Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.09.2019, 06:46
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
Akseliputken ja korvakkeiden hitsaamisesta olen törmännyt väittämään että jos on hitsaamalla jo tehtaalla koottu osa niin sellaisiseen on saanut hitsata itse lisukkeita.
Hitsaamalla akselipalkit ja peltiset tukivarretkin on kasattu, eikä niitä silti traficom halua hitsattavan.
Lainaus:
Vähänkin tulkinnallisissa jutuissa olen sanonut leimalla että kaikki mitä ei ole erikseen kielletty asetuksissa niin sehän tarkoittaa sitä että se on sallittu, eikös juu😉....ja tämä siis etukäteen keskustellen ennen muutosten tekemistä.

Eräs AKK:n lajityhmän pääkatsastaja sanoi että tällainen ei käy heidän pykälien kanssa kun mietittiin ratkaisuja, kuulemma tulkinta jyrkkä että kaikki mitä ei ole säännöissä mainittu on kielletty.
Traficom: "Tämän määräyksen mukaiset muutokset voidaan hyväksyä muutoskatsastuksessa, jos muutokset ovat sellaisia, että ne edellyttävät muutoskatsastusta. Tästä määräyksestä poikkeaville muutoksille voidaan hakea Liikenteen turvallisuusviraston poikkeuslupaa."
AKK: "Ajoneuvon muuttaminen on kielletty, ellei sitä erikseen
ole sallittu ja vain sallitut muutokset ovat mahdollisia."
Tarkoittaako molemmat tahot lopulta samaa?

__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mäyriksen moottori muutos ja katsastus fj40 mörö Tekniikka & Jutustelu 8 11.09.2016 11:54
hj renkaiden muutos katsastus tonppa79 Tekniikka & Jutustelu 26 18.05.2015 01:30
jimnyn muutos katsastus ongelma jimnymies Tekniikka & Jutustelu 17 11.05.2011 15:15
hj60 muutos katsastus turbolle. syrkki Tekniikka & Jutustelu 21 21.07.2007 14:49
muutos katsastus renkaat tiipe Tekniikka & Jutustelu 10 25.04.2004 22:01


Sivu luotu: 07:24 (GMT +2).