|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1001
|
||||
|
||||
Lainaus:
Juu, kyllä se bensa haisee ja siksipä sanoin että en usko bensansaantiongelmaan. Pitää nyt tutkia kuitenkin vielä tuo bensansaanti tarkemmin, ja mitata puristukset jos kuitenkin on käynyt niin että keinujen säätö on pielessä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 23.12.2015 14:58 |
#1002
|
||||
|
||||
Kannattaa ne kuitenki kahtoo.
Eikös siellä kaikki muuki oo kunnossa? Mutta kumma kyllä ei rötise😆 |
#1003
|
||||
|
||||
Katoppa releet uudestaan. Vaikka ne naksahtaa niin ei se tarkota että ne pelaa. Oli tässä vasta itellä samaa ongelmaa yhen vehkeen kans ja päärele oli sisältä sökö. Naksu kyllä vaan sisältä lanka poikki.
|
#1004
|
||||
|
||||
Holkit sorvattu, eli tuo on kahdessa osassa ja ne menee tuon uniballin sisälle, joten nyt käy 12mm pultti.
Kiitokset Suopajalle JKS:n tanko saapui tänään:
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#1005
|
||||
|
||||
miten -95 zjssa on puhaltimen moottorin ohjaus, onko jotain vastuskorttia vai nopeus saadetaan nupissa olevilla vastuksilla? moottori pelaa, mut pelkastaan taysilla, mistahan ehtis vikaa?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1006
|
|||
|
|||
etuvastus, pelkääjän jalkotilassa
|
#1007
|
||||
|
||||
oisko kuvaa millanen kaikale?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1008
|
||||
|
||||
Kaksi vaihtoehtoa, jos on elektroniikkaa-näyttö, niin tuommoinen: http://www.jamant.fi/vastus-9396-mop4720046-p-2857.html ja jos ei ole elektroniikka-näyttöä, niin tuommoinen: http://www.jamant.fi/vastus-zjwj-mop4720278-p-2882.html , sijainti molemmilla sama, kotelon alla, kojetaulun alla, pelkääjän jalkatila...
__________________
Killing time is not murder |
#1009
|
||||
|
||||
kiitos, paikallistettu ja automaatti-ilmastointi molemmissa. katkee niska kun koittaa kahtoo missa on
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1010
|
||||
|
||||
Perä asiaa vielä tietämättömälle, oon tossa mielessäni demostroinut ajaessa että humina/ujellus saattaa sittenkin kuulua takaa sivulta, ja epäilykset kohdistu pyöränlaakeriin.
no tänään pistin emännän takakonttiin ja hän paikansi äänen oikeeseen takarenkaaseen, eikä kuulemma keskeltä kuulu mitään ääntä. kysymys kuuluukin voiko perä antaa ääntä sivulle ollessaan sökönä vai kuuluisiko se ääni nimenomaan keskeltä mikäli poskilaakerit tai hammaskosketus ois pielessä? onkos toi pyöränlaakeri helpoin tsekata siten että tunkkaa renkaan ilmaan ja kokeilee päittäis välystä, ja kuinka paljon sielä välystä on vaikka laakeri oliskin ehjä, katsastuksessakaan ei pyörän laakerieista löytynyt mainintaa vikalistassa, kuinka tarkkaan ne osaa ne tsekata yleensäkkään, varsinkaan jos ei kauheemmin näitten nelikoiden päälle ymmärrä niinkun allekirjottanut itse. alunperin lähdin epäilemään perää äänen alkaessa koska perän stefa vuosi öljyä ja en sieltä imemällä saanut tavaraa ulos kun 10L ämpäriin siten että pohja just peitty, lisäksi sillon oli myös kova naksuminen/pauke kääntäessä mikä tosin lakkas kun laitto uudet öljyt ja kitkan esto aineen, ulina/humina jäi vielä kiusaamaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee Zj 4.0 1996 Jeep Grand Cherokee Wj 2.7 2004 Jeep Cherokee Xj 4.0 1990 Jeep Cherokee Xj 4.0 1991 Jeep Cherokee Kj 3.7 2004 Jeep Wrangler YJ 2.5 1995 |
#1011
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
Voit päittäisvälyksen testauksen sijaan toki koittaa nitkuttaa rengasta ylös-alas, mutta aika perhanan väljä laakeri saisi olla että sillä mitään huomaisit. Taisin jo aiemmin sanoa (ehkä, ainakin muistaakseni? ), että helpoin ja järkevin tapa tarkistaa onko pyöränlaakeri rikki on ajaa tiellä ja kääntyä vuoronperään vasemmalle ja oikealle sopivan rauhallisesti. Pyöränlaakerin ollessa rikki ulkokaarteen puolella oleva rikkinäinen laakeri käytännössä aina pitää kovempaa ääntä, ja ko. laakerin ollessa sisäkaarteen puolella hiljenee. Jos kyseessä on poskilaakerit, niin ääni hiljenee ja voimistuu oikeastaan vain vedon (tai voimakkaan moottorijarrutuksen) kautta tulevan kuormituksen takia. Pinionilaakereissa sama homma, mutta ääni on enemmänkin inisevä kuin rohina. Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#1012
|
||||
|
||||
Lainaus:
Joo kokeilin tota rauhassa mutkittelua enkä saanut oikeen mitään erikoisia ääniä kuulumaan, ujellus alkaa n 40-60 kmh vauhdissa vaimeana ja 120 kmh vauhdissa on jo hirveetä kuunneltavaa ja tosiaan kiihdyttäessä sen kuulee ehkä selkeimmin, ehdin jo innostua et jos sittekki pääsis helpolla ja halvalla et ois pyöränlaakeri kiitoksia neuvoista.
__________________
Jeep Grand Cherokee Zj 4.0 1996 Jeep Grand Cherokee Wj 2.7 2004 Jeep Cherokee Xj 4.0 1990 Jeep Cherokee Xj 4.0 1991 Jeep Cherokee Kj 3.7 2004 Jeep Wrangler YJ 2.5 1995 |
#1013
|
||||
|
||||
vahva veikkaus, että se peräkoppa kannattes ihan ekana ottaa auki ja vilkasta mitä sieltä löytyy. tolkuttomat klapit näkee jo silmällä ja jos jotain on rikki niin hyvin suurella todennäkösyydellä sieltä löytyy öljyn seasta jotain mikä ei kuulu joukkoon. ainahan noissa hiukan voi olla jauhoa seassa, mutta palasia siellä ei kuulus olla, samoten jos ne öljyt hohtaa hopeeta, niin jotain on pielessä tai käytetty öljy täyttä paskaa ja jokatapauksessa ne on pakko vaihtaa laadukkaampiin..
tuo imemällä öljyn vaihtaminen on huuhaa homma, toki nopea ja silleen, mutta sie näet joka öljynvaihdossa sen perän tilanteen ja kun niitä on muutaman aukonu, niin alkaa silmä ja sormet kertoo missä mennään huoltotarpeiden jne suhteen, eli ei sitä avaamista toinna arastella, niputtaessa pinnat puhtaaksi ja RTV väliin ja tasasesti kiinni, niin ei jää vuotamaan ja sillai
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1014
|
||||
|
||||
Ostaa nuo, niin ei tartte pelleillä RTV:n kanssa minulla on etuperässä sama Lubelocler käytössä minkä ostin vuonna 2006.
http://www.lubelocker.com
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#1015
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee Zj 4.0 1996 Jeep Grand Cherokee Wj 2.7 2004 Jeep Cherokee Xj 4.0 1990 Jeep Cherokee Xj 4.0 1991 Jeep Cherokee Kj 3.7 2004 Jeep Wrangler YJ 2.5 1995 |
#1016
|
||||
|
||||
Minä veikkaan ulinan tulevan hammaskosketuksesta.
Varmaan kannattas uusia poski ja pinjonin laakerit sekä samalla kattoo sitte se välitys kohdalleen. |
#1017
|
||||
|
||||
joo tästä operaatiosta on jo ihan houkutteleva tarjous sähköpostissa, innostuin vaan tosiaan kun emäntä kehu äänen tulevan selkeesti takarenkaalta et oliskin pyöränlaakeri mikä vollottaa, mutta ei ollu naisiin uskominen tässäkään asiassa, jeeppi pysyy ja pitää vaihtaa akkaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee Zj 4.0 1996 Jeep Grand Cherokee Wj 2.7 2004 Jeep Cherokee Xj 4.0 1990 Jeep Cherokee Xj 4.0 1991 Jeep Cherokee Kj 3.7 2004 Jeep Wrangler YJ 2.5 1995 |
#1018
|
||||
|
||||
No ota nyt vain se peräkoppa auki, keskitappi ja c-clipit irti ja vedät vetarit sekä murikan ulos, niin näet missä se vika on.
Mitään ei kannata alkaa korjata/ korjauttaa, ennenkuin tiedät mitä oikeasti on vikana.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#1019
|
||||
|
||||
pittää opetella tekemään ne peräremontit omin avuin.. jeepit on kaikki naispuoleisia, niin luulis nuorelle miehelle olevan mielusaa näpertelyä..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1020
|
||||
|
||||
Jep, koska ne vuotaa ja kitisee
__________________
Killing time is not murder |
#1021
|
||||
|
||||
kyl nuo miun jeepit vittuilee ja huutaa välillä ihan suoraan päin naamaakin
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1022
|
||||
|
||||
Lainaus:
omaan tulee suunnariin peräöljynvaihtoja ajoreissujen määrästä riippuen kohtuu paljon, männä vuonna 10kpl.. yhellä RTV tuubilla oon pärjänny vuoden ja puolet jälellä. ostin venäjältä jotain paikallista "hathat" mallia, makso 160rub ~2€ ja siel ois ollu paikallista "normi" kamaaki hintaan 75rub.. tulevalle "kaudelle" on tarkotus fiksata perät ja nostaa viel entisestään huohotukset ylemmäs, koska tuntuuvat välillä haukkaavan vodaa ja jakiksen huohotuksen/ilmäreijät turaan jotenki sillai, ettei sieltä aina löytys viittä litraa nestettä kun pohjaropun avaa jos autolla on uitu..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1023
|
||||
|
||||
Useamman kymmentä kertaa avattu, ja on tullut kiviosumaa, vääntynyttä peräkoppaa yms.. eihän nuo tietenkään kaikkea kestä, mutta olen ollut yllättynyt miten hiton hyviä olleet. Harmi ettei löydy d44a:han
Muistaa vain alunalkaen huolellisen outsauksen sekä banjosta että kannesta, ja vähän sipaisee aina öljyä molemmin puolin ettei jää kiinni
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#1024
|
||||
|
||||
sietäs harkita, kun harjan kanssa putsaaminen on aina oma hommansa, tosin RTV on siitä hauska, että se tarttuu tosi hyvin just nimenomaan puhtaaksi harjattuun pintaan. vaan porakoneen kanssa sutiessa menee oma aikansa siihen touhuun plus, että suojattava silmänsä ja plaah helepoin ois löytee joku innokas halliorja tekemään nuo paska perushuollot ni vois ite vaikka nauttia virvokkeita
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#1025
|
||||
|
||||
Olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen noihin. Vastahan minulla on menossa neljäs D30 kolmannessa Jeepissäni missä on tuo sama tiiviste käytössä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |