|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
AjoneuvotOon havainnut että ihan turha itse räpeltää noiden kanssa, lopputulos on parhaimmillaankin epävakaa ja puoliksi hyvä.
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#2
|
||||
|
||||
Lainaus:
-Jätän suosiolla ammattilaisille ja maksan siitä....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#3
|
||||
|
||||
Käyttiksen korjaus kamalinta.
Polttimon vaihtoki vituttaa,mut harrastepeliin voi tehä vaik mitä
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
#4
|
||||
|
||||
Joo ei yhtään haittaa kun harrastepelistä pitää aukoa vaihdelaatikko mutta käyttiksen renkaaseen pitäis lisätä ilmaa niin se on aivan ylivoimainen tehtävä. Nimimerkillä käyttismersusta ahtopaineputki halki polttimo pimiänä ja öljynvaihtokin ois ajankohtainen mutta jos vaan räjäyttäis koko auton taivaan tuuliin ja purkais crownista huvikseen jarrut miltä ne näyttää 1000km ajon jälkeen
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#5
|
||||
|
||||
Mielenkiintoista että muutkin on todenneet aivan saman asian. Päätin kokeilla sellaista että kaikki autot on vanhempia harrastepelejä niin nyt jaksaa sitten räplätä kaikkia tasapuolisesti.
|
#6
|
||||
|
||||
Aivan samaa mieltä. En oo jaksanu ees pestä kunnolla tänä vuonna. Siivosin sisältä tänään ekaa kertaa pariin vuoteen, että kehtaa viiä huoltoon ja leimalle.
|
#7
|
|||
|
|||
Lainaus:
tällöin olla aikapaineen välttämiseksi 2-3 kertainen määrä tarpeeseen nähden. Mut eiks se ollutkin homman idea? Hetkellisesti tilannetta voi lievittää jollain 500e pommilla, jolla pääsee taas pari kuukautta kun muut on paskana. |
#8
|
||||
|
||||
Lainaus:
Käyttö lexus sesta on jarru putki ollut poikki nyt 3kk ku ei huvita korjata. Etu renkaat pitäisi vaihtaa ja pyörät suunnata muttei kykene
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#9
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
Huoleton työsuhdeauto (uusi aina 3-4 vuoden välein) oli alla 1991 - 2015 jolloin sitten luovuin ja totesin, että pitää noilla omilla päästä maitokauppareissut ym. muut ajelut kun ei tartte päivittäistä työmatkaa ajella toimistolle kun kotikonttorilla suurimmaksi osaksi päivät.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! http://www.roverfriends.fi/ 3 Amigos-never travel alone |
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
Yhdyn tähän täysin. Ja sitten vielä kun on alalla töissä, niin kaikki kaverit pommitta samoilla asioilla: heti pitää saada ja ei saa maksaa mitään.
__________________
Satunnainen huutelija. |
#12
|
||||
|
||||
Lainaus:
Onhan tuo kuitenkin halvempi kuin merkkihuolto...
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
#13
|
||||
|
||||
Kyllä näin melkein on tehtävä.
__________________
Satunnainen huutelija. |
#14
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ei tarvinnut koskaan mitään tehdä vaikka korostin että kuitinkin saa. Edittinä, pidin autossa aina sen aikaisen työmaan kopioivia työselitteitä ihan näiden takia.
__________________
Joop Viimeksi muokannut Ranee : 07.09.2018 19:03 |
#15
|
|||
|
|||
Joo, allekirjoitan kyllä tuon täysin. Talouden uusin ja vähiten ajettu auto on ny kolmatta vuotta katsastamatta. Tein sille kyllä pitkin hampain huollon kun näytti ettei muista autoista ole nyt reissuun lähtijäksi mutta reissu peruuntui.
Pihassa on nyt 12 autoa joista yhdestä puuttuu kilvet ja olisko neljä leimattuna ja kaks ajossa. Ei oikein jaksamisesta ole kiinni, kun sairastaminen sais loppua niin olis intoa edes korjata yks maasturikin kuntoon tai sitten se pitäs myydä pois. Olis niin kauhea vikakin, pitäs vaihtaa virranjakajaan vr anturi uusi, mut se pitäs tilata ekana jostain. Leimatakkin pitäs ja siihen varmaan omaa mukavuutta ajatellen vaihtaa tuulilasi. Älytön homma, ei jaksa, kait se menis kaupas tuollasenakin. Harrastepakuun jaksaa kyllä hifistellä kaikkea pientä, onneks isot on tehty jo aikasemmin. Toiseen pitäs vaihtaa kone ja tehdä uudet sähköt... se on nyt tekemätön paikka. |
#16
|
||||
|
||||
X2 jos tekee työkseen näktä hommia nin ihmiset luulee että vapaa-ajalla ei haluta muusta puhua kun autojen vioista
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
#17
|
||||
|
||||
Eilen nauroin vierestä kun kaverit yritti vaihtaa jarrupaloja 2010 avensikseen. Ei onnistu kun pitäs olla joku värkki jolla ajaa sähkökäkkärin servot 0 asentoon. VMP! Taas yksi hyvä syy olla ostamatta uusia autoja jos jarrupalojenkin vaihto vaatii korjaamokäynnin.
|
#18
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#19
|
|||
|
|||
on se kiva kun joku on jo valmiiksi miettinyt, miten korjaamisesta yksityishenkilön toimesta saadaan niin perkeleen hankalaa..
|