Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.03.2016, 13:03
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Rupiaa pikkuhiljaa kyrsimään ja raskaasti, kun ensin jumalattomalla kiireellä rakennetaan k-auton päällirakenteita yötämyöten ja kun saadaan auto leimattua ja muutettua jää rahat saamatta.Tai ei ihan sain 30senttiä tunnilta jos löytys jostain työpaikka missä sais koko euron sitten kelpais juhlia.

  #2  
Vanha 03.03.2016, 15:22
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Rupiaa pikkuhiljaa kyrsimään ja raskaasti, kun ensin jumalattomalla kiireellä rakennetaan k-auton päällirakenteita yötämyöten ja kun saadaan auto leimattua ja muutettua jää rahat saamatta.Tai ei ihan sain 30senttiä tunnilta jos löytys jostain työpaikka missä sais koko euron sitten kelpais juhlia.
tule tänne mulle hommiin mä tarjoon sen mitä pyysit ja reiluna kaverina vielä alvin päälle
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti

Viimeksi muokannut Kankku : 03.03.2016 15:25
  #3  
Vanha 03.03.2016, 19:45
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Kuhan luppaat, mitä hommia tarjoot??
  #4  
Vanha 03.03.2016, 23:35
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Kuhan luppaat, mitä hommia tarjoot??
Siistejä sisä hommia metallin kanssa jos kiinnostaa niin ota yhteyttä
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
  #5  
Vanha 04.03.2016, 07:13
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
Siistejä sisä hommia metallin kanssa jos kiinnostaa niin ota yhteyttä
Semmosissa en ole vielä koskaan ollutkaan koska olen itsekoulutettu kaatosade hitsari tiaisentallista .Rakennan yhdet 30T vaihtolava laitteet vielä ja käyn leimaamassa kattotaan sen jälkeen.
  #6  
Vanha 04.03.2016, 10:49
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Semmosissa en ole vielä koskaan ollutkaan koska olen itsekoulutettu kaatosade hitsari tiaisentallista .Rakennan yhdet 30T vaihtolava laitteet vielä ja käyn leimaamassa kattotaan sen jälkeen.
ok mutta vaseliiniprässin saat jättää sit sinne
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
  #7  
Vanha 04.03.2016, 13:10
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
ok mutta vaseliiniprässin saat jättää sit sinne
Hyvä se onkin tyhjä
  #8  
Vanha 31.07.2016, 10:18
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Rupiaa pikkuhiljaa kyrsimään ja raskaasti, kun ensin jumalattomalla kiireellä rakennetaan k-auton päällirakenteita yötämyöten ja kun saadaan auto leimattua ja muutettua jää rahat saamatta.Tai ei ihan sain 30senttiä tunnilta jos löytys jostain työpaikka missä sais koko euron sitten kelpais juhlia.
Eipä ole minulle mennyt oppi perille nyt tämä samainen sankari jolle olen tehnyt palkatta koko kevään töitä keksi munata itsensä kunnolla.Eilen soitti paikallinen sheriffi joka on herran rajanaapuri 0nko minulla 10t kuparia?? jonka olen ottanut erään pihan tyhjennyksestä.Herra on selittänyt vanhalle tätille jonka pihan tyhjensin että olen vienyt sieltä yli 10t kaapelia jonka arvo on 4e/kg Täti on tehnyt ilmoituksen poliisille että olen hakenut vain kuparit ja sen jälkeen ei ole minua paikalla näkynyt ja herra on joutunut siivoamaan yksin.Todellisuus on kyllä vähän muuta koska toimin elykeskuksen alaisuudessa niin joudun pitämään ajopäiväkirjaa jossa näkyy laadut ja määrät sekä piirturikiekot puhuu omaa tarinaa,Loppu saldo n.10t sekarautaa,7t tiiliä sekä 2-3kuutiota puhelinkaapelia josta osa ilmajohtoa jossa vaijeri yht. n.1.5t. töitä kiekkojen mukaan 18.5H .Nyt herra haluaa tavaroista puolet itselleen palkaksi.Vaihtolavakin kuulema puoliksi hänen Kaikki mitä herra näkee on puoliksi hänen saapinähä miten tämäkin vielä päättyy.Alueen siivouksesta ei ole koskaan puhuttu en tiedä mitä herra on sepittänyt vanhalle jo hiukan huonomuistiselle tätille.
  #9  
Vanha 31.07.2016, 10:31
Kasper Kasper ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.15
Sijainti: Turku
Viestit: 452
Perusasetus

Käy kippaamassa kaikki ryjä herran oven pieleen, ja käske pitää tunkkinsa��
__________________
Kun ei vaan mittään sattuis!

Kokeillaas kerran vielä...
  #10  
Vanha 31.07.2016, 10:45
Kasper Kasper ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.15
Sijainti: Turku
Viestit: 452
Perusasetus

Aina on sanottu että ykstyinen työnantaja vetää välistä ja omaan pussiin.

Eipä se julkisellakaan niin mukavaa ole köyhänä kun painaa ylitöitä minkä irti saa niin jo se että niitä hillotaan ensin parikuukautta ennen maksua ja sitten maksetaan pienemmillä prosentti korvauksilla.

Kun ilmoitat asiasta niin vastaus tulee ettö me tutkimme asiaa ( seuraavat 2kk ) silti mitään ei tapahdu. Ei millään viitsisi lähteä liitonkautta vääntämään mutta kai se pakko on.

Ei juuri huvittaisi tehdä ylkkyä kun toiminta on tätä mutta minkäs teet kun rahaa tarvitaan...
__________________
Kun ei vaan mittään sattuis!

Kokeillaas kerran vielä...
  #11  
Vanha 01.08.2016, 06:09
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasper Näytä viesti
Käy kippaamassa kaikki ryjä herran oven pieleen, ja käske pitää tunkkinsa��
Tätä tarjosi serihvikin mutta en voi koska luvissa on ehto."Jätteen kuljettajan on huolehdittava että paikkaan minne jäte kuljetetaan on ympäristölupa ko. jätteen vastaanottoon" Tällä herralla ei sitä ole ja jos sen hänelle kippaan voin saada syytteen ympäristörikoksesta ja menettää keräys ja käsittely lupani tämän serihvi ymmärsi.Laskin eilen että olen ollut tänävuonna n.250h herralla töissä ja saanut palkaksi 1200L vesipitoista polttoöljyä ,150e selväärahaa sekä avatun laatikon eesti lonkeroa näitten arvo kun lasketaan niin ei pitäisi olla herralla saatavia minulta.
  #12  
Vanha 01.08.2016, 09:44
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.494
Perusasetus

Juntit/peltopellet/traktoripirut, jotka viljelee peltoja meidän ympärillä, kävivät jollain ketjuroiskimella rusikoimassa peltojen reunoja. Meinasi mennä meidän näkösuojapajukkokin siinä mukana. Kävin kotiasussa (M91-kalsarit) saunan lämmittelyn ohessa toppuuttelemassa raivausintoa. Jos minulle olisi kerrottu, niin olisin mielelläni siivonnut nuo kaikki reunat vesuri-raivaussaksi-menetelmällä mieluummin. Pellosta on siis siivu meidänkin maita. Pitäisköhän käydä nostamassa rajapyykki pellon pintaan muistutukseksi?
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #13  
Vanha 03.08.2016, 10:47
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 534
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Juntit/peltopellet/traktoripirut, jotka viljelee peltoja meidän ympärillä, kävivät jollain ketjuroiskimella rusikoimassa peltojen reunoja. ... Pitäisköhän käydä nostamassa rajapyykki pellon pintaan muistutukseksi?
Tämmöiset ottaa päähän kun ei vaan tajua, että siellä pellolla pitää pystyä tekemään hommia ja ne pajut siinä reunassa on este ja toisekseen niistä tulee sanomista.

Jos pelto on osaksi sinun, niin se on varmaankin vuokrattu ja saat siitä vuokraa? Jos et saa, niin sitten käyt sanomassa, että on muuten toisen tontin puolta eikä kuulu vuokrasopimukseen. Jatkossa sitten se viljelijä antaa siinä sinun puolella risukon kasvaa rauhassa.

Jos olet vuokrannut sen, siitä on sopimus olemassa, olet hiljaa, koska alue ei ole sinun hallinnassasi ennen vuokrasopimuksen päättymistä.

Se on viljelijänä v-maista olla, kun maanomistaja aukoo päätään siitä, että risuja raivataan ja toisaalta taas me tarkastajat rapsaistaan tulonmenetykset, kun pajut kasvaa pellolla.

Minua kyllä ottaa nyt päähän tämä työnteko tai mitä töitä tässä nyt tekee, kun tänne kirjoittaa mutta tämä työpaikalla olo.
Pakkohan se on mutta ei ole kivaa, kun ainoa motivaatio on se palkka, ettei pankki vie taloa.
  #14  
Vanha 03.08.2016, 11:23
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti

Minua kyllä ottaa nyt päähän tämä työnteko tai mitä töitä tässä nyt tekee, kun tänne kirjoittaa mutta tämä työpaikalla olo.
Pakkohan se on mutta ei ole kivaa, kun ainoa motivaatio on se palkka, ettei pankki vie taloa.
Aikalailla sama, lomautettuna vituttaa siksi ettei saa sitä rahaa pankille.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #15  
Vanha 01.08.2016, 10:52
Kasper Kasper ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.15
Sijainti: Turku
Viestit: 452
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Tätä tarjosi serihvikin mutta en voi koska luvissa on ehto."Jätteen kuljettajan on huolehdittava että paikkaan minne jäte kuljetetaan on ympäristölupa ko. jätteen vastaanottoon" Tällä herralla ei sitä ole ja jos sen hänelle kippaan voin saada syytteen ympäristörikoksesta ja menettää keräys ja käsittely lupani tämän serihvi ymmärsi.Laskin eilen että olen ollut tänävuonna n.250h herralla töissä ja saanut palkaksi 1200L vesipitoista polttoöljyä ,150e selväärahaa sekä avatun laatikon eesti lonkeroa näitten arvo kun lasketaan niin ei pitäisi olla herralla saatavia minulta.
Tossahan on jo tuntipalkka melkeen intian luokkaa...

Vittumaisia hommia
__________________
Kun ei vaan mittään sattuis!

Kokeillaas kerran vielä...
  #16  
Vanha 01.08.2016, 11:20
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Kiva tässä bajamajan yläpuolella on hitsata.
__________________
- En pidä teistä.



  #17  
Vanha 01.08.2016, 11:43
Lord of flies Lord of flies ei ole kirjautuneena
Sekalainen tyhjäntoimittaja
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Ähtäri, Suomi
Viestit: 427
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Kiva tässä bajamajan yläpuolella on hitsata.
Varo ettei kipinä tipu väärään paikkaan ja bajamaja lähe kohti kiertorataa
__________________
Yah! It stinks and is giving you a headache, – it's a diesel.

Bensalla pestään napa... dieselillä tehdään voimaa

-95 Dodge Ram SLT Cummins 4x4 *JN-traidingin turbiini, marine-suuttimet, plate vaihdettu, DSS, 2.5" leveling kit*

http://s244.photobucket.com/albums/gg31/Lonely_cruiser/
  #18  
Vanha 02.08.2016, 10:23
Kasper Kasper ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.15
Sijainti: Turku
Viestit: 452
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Kiva tässä bajamajan yläpuolella on hitsata.
https://youtu.be/Mxz42Pact0M
__________________
Kun ei vaan mittään sattuis!

Kokeillaas kerran vielä...
  #19  
Vanha 01.08.2016, 17:08
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasper Näytä viesti
Tossahan on jo tuntipalkka melkeen intian luokkaa...

Vittumaisia hommia
Eikä siinä vieläkaikki olen toimittanut hänen projektiin 100L hydrauliöljyä ja muuta tarviketta mm.venttilipöytiä,lokasuojia,työkalulaatikoita,hyd rauliletkuja ja putkia (450e arvosta) tietenkin saamatta niistä mitään.

Viimeksi muokannut savustin : 01.08.2016 21:13
  #20  
Vanha 01.08.2016, 19:08
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 496
Perusasetus

Hae jo omasi pois. Tarkoitan siis kaikkea tuota tavaraa yms. Minä olisin ainakin jo vienyt omani pois, kun eihän ne voi olla vaihtanut omistajaa jos niistä ei ole mitään korvaustakaan saanut.

Jottei ihan offaamiseksi menisi, niin vähän tuo tympii kun loman jälkeen on ihan hukassa työmaalla. Kauhealla kiireellä pitää töitä tehdä ilman taukoja, ja osalla asiakkaista on kaikkimullehetinyt mielentila päällä. Sekin vielä että mikään ei saisi mitään maksaa
Viestiketju on lukittu

Luokat
vituttaa


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 Tojo4wd Chit-Chat 1257 31.12.2015 08:59
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 19:05 (GMT +2).