Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.11.2019, 22:54
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Volkswagen LT.hen pidempää vitosta


Alkanut kyllästyttämään tuon kuljetusauton vitosen lyhyys tai perävälityksen tiheys. 80kmh vauhtia ylläpitäessä kone huutaa tasaista 3000 kierrosta.

Nythän välitykset on 1:6,17 2:3,23 3:1,84 4:1,27 ja 5:1,0. Perävälitys on 5,375.

Ykkönen on mukavan lyhyt ja autolla pääsee mukavasti mäessäkin liikkeelle, mutta vitonen saisi olla 0,8 tai jopa karvan harvempi. Perävälitystäkin voisi muuttaa ja kuulemma jotain malleja on ollut harvemmalla välityksellä mutta sellaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta, koska joko nämä ovat maailmasta kadonneet tai sitten kukaan ei myy mitään.

Pitääkö sovittaa toisen auton taka-akseli?
Pitääkö sovittaa jonkun henkilöauton laatikko ja tyytyä totuuteen että ykkönen pitenee samalla?
Vai voisiko vitoselle sorvauttaa jossain uuden ratasparin?
Tai onko olemassa joku vielä helpompi ratkaisu.

Rengaskoon(195/75R16)muutos ei ole mahdollista, perää en halua korkeammalle ja nykyinen sarja on juuri uusittu.

Tarkennuksena VW LT55 -94

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2019, 14:08
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.848
Perusasetus

Onkohan lt 35 mallissa erilainen perävälitys tai erilailla välitetty loota? Mulla ois sellainen ylimääräisenä. Vuosimallia 95 ja on vielä sitä vanhempaa koppaa. Se on kevyt kuormuriksi kyllä alunperin leimattu.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.11.2019, 14:44
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

tuttu ongelma.. mulla oli aikoinaan 205r16 renkaat alla joka hiukan helpotti ongelmaa..

mutta muistelisin kuulleeni että lt jossa on 14" vanteet olisi pidempi perävälitys, mutta tämä täysin kuulopuhetta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2019, 14:56
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 991
Perusasetus

Kaverilla oli LT jossa sama ongelma. Oli kylläkin vanhempaa mallia.
Oli ns luotettavalta taholta kuullut että turbokoneisissa on pitempi välitys.
Käytettyä sellaista ei mistään löytynyt joten kaveri osti uuden akselin joka maksoi muistaakseni 27000 markkaa.

Arvatkaa oliko uudessa akselissa sama välitys
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2019, 18:12
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Onkohan lt 35 mallissa erilainen perävälitys tai erilailla välitetty loota? Mulla ois sellainen ylimääräisenä. Vuosimallia 95 ja on vielä sitä vanhempaa koppaa. Se on kevyt kuormuriksi kyllä alunperin leimattu.
Ei taida olla paripyörillä

Lainaus:
tuttu ongelma.. mulla oli aikoinaan 205r16 renkaat alla joka hiukan helpotti ongelmaa..

mutta muistelisin kuulleeni että lt jossa on 14" vanteet olisi pidempi perävälitys, mutta tämä täysin kuulopuhetta
Tuohan on 2.4td koneella mikä on sama kuin takaveto volvoissa. Niissä taisi joidenkin mallien vitosen välitys olla luokkaa 0.8 ja ykkönen vastaavalla lailla pidempi. Se olisi mielenkiintoinen onko tuon LT:n ja volvon lootissa yhtäläisyyksiä että voisiko niitä sekoittaa Tai sopisiko sellainen suoraan

Lainaus:
Arvatkaa oliko uudessa akselissa sama välitys
Oli
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2019, 18:51
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet Näytä viesti
Ei taida olla paripyörillä
Vanhat pyöreälamppuiset 35:set olivat paripyörillä, mutta taisivat siirtyä yksikköpyöriin myöhemmin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.11.2019, 19:06
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Mulla oli joskus 40 paripyörillä ja rengaskoko 185/14
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.11.2019, 21:12
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.058
Perusasetus

Itellä oli joskus 10v sitten vanhakoppainen pitkä/korkea LT35 2.4TDIC -95.
Piristettynä oli ihan mukava mennä leuhuuttaa trailerikin perässä reipasta satasta, kun kone ei huutanut kovilla kierroksilla.

Lisäksi on ollut noita 2.4D/TDIC -Volvoja ja niitä on sähköisellä ja keppivetoisella 5-vaihteella. Molemmat versiot on ylivaihteilla.
Välityssuhteita en jaksa muistaa, mutta siinähän ne on yleisesti 0.8 paikkeilla. Laatikot sinällään saa sopimaan Volkkariinkin, ainoastaan vaihdevivustojen ja kardaanin pituuden kanssa saattaa tulla askaretta.

Juuri purin tuollaisen Volvo 740 2.4D -85 osiksi, joten siinä olisi irrallaan tuollainen loikkarilaatikko.

Olisi tuossa vielä purkamattakin tuollainen Volvo 740 2.4TDIC kovalla 5:lla, jos tarvii mittailla jotakin...
__________________
Musta vyö romujen rassaamisesta...

Viimeksi muokannut Kartse1 : 14.11.2019 21:16
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.11.2019, 21:21
jli jli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.19
Sijainti: Keski-Suomi
Viestit: 468
Perusasetus

Pakkohan jossain muussa autossa on olla sama laatikko, tai ainakin sopivat rattaat joko 5-vaihteeseen tai perään.

Tuossa jotain mahdollisuuksia:

https://www.proxyparts.com/wiki/gear...agen/model/lt/
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.11.2019, 07:12
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jli Näytä viesti
Pakkohan jossain muussa autossa on olla sama laatikko, tai ainakin sopivat rattaat joko 5-vaihteeseen tai perään.

Tuossa jotain mahdollisuuksia:

https://www.proxyparts.com/wiki/gear...agen/model/lt/
Jos oikein ynnäsin niin ei ollut tuota malli listassa


Lainaus:
Itellä oli joskus 10v sitten vanhakoppainen pitkä/korkea LT35 2.4TDIC -95.
Piristettynä oli ihan mukava mennä leuhuuttaa trailerikin perässä reipasta satasta, kun kone ei huutanut kovilla kierroksilla.

Lisäksi on ollut noita 2.4D/TDIC -Volvoja ja niitä on sähköisellä ja keppivetoisella 5-vaihteella. Molemmat versiot on ylivaihteilla.
Välityssuhteita en jaksa muistaa, mutta siinähän ne on yleisesti 0.8 paikkeilla. Laatikot sinällään saa sopimaan Volkkariinkin, ainoastaan vaihdevivustojen ja kardaanin pituuden kanssa saattaa tulla askaretta.

Juuri purin tuollaisen Volvo 740 2.4D -85 osiksi, joten siinä olisi irrallaan tuollainen loikkarilaatikko.

Olisi tuossa vielä purkamattakin tuollainen Volvo 740 2.4TDIC kovalla 5:lla, jos tarvii mittailla jotakin...
Tuo volvon loota voisi kiinnosta. Jotain googlasin niin on hyvin samannäköinen kuin LT:ssä oleva. Täytyy vielä viikonloppuna kun saa lavan tyhjäksi katsella lootaa josko siinä olisi jokin numero. OEMPC näkyy taas toimivan niin varaosakuvat saisi ja pitäisi olla vielä oikeat.
Onko samaa näköä kuin volvon lootassa ? Linkki koko lootan kuvaan ja Linkki purettuun Ja kuvat vähän varauksella, ei ollut nyt runkonumerorajausta haussa.


Lainaus:
Mulla oli joskus 40 paripyörillä ja rengaskoko 185/14

Sen verta isot rummut takana että ei 14 vanne mahdu päälle. Tuo pienempi on ihan eri akselilla.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 15.11.2019, 10:40
estate estate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.11
Sijainti: Kyyjärvi
Viestit: 106
Perusasetus

Volvon laatikko on ihan eri kuin LT:n. Volvon kovalla vitosella oleva M47 laatikko ei kestä edes henkilöautossa turbomoottorin jatkona, raskaammassa pakussa tuskin kestäisi sitäkään vähää. Tosin kestävyyttä saa parannettua kun rakentelee sivuakselille ylimääräisen tuen. Sähköisellä ylivaihteella oleva M46 on ainoa mitä Volvolta on lähtenyt turbomoottorien kanssa. Ja myöhemmin kovalla vitosella oleva M90. M47 ja M90 ovat ihan eri vaihteistoja. Erottaa helposti siitä, että vanhemmassa M47:ssa on irrotettava kytkinkoppa ja M90:ssä kiinteä. Lisäksi M47 pakki ykkösen vieressä, M90:ssä vitosen alla. Sinällään Volvon laatikon saisi istutettua siihen ällitällin moottoriin kun etsii laatikon joka on ollut Volvossa kutosdieselin jatkona. Mullakin kyllä on jossakin M45/M46/M47 ja kutosdieselin yhdistelmään sopiva kytkinkoppa jossakin irrallaan. Mulla oli joskus 240 DTIC ja useita kovalla vitosella olevia laatikoita särkyi kutosdieselin hurjasta voimasta. Mutta kun niitä sai halvemmalla ja helpommin kuin ehjiä nappivitosella olevia...

M45 (irrotettava kytkinkoppa)
1. 3,71 tai 4,03
2. 2,16
3. 1,7
4. 1,0

M46 (sähköinen ylivaihde, irrotettava kytkinkoppa)
1. 3,71 tai 4,03
2. 2,16
3. 1,7
4. 1,0
5. 0,8

M47 (kova vitonen, irrotettava kytkinkoppa)
1. 4,03
2. 2,16
3. 1,7
4. 1,0
5. 0,83

M90 (uudempi kovalla vitosella ja kiinteällä kytkinkopalla)
1. 3,54 tai 3,91
2. 2,05 tai 2,2
3. 1,38
4. 1,0
5. 0,81 tai 0,70
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 15.11.2019, 12:23
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.058
Perusasetus

Muistin näköjään just väärinpäin, eli tuossa 740 2.4TDIC:ssä on vielä paikallaan tuo nappivitosella oleva laatikko ja 2.4D koneesta on purettu kovalla 5:lla oleva laatikko.
Tämä irrallaan oleva M46 on kotoisin 240 2.4D -8?.

M46 pituus kardaanin laipasta kytkinkopan reunaan on n. 75cm.
M47 pituus kardaanin laipasta kytkinkopan reunaan on n. 57cm.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20191115_113820.jpg‎
Views:	147
Size:	365,1 Kt
ID:	93213   Click image for larger version

Name:	IMG_20191115_113856.jpg‎
Views:	136
Size:	370,7 Kt
ID:	93214  
__________________
Musta vyö romujen rassaamisesta...
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 15.11.2019, 12:25
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Toi M90 lootan vitonen olis kyllä ihan täydellinen tuohon. Mutta ykkönen on sitten sama kun oman lootan kakkonen niin täydessä painossa 5500kg mäestä liikkelle lähtiessä on kytkin kovilla, saati sitten jos on vielä kärry perässä.
M90 ei ollut 2.4 dieselin perässä? Eli ei sovi ihan suoraan muutenkaan?

Täytyis melkein purkaa tuo LT:n loota ja mennä johkin pajalle pyytään rattaita. Kai noita joku vielä tekee? Ei vain viitsisi seisottaa autoa niin pitkään kun on kuitenkin ihan käytössä.

Tässä tuli mieleen että onkos olemassa jotain jälkiasenteisia loikkareita esim. Laatikon perään. Joskus muistelisin tämmösen olleen kaupan jossain
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 15.11.2019, 13:49
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Voi siinä olla henkilö-volvon loota ihmeissään 5500 kg kokonaispainon kanssa, vaikkei moottorin voima lootalle erikoinen olekaan.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 15.11.2019, 13:55
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Brittiläinen Laycock tekee loikkareita, mutten muista tekeekö tarpeeksi järeitä tähän tarpeeseen. Kuuklettamalla löytyy lisää tietoa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 15.11.2019, 14:23
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.848
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet Näytä viesti
Ei taida olla paripyörillä
Ei ole paripyörillä. Mutta se on välijäähyllä varustettu. Mitä sillä ajelin niin se loota on mielestäni samanlailla välitetty kuin vuoden 89 LT 31. Tuolla LT 31:llä pääsee kyllä yli 120 kelaamaan vauhtia. Yllättävän hyvä jopa ajaa tuossa vauhdissa. Siinä on metrillä pidennetty akseliväliä alkuperäiseen. Mulla oli myös LT 55 muinoin. Se oli vm.90 jos oikein muistan. Kyllä sillä pystyi 130 ottamaan mittariin.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 15.11.2019, 15:02
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Yksikköpyörät = 5x160 mm jako = erillisjousitettu etupää.
Paripyörät = 6x205 mm jako = jäykkä etuakseli.

Nelivetoiset ovat yleensä myös yksikköpyörillä ja aina 6x205mm jaolla.

Edit: 2 tai 3 kpl VW LT31D 6x14" vanteita löytyy, jako 5x160mm, jonkun päällä oli ikivanhat 205R14 kummit. Halvalla lähtee jos on tarvetta!

Viimeksi muokannut sisua45 : 16.11.2019 10:21
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 15.11.2019, 15:06
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Voi siinä olla henkilö-volvon loota ihmeissään 5500 kg kokonaispainon kanssa, vaikkei moottorin voima lootalle erikoinen olekaan.
Kärry perään niin massaa on 7500kg niin viimeistään siinä antautuu.

Lainaus:
Ei ole paripyörillä. Mutta se on välijäähyllä varustettu. Mitä sillä ajelin niin se loota on mielestäni samanlailla välitetty kuin vuoden 89 LT 31. Tuolla LT 31:llä pääsee kyllä yli 120 kelaamaan vauhtia. Yllättävän hyvä jopa ajaa tuossa vauhdissa. Siinä on metrillä pidennetty akseliväliä alkuperäiseen. Mulla oli myös LT 55 muinoin. Se oli vm.90 jos oikein muistan. Kyllä sillä pystyi 130 ottamaan mittariin.
Kyllä tollakin saman 130 saa, mutta alkaa olemaan kierroksia koneessa. Tuo kapiini kun ei ole maailman hiljasin ja kone huutaa kuskin vieressä niin olisi matkan ajaminen huomattavasti leppoisampaa kun kone mylvisi 90kmh vauhdissa 2300-2500 kierrosta sen nykyisen 3000-3200 kierroksen sijaan. Sitä tässä tavoitellaan
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 15.11.2019, 16:34
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.058
Perusasetus

Sitten kun saat tuon LT:n laatikon irti, niin ota vähän kuvia ja mittoja näytille.
Itellä on tarkoitus rakentaa farmarimallin koriin 2.4TDIC:n tekniikka.
Samalla siihen laittaisi vahvemman laatikon, jos vain tunneliin mahtuu.
Ei ole koskaan päässyt vierekkäin vertaamaan noita LT:n ja Volvon laatikoita.
__________________
Musta vyö romujen rassaamisesta...
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 15.11.2019, 18:37
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kartse1 Näytä viesti
Sitten kun saat tuon LT:n laatikon irti, niin ota vähän kuvia ja mittoja näytille.
Itellä on tarkoitus rakentaa farmarimallin koriin 2.4TDIC:n tekniikka.
Samalla siihen laittaisi vahvemman laatikon, jos vain tunneliin mahtuu.
Ei ole koskaan päässyt vierekkäin vertaamaan noita LT:n ja Volvon laatikoita.
Koitetaan muistaa. Laatikon irrotus ei missään tapauksessa tapahdu ennen kevättä. Näin talven alla ja talvella on kovassa ajossa kun parhaat maasturikelit alkaa 👌
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 16.11.2019, 09:35
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Voi siinä olla henkilö-volvon loota ihmeissään 5500 kg kokonaispainon kanssa, vaikkei moottorin voima lootalle erikoinen olekaan.
Ja tässä aamulla tuli mieleen. Volvon painoista en tiedä, mutta pihassa olevalla farmarilla on omaa kokonaispainoa n.2500kg ja kärryä saa vetää 2000kg. Hyvin äkkiä tuollainen henkilöauton loota on mitotettu riittämään pelkkä kuorkin kokonaispaino 🤔
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 16.11.2019, 12:18
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Onko siis kyseessä lt55 ykköspyörillä? Vai liittyikö joku kommentti johonkin muuhun...
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 16.11.2019, 17:52
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 669
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Onko siis kyseessä lt55 ykköspyörillä? Vai liittyikö joku kommentti johonkin muuhun...
LT55 paripyörillä kyseessä. Mitä kommenttia meinaat?
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 16.11.2019, 20:46
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Viestit: 1.453
Perusasetus

Ei kun joku viesti oli ettei oo paripyörillä, niin mietein vaan että siinä on 195 kumi ihmeissään kantavuus kuormilla... mut se liittyi johonkin muuhun. Silloin kun ajelin lt40 niin muistelin välityksiä että ykkönen oli lähes turha pelkällä autolla liikkuessa ja 80km nopeudessa oli kyllä kierroksia riittävästi. Tää oli 14" vanteilla. Viimeksi oli mb 814 ja sen renkaat oli 205/75-17.5 ja siinä oli sama ongelma että kierrokset lähellä punasta 80 nopeudessa, tehtiin ratkaisu kun kevyttä kuormaa niin 235/75 alle muuttui ihan toiseksi autoksi...se muutama sentti halkaisijassa ei paljoa perää korota mut muuten muuttaa kyllä
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 16.11.2019, 21:20
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Silloin kun ajelin lt40 niin muistelin välityksiä että ykkönen oli lähes turha pelkällä autolla liikkuessa
No sehän on ihan perusasia, että kuljetustarpeisiin tehdyissä kamppeissa välityksiä on aina siihen malliin, että täydellä kantavuuskuormalla pääsee liikkeelle ylämäessäkin niin, että nopeutta voi nostaa yli ykkösen maksimikierroksien.

Ison Volvon I-shift robotti esimerkiksi lähtee automaatilla liikkeelle kevyellä kuormalla kolmosella, sitte 5, 8, 10, 11, 12.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Volkswagen doppeli joonaveckman O/M/V Ajoneuvot 0 21.11.2015 17:53
Myyty Volkswagen Polo SDi -00 ajelija O/M/V Ajoneuvot 2 25.04.2014 19:14
Pidempää jarruletkua bj-42 ahku Tekniikka & Jutustelu 1 14.02.2013 10:49
Sorentoon pidempää jousta Dojo Tekniikka & Jutustelu 0 01.01.2010 16:16
Pidempää iskaria Rangen takapäähän Niko Tekniikka & Jutustelu 5 19.01.2007 12:00


Sivu luotu: 12:28 (GMT +2).