama loota jossain vanhemmissa mersuissa ollu käytössä, jos oikein muistan. Kuitenkin jossakin isompitehoisessa vehkeessä. Ei oo kyllä ollu mitään ongelmia sen keston kanssa.
Pikkupuoli on kans pelannut hemmetin hyvin, lumiset metsäautotiet on pystynyt ajelemaan ihan vittuilematta siinä missä isommatkin maasturit. Automaatti antaa jotenkin anteeksi tehon puutetta kun möyrii menemään.

Ei sitä samoihin paikkoihin viitti lähtä edes kokeileen vrt edellinen Jimny, mutta ajaa asiansa arkikäytössä.

Ainoa "riesa" on tietenkin se, että joutuu talvikeleillä vaihteleen taka-ja nelivedon väliä kaupunkiajossa, jos on sulat paikoin sulat tiet jne.
__________________
-Särkemällä oppii-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Navara hankkimassa Temeap Tekniikka & Jutustelu 2 30.04.2020 10:29
Pajerota hankkimassa... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 22.09.2009 00:59
Perämoottoria hankkimassa. Rekisteröimätön Chit-Chat 9 23.08.2009 20:10
Koppimopoo hankkimassa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 28 19.03.2004 15:06
Hankkimassa C3:sta svahnm Vuosimallit 1968-1982 10 09.03.2004 16:12


Sivu luotu: 14:02 (GMT +2).