Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #726  
Vanha 26.06.2016, 19:51
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Valmistenumeroita mulle, niin tarkistetaan onko recall voimassa!! Ei välttämättä korjaa vikoja, mutta päivittävät softan uusiksi ilmaiseksi!!

Kellojousi on yksi komponentti joka kuluu käytössä, mutta ilman vikakoodeja sen vaihto saattaa olla hukkaan heitettyä vaihtoa, luetuta ne vikakoodit kun merkkivalo palaa. Ja kun ajaa korjaamolle luetuttamaan vikakoodeja, älä sammuta konetta, jos ei ole vika päällää, muisti nollautuu!!! Eli turha lukea, kun ei ole vikaa päällä...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #727  
Vanha 27.06.2016, 14:16
GeneralJ GeneralJ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.15
Sijainti: Lahti
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fruehauf-CJ Näytä viesti
Tuli tuosta airbagista mieleen...
Maahantuojalta tuli kutsu minulle pariviikkoa sitten, Turvallisuuskampanja R06, Turvajärjestelmän ohjainlaite koskee 2002-2003 Cherokee ja 2002-2004 Grand Cherokee malleja.

"Auton turvajärjestelmän ohjainlaite (ORC) voi joissain tapauksissa aiheuttaa odottamattoman etuturvatyynyn ja/tai turvavyönkiristimen laukeamisen.
Tämän tapahtuessa autoa ajaessa voi se häiritä kuljettajaa ja näin aiheuttaa vaaratilanteen."

Kampanja voimassa jos ei vielä ole autoa tarkastettu/korjattu
Da fuq... itse tarkistin viime viikolla statusta paikalliselta Jeep-liikkeeltä joka syksyllä jo turvallisuuskampanjan M35:n korjasi, mutta ei ollut vielä tullut R06:een tarvittavia osia. Täytyypi ottaa maahantuojaan yhteyttä.
Vastaa lainaten
  #728  
Vanha 06.07.2016, 13:30
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus

Tuli koe ajettua yhtä wj:tä ja tiukassa käännöksessä jostain jurnutti vastaan, kyseessä quadra-drive. Oliko näissä viskolla toi nopea nelikko? Ymmärtääkseni ei saisi kyllä hangata vastaan. Ja vakkaria en saanu päälle, muuten suht jees olis ollu.
Vastaa lainaten
  #729  
Vanha 06.07.2016, 14:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Ei ole viskolla (oma suljettu yksikkönsä; ZJ:n NV249).

Quadra-drivessa on NV247 jakis jossa on progressiivinen kytkin - joka taas on samassa öljytilassa jakolaatikon muiden osien kanssa. Ei kummemmin pitäisi hyvin toimiessaan jurnuttaa vastaan, esim. väärät öljyt voi tehdä tuon.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #730  
Vanha 10.07.2016, 23:18
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Viestit: 383
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gravehill Näytä viesti
Tuli koe ajettua yhtä wj:tä ja tiukassa käännöksessä jostain jurnutti vastaan, kyseessä quadra-drive. Oliko näissä viskolla toi nopea nelikko? Ymmärtääkseni ei saisi kyllä hangata vastaan. Ja vakkaria en saanu päälle, muuten suht jees olis ollu.
Kyllä kai tuo minunki auto vähä hankaa vastaa ku tiukkaa kääntää. Eiköhän jo lukotkin akseleisa sitä aiheuta osaltaan. Ei tokikaan siinä määrin kun hitaalla neliveolla mutta sen verran että juuri jotakin huomaa.

Mulla noppeuvensääjin ei menny päälle kun jarruvalojen sulake oli palanu. Korjautu sulakkeen vaihtamalla.
Vastaa lainaten
  #731  
Vanha 11.07.2016, 08:15
Gravehill:n Avatar
Gravehill Gravehill ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 19.06.04
Sijainti: Töysä, Finland.
Viestit: 1.437
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jjurva Näytä viesti
Kyllä kai tuo minunki auto vähä hankaa vastaa ku tiukkaa kääntää. Eiköhän jo lukotkin akseleisa sitä aiheuta osaltaan. Ei tokikaan siinä määrin kun hitaalla neliveolla mutta sen verran että juuri jotakin huomaa.

Mulla noppeuvensääjin ei menny päälle kun jarruvalojen sulake oli palanu. Korjautu sulakkeen vaihtamalla.
No tästä yksilöstä jäi kauppa toteutumatta, mutta hyvä tietää noikin asiat.
Vastaa lainaten
  #732  
Vanha 13.07.2016, 22:02
zodiac zodiac ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.10.13
Sijainti: kuopio
Viestit: 24
Perusasetus

Kyllä kevyt jurnutus kuuluu asiaan jos vari lokit toimii. Käännöksissä täysin hiljaiset perät viittaa siihen, että lukot on kaput tai limited slip lisäainetta on annosteltu ronskisti enempi kun pitäis.
Vastaa lainaten
  #733  
Vanha 14.07.2016, 08:23
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zodiac Näytä viesti
Kyllä kevyt jurnutus kuuluu asiaan jos vari lokit toimii. Käännöksissä täysin hiljaiset perät viittaa siihen, että lukot on kaput tai limited slip lisäainetta on annosteltu ronskisti enempi kun pitäis.
Eikun just toisinpäin, ei Vari-Lokin kuulu ääntää ollenkaan kun se on kunnossa ja lisäainetta voi annostella enemmän, ei aiheuta ääniä, poistaa niitä, jos on lisäaineen puutteesta/ominaisuuden loppumisesta johtuvaa ääntämistä!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #734  
Vanha 14.07.2016, 08:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

^- juuri näin!

Kitkalukon ei kuulu missään tilanteessa jurnuttaa vastaan tai ääntää, silloin on liian vähän ainetta ja kitkapakat kuluu tästä johtuen yleensä varsin nopeasti loppuun.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #735  
Vanha 14.07.2016, 18:56
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
^- juuri näin!

Kitkalukon ei kuulu missään tilanteessa jurnuttaa vastaan tai ääntää, silloin on liian vähän ainetta ja kitkapakat kuluu tästä johtuen yleensä varsin nopeasti loppuun.
No Varilok lienee yhtä paljon kitkalukko kun tojota lantikka ?
Vastaa lainaten
  #736  
Vanha 14.07.2016, 19:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
No Varilok lienee yhtä paljon kitkalukko kun tojota lantikka ?
Okei.. eli jos murikan sisällä on kitkapaketti ja tavalla "X" toimiva lisäosa mikä säätää lopullista pidon määrää, niin se ei sitten kuitenkaan ole kitkalukko? Sitten varmaan WK/XK- malleista löytyvä ELSD tai Auburn Ected eivät myöskään ole kitkalukkoja?

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 14.07.2016 19:27
Vastaa lainaten
  #737  
Vanha 15.07.2016, 17:45
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Okei.. eli jos murikan sisällä on kitkapaketti ja tavalla "X" toimiva lisäosa mikä säätää lopullista pidon määrää, niin se ei sitten kuitenkaan ole kitkalukko? Sitten varmaan WK/XK- malleista löytyvä ELSD tai Auburn Ected eivät myöskään ole kitkalukkoja?

No sithä miul ei oo ollenkaan myös nopeeta nelikkoo ku jakikses vaa kitkalukko ?
Vastaa lainaten
  #738  
Vanha 15.07.2016, 18:13
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 603
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
No sithä miul ei oo ollenkaan myös nopeeta nelikkoo ku jakikses vaa kitkalukko ?
Alle 2 markan nelikko on hidas nelikko
Vastaa lainaten
  #739  
Vanha 15.07.2016, 18:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
No sithä miul ei oo ollenkaan myös nopeeta nelikkoo ku jakikses vaa kitkalukko ?
Täh? Anteeksi nyt vain eikä tosiaankaan millään pahalla, mutta en nyt totta puhuen yhtään pysy perässä ajatuksissasi Kerro nyt edes, miksi Varilokit tai 247:n keskilukko eivät mielestäsi ole kitkalukkoja?

Sekä akseleiden Varilok:it että 247:n keskilukko on kitkalukkoja; niissä on kitkapakat ja niiden pitovoimaa säädetään gerotor- hässäkällä. Normaalisti ovat jotakuinkin avoimia, ja enimmillään akseleilla aikalailla 100% lukkoja ja jakiksessakin pitkittäislukko jakaa voiman melkolailla tasan eteen ja taakse pitäen sen lähes kiinni jos etu- ja takapään välillä pyrkii olemaan pyörintänopeuseroa. Koko systeemin lukitusaste perustuu pyörintänopeuseroihin ja on toiminnaltaan täysin mekaaninen ja automaattinen. Eli kyllä se nopea neliveto on neliveto, vaikka normiajossa vain erittäin pieni osa voimasta menee etupyörille ja taakse lähes kaikki Se, että kyseessä on kitkalukko ei muuta kyseistä asiaa mihinkään suuntaan.


WK:n/ XK:n ELSD:t on kitkalukkoja, niissä on kitkapakat mitkä puristetaan kasaan sähkömekaanisesti älyn ohjaamana. Auburn Ected on tavallinen kitkalukko normitilanteessa, ja napista kytkien kitkapakat puristetaan sähkömekaanisesti kasaan - sekin on kitkalukko. Kaikille yhteistä - Varilokit mukaanlukien - on se, että riittävällä kuormituksella ne saa luistamaan, ihan kuten käsivaihteisen auton kytkimenkin jos äärimmäisyyksiin mennään.

Mekaanien lukko on lukko, joka kytkee mekaanisesti kaksi kappaletta yhteen pyörimään samaa tahtia. Ne ei luista, paitsi jos lukko hajoaa. Eikös?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 15.07.2016 18:16
Vastaa lainaten
  #740  
Vanha 15.07.2016, 19:28
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Täh? Anteeksi nyt vain eikä tosiaankaan millään pahalla, mutta en nyt totta puhuen yhtään pysy perässä ajatuksissasi Kerro nyt edes, miksi Varilokit tai 247:n keskilukko eivät mielestäsi ole kitkalukkoja?

Sekä akseleiden Varilok:it että 247:n keskilukko on kitkalukkoja; niissä on kitkapakat ja niiden pitovoimaa säädetään gerotor- hässäkällä. Normaalisti ovat jotakuinkin avoimia, ja enimmillään akseleilla aikalailla 100% lukkoja ja jakiksessakin pitkittäislukko jakaa voiman melkolailla tasan eteen ja taakse pitäen sen lähes kiinni jos etu- ja takapään välillä pyrkii olemaan pyörintänopeuseroa. Koko systeemin lukitusaste perustuu pyörintänopeuseroihin ja on toiminnaltaan täysin mekaaninen ja automaattinen. Eli kyllä se nopea neliveto on neliveto, vaikka normiajossa vain erittäin pieni osa voimasta menee etupyörille ja taakse lähes kaikki Se, että kyseessä on kitkalukko ei muuta kyseistä asiaa mihinkään suuntaan.


WK:n/ XK:n ELSD:t on kitkalukkoja, niissä on kitkapakat mitkä puristetaan kasaan sähkömekaanisesti älyn ohjaamana. Auburn Ected on tavallinen kitkalukko normitilanteessa, ja napista kytkien kitkapakat puristetaan sähkömekaanisesti kasaan - sekin on kitkalukko. Kaikille yhteistä - Varilokit mukaanlukien - on se, että riittävällä kuormituksella ne saa luistamaan, ihan kuten käsivaihteisen auton kytkimenkin jos äärimmäisyyksiin mennään.

Mekaanien lukko on lukko, joka kytkee mekaanisesti kaksi kappaletta yhteen pyörimään samaa tahtia. Ne ei luista, paitsi jos lukko hajoaa. Eikös?
No ku noi varilokit pitäs perustuu nimenomaan pyörimiseroihin ni oudolt tuntus jos ei mitää vastusta tuu jyrkissä käännöksissä ? tiiä näistä, liene helpompi panna tojon alle lukkoakselit, tosin vieterialustan joustoilla pestään lukot 6-0
Vastaa lainaten
  #741  
Vanha 15.07.2016, 20:36
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
No ku noi varilokit pitäs perustuu nimenomaan pyörimiseroihin ni oudolt tuntus jos ei mitää vastusta tuu jyrkissä käännöksissä ? tiiä näistä, liene helpompi panna tojon alle lukkoakselit, tosin vieterialustan joustoilla pestään lukot 6-0
No kun ei varilokkien tai keskilukon gerotor- pumppu hitaissa jyrkissäkään käännöksissä kauheasti voi reagoida, koska pyörintänopeuserot on niin marginaalisen pienet eikä sitä kautta sitä gerotorin tuottamaa painettakaan kitkapakkojen yhteenpuristamiseksi kovin paljoa synny. Toki jos poljet kaasu pohjassa parkkiruutuun niin että kaikki etu- ja takatassut lyö tyhjää niin kai se aika jäykäksi menee. Varilokit ja 247:n vastaava reagoi kyllä pyörintänopeuseroihin nopeammin kuin esim. perinteinen visko, ja on myös toimiessaan viskoa tehokkaampi. Toisaalta rauhallisessa ajossa antaa pyöriä vapaammin kuin visko.

Jos taas mennään reilulla hapella, ja etupää ja/tai toisen puolen renkaat alkaa lyömään kunnolla tyhjää, niin pyörintänopeuserokin on suuri -> pumppu tuottaa suuremman paineen -> kitkapakat puristuu tiiviimmin yhteen. Noi varilok- akselithan nimenomaan vaatii esim. ristiriipunnassa aika määrätietoista kaasun käyttöä että ne toimii.
Jos koitat pintakaasulla ryömittää niin ei se auto mene viistosti ojan yli vaikka miten toivoisit. Tilanne on ihan sama kuin perinteisellä kitkalukolla kävisi - siinä ole ja pysyt.


Eli ei gerotorin ymppääminen kitkapakkaan kahden vetävän akselin väliin nyt ihan oikeasti muuta kitkalukkoa 100% kiinteäksi lukoksi vaikka miten toivoisi - ei vaikka polkisi Jeepillä kaasu pohjassa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #742  
Vanha 19.07.2016, 13:55
Nispe Nispe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.01.16
Sijainti: Pohjois-Karjala
Viestit: 20
Perusasetus

Mistäs tähän 2,7crd koneella varustettuun peliin löytäisi ilmastoinnin kuivaimen? Alkuperäisenä toki saa, mutta hinnaksi kertoivat 277e. Onko kukaan löytänyt halvempaa vaihtoehtoa?
Vastaa lainaten
  #743  
Vanha 19.07.2016, 14:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Oletko verrannut osanumeroita, onko sama kuivain myös kuutosessa ja kasissa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #744  
Vanha 19.07.2016, 14:50
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nispe Näytä viesti
Mistäs tähän 2,7crd koneella varustettuun peliin löytäisi ilmastoinnin kuivaimen? Alkuperäisenä toki saa, mutta hinnaksi kertoivat 277e. Onko kukaan löytänyt halvempaa vaihtoehtoa?
Milläs numerolla ne sitä sulle kauppas?? Kun en löydä suoraan kuivaimelle kuvasta numeroa, on varmaan molemmat putket kiinteästi siinä mukana, mutta kumpi kahdesta on kuivain?? Ei taas tajua tätä merkkiorganisaation kädetöntä kuvien ja nimikkeiden viidakkoa!!! Ja Timolle tiedoksi, jos tulee putket mukana, ei voi olla sama kuutosen kanssa, tai kasin kassa, kun kompurat sijaitsee ihan eri paikoissa. Oliskin putket irroitettavissa kuivaimesta kuten esim 3.0CRD Mesen koneisessa Grand Cherokeessa on!!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #745  
Vanha 19.07.2016, 14:51
Nispe Nispe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.01.16
Sijainti: Pohjois-Karjala
Viestit: 20
Perusasetus

En ole verrannut, kun en ole vielä onnistunut löytämään varmasti oikeita numeroita. Liekkö näihin Jeeppeihin räjäytyskuvia jossain nettisivulla saatavilla, että saisi noita varaosanumeroita katseltua?
Vastaa lainaten
  #746  
Vanha 19.07.2016, 14:51
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Tosin oli se kumpi vaan noista numeroista, niin toisen vaihtoehdon saan tilaamalla hintaan 186.00 ja toinen on hinnaltaan 247.00.

Aaah, keksin, se on toi kalliimpi!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #747  
Vanha 19.07.2016, 14:54
Nispe Nispe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.01.16
Sijainti: Pohjois-Karjala
Viestit: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Milläs numerolla ne sitä sulle kauppas?? Kun en löydä suoraan kuivaimelle kuvasta numeroa, on varmaan molemmat putket kiinteästi siinä mukana, mutta kumpi kahdesta on kuivain?? Ei taas tajua tätä merkkiorganisaation kädetöntä kuvien ja nimikkeiden viidakkoa!!! Ja Timolle tiedoksi, jos tulee putket mukana, ei voi olla sama kuutosen kanssa, tai kasin kassa, kun kompurat sijaitsee ihan eri paikoissa. Oliskin putket irroitettavissa kuivaimesta kuten esim 3.0CRD Mesen koneisessa Grand Cherokeessa on!!!
Eipä ole tietoa numerosta, putket on molempiin suuntiin kiinteänä tuossa nykyisessä kuivaimessa. Toinen menee tulipellin liittimeen ja toinen ilmeisesti lauhduttimen kennolle? Tulipeltiin menevä putki on kokonaan metallia, ja toiseen suuntaan menevä muuttuu kumiputkeksi aika heti kuivaimen jälkeen. Lisäksi kuivaimessa on liitin päällä.
Vastaa lainaten
  #748  
Vanha 19.07.2016, 14:54
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nispe Näytä viesti
En ole verrannut, kun en ole vielä onnistunut löytämään varmasti oikeita numeroita. Liekkö näihin Jeeppeihin räjäytyskuvia jossain nettisivulla saatavilla, että saisi noita varaosanumeroita katseltua?
Varmaan on, mulla on Chryslerin PAIS käytössä, maksaa mulle 60.00/kuukausi!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #749  
Vanha 19.07.2016, 14:57
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nispe Näytä viesti
Eipä ole tietoa numerosta, putket on molempiin suuntiin kiinteänä tuossa nykyisessä kuivaimessa. Toinen menee tulipellin liittimeen ja toinen ilmeisesti lauhduttimen kennolle? Tulipeltiin menevä putki on kokonaan metallia, ja toiseen suuntaan menevä muuttuu kumiputkeksi aika heti kuivaimen jälkeen. Lisäksi kuivaimessa on liitin päällä.
Joo, noin se taisi olla!! Tosin noi kuvat on ihan syvältä arsesta, paha sanoa mitään kuvien perusteella, mutta olen näköjään joskus merkkiorganisaatiosta sitä kuivainta kysynyt, koska mun tietokanta tunnisti noista toisen kuivaimeksi!! Tuossa kuvassa se tulipeltiin menevä on kyllä piirretty kiinteäksi putkeksi, ei letkuksi!! Mutta en luottais noihin kuviin...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #750  
Vanha 19.07.2016, 14:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Juu, näin epäilinkin että tuskin on samat, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos olisivat insinöörit viisastuneet mallisukupolven välissä.. ei siis vielä siinä vaiheessa ainakaan
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 693 24.09.2020 09:37
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 02:48 (GMT +2).