|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
Kysyin tätä asiaa poliisilta ja selvittivät asiaa. Perälaita saa olla kuormatilan jatkona vaakatasossa jos se on mekaanisesti lukittu esim. Kuormaliinojen kanssa ja merkitty asian mukaisesti punaisen lipun kanssa mikäli tulee yli metrin normaali kuormatilasta ulos. Hydrauliikan varaan ei tosiaankaan saa jättää. Sitä eivät osanneet kommentoida riittääkö nosto/lasku liikkeen lukitseminen vai tarviiko kallistus lukita myös.
|
#3
|
|||
|
|||
Lainaus:
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
|||
|
|||
Ne kallistuksenkin hydraulisylinterit/korvakkeet on loppujen lopuks aika hepposta tavaraa, eli itse tukisin kallistuksenkin, jos se vaan on jotenkin mahdollista. Maantieajossa tärinät ja töyssyt voi kuitenkin pidemmällä aikavälillä tehdä sen mitä työelämässäkin joskus käy, eli joko se sylinteri katkeaa päästään tai sylinterin kiinnitys pettää.
Sitten pitää tosiaan muistaa toi mitä tossa aikaisemmin jo sanottiin, eli suurin sallittu peräylitys viimeisestä maata vasten olevasta akselista on 4 metriä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#5
|
||||
|
||||
Luetaanko tuohon neljään metriin ajoneuvon tekniset mitat, vai myös tilapäiset ylitykset joista nyt puhutaan?
|
#6
|
|||
|
|||
Monta viikkoa sitten tämmöinen on tullut?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#7
|
|||
|
|||
Tuommonen kuljetus oli joku vuosi sitten ja poliisi setä meinasi että ois laillinen. Toki riippuu paljon viranomaisestakin, tämä kyseinen poliisi oli tuttu eikä ollut aivan varma pitäisikö alleajosuoja olla taempana. Mutta eipä liikenteessäkään poliisit pysäytellyt.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#8
|
|||
|
|||
Ja niistä ylityksistä, mittoja en muista mutta laillinen oli, nykyään vähän lyhempi.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#9
|
|||
|
|||
Näin mulle opetettii ammattikoulussa joskus 2005-2007 välisenä aikana
Ja siinä oli ideana justiinsa se, että jos ottaa kuorman/vaihtokorin niin piti huomioida telillisessä vehkeessä justii toi maassa oleva akseli pykälä, että voiko laillisesti ajaa teli ylhäällä. EDIT: En kyllä löydä vaan mistään mustaa valkosella, että miten toi homma nyt menee noin niinkuin ihan oikeestikkin ja todistettavasti
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä Viimeksi muokannut Luoppis : 15.05.2016 12:00 |
#10
|
||||
|
||||
Perän ylitys.
Itselläni on tosta peränylityksestä konkreettisia kokemuksia kouluvuoislta kun pysäkillä seisoessani selkä tietä kohden bussin lähtiessä edessäolevan takaa pysäkiltä niin takakulma tönäsi minua metrin ojaa kohti. Ei kännyt kuinkaan, oli vaan hauskaa 10v pojalle.
Itse meinasin juuri naarmuttaa omalla uudella trailerilla parkissa olevan auton kylkeä kun rupesin tekemään liian tiukkaa käännöstä ja taka kulmahan teki isoa kaarta. Just tajusin virheeni ja kerkesin pysähtymään. Huh, oli lähellä. Eli kyllä se ylitys vaan tekke aikamoisen kaaren. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 15.05.2016 12:03 |
#11
|
|||
|
|||
Lainaus:
Siitä ny on 10 vuotta, eli ei mikään silloin ollut pidä paikkaansa enää suomaliassa Kukaan ei vaan ole muistanut missään ilmoitella, et vanhoilla pykälillä ei ole arvoa enää Paras oli kun lepoaika säännöt vaihtu kesken ajokauden Tosin kukaan ei pysäyttänyt Nykysiä lepoaika sääntöjä en ees viiti selvittää, kunnei niitä itekseen ajellessa "tarvitse" ja sit kun leipänsä eteen tulee ajaneeksi ne on pakko kattoa sinä päivänä kun liikkeelle lähtee Kerran kyselin lepoajoista niin se partio sanoi kuten miten älylliseltä kuulosti, mutta kerroin sit, et he on väärässä. Totesivat vaan, että ei heitä kiinnosta, jos kiekko näyttää älylliseltä ja muita virheitä ei ole niin miksi he soittelemaan jonnekkin viralliselle taholle jolla on väärää tietoa. Mulla on se käsitys, et nykysellään taitaa olla kait mahdollisesti taas voimassa toi takimmaisesta akselista ja taittopisteestä ja se kait jotenkin lasketaan akselivälistä ja kääntöympyrästä, et paljonko saa olla ylistystä tai jotain kaarrejättöä Epäilyttää, että tuskin sitä tietää partiotkaan miten se laki ny tällä hetkellä menee Tulostaa paprulle trafin sivuilta itelle sopivimmat pykälät ja ajelee menemään
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |