|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2651
|
||||
|
||||
Lainaus:
pistä purkaen pois koko paketti ni pääset helpoimmalla, aloita konehuoneesta , letkut irti ja sitte sisältä loput.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2652
|
||||
|
||||
Lainaus:
Olikos niin että uusia kennoja oli eBay:ssä myynnissä kohtuuhintaan.....
__________________
Tumpula Racing Team |
#2653
|
||||
|
||||
Tuossa olisi 410 lootan ja carryn rattaiden sekoitus kuvia ja infoa, jos jollakin tarvetta. eli hidastavat 10% välityksiä.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92703 |
#2654
|
||||
|
||||
Lainaus:
letkut on suzukissa valmiina irti, piti tulpata kun kenno vuoti jalkatilaan.. arholla olis kuulema kenno valmiina pakattuna, muistaakseni siitä käytiin tml:n jatkoilla kauppaakin mut jäiköhän siitä kympin eripura.. |
#2655
|
|||
|
|||
Suzuki Samurai päästöt
Elikkä tuo päästö ongelma korjautui(hc yli tuhat) vaihtamalla nuo kaikki alipaine letkut sekä laitoin lisää maajohtoja akulta runkoon sekä kaasarin maadotin..käynti tasaantui sekä päästöt olivat hyvät(hc alle 400).Ei muutako leimalle.. semmonen kysymys että voiko takalehtijousia siirtää eteen ku etupään lehtipakat huonot (ei joustoja,suorat takalehtipakat löytyy (uudet) aattelin vaan että jos nuo vanhat takalehtipakat vois heittamällä siirtää eteen?vai tarviiko muokata jousia tms.. )
Tietenki jos joltain palstalaiselta löytyisi korottavat lehtijouet eteen niin voisin harkita ostoa.. |
#2656
|
||||
|
||||
http://www.suzukiclubuk.co.uk/tech-s...assis-diagrams
Jouset on eri mittaiset edessä ja takana, eli ei vois vaihtaa päikseen.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 14.11.2015 13:59 |
#2657
|
|||
|
|||
Suzuki Samurai vm 89 lock right
Oisko tuo lock right:in lukko hyvä ratkaisu ajattelin laittaa taakse tuon (en ole vielä hommannut) eli miten ajo-ominaisuudet kärsii maantiellä, veteleekö urissa ym.. (maantiellä ajelen neliveto päällä talvisin)
Onko lukko kestävä ja vetääkö se 100% takaa kokoajan,mimmonen homma asentaa tuo satsi? |
#2658
|
||||
|
||||
Lainaus:
Kun on veto päällä niin silloin lukko tarraa kiinni eli vaatii totuttelua talvella ajettaessa, renkaista riippuu myös paljon perän käyttäytyminen...ja tönkkiin menee ...helppo asentaa,ohjeet tulee mukana..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2659
|
|||
|
|||
Terve. Kertokaahan kokemuksia suzuki grand vitara 2.5 v6 bensa koneella että millainen peli on? Tulisi itselle ensimäiseksi neliveto autoksi ja pää tarkoitus on arki ajoa ja metsästys ajoa.
|
#2660
|
||||
|
||||
|
#2661
|
||||
|
||||
Luotettava japsi, pikkusen vanhemmiten tosin ruostevikaa. Ei mikään kauhee raketti vaikka kutoskoneella mutta bensaa ottaa reilun kympin. Passeli peli normaaliin ajoon ja vähän huonommillekin teille. Varaosia saa varmaan nykyään hyvin netin kautta.
__________________
Tumpula Racing Team |
#2662
|
|||
|
|||
Lainaus:
Jakopää kannattaa kuunnella ettei lätkytä, tai vaihtoehtoisesti ostaa sellanen mihin on ketjut vaihdettu, alkaa tuossa 200000 km paikkeilla ääntämään, ja on suomessa teetettynä mielettömän kallis operaatio, pelkät osat oliko 1600€ ja vaihtoon ei päivä riitä. Jakopää on neljällä ketjulla,kolme kiristäjää ja rattaat. Ite tilasin Ebayn kautta sarjan 160€ ja pari iltaa meni ihmetellessä. Ite vaihto ei oo ihmeellinen homma, kaikki on merkattu hyvin, mutta purkamaan joutuu melkolailla ennen ku on romut näkösällä. Muutenhan tuo on ihan varma peli, mä oon ajanu nyt 2 vuotta ja 40000 km ilman sen suurempia murheita. |
#2663
|
|||
|
|||
Kiitoksia vinkeistä!
|
#2664
|
|||
|
|||
Suzuki SJ410 vm 82.
Vakiovaihdelaatikko reistailee sen verran, että nopealla nelivedolla ajaessa 2-vaihde putoilee pois kun kierrokset laskee(alamäet, risteykset, yms). Muilla vaihteilla ja hitaalla puolella ongelmaa ei ole. Onko kuinka yleinen vika näissä ja mitä korjausehdotukseksi? Onko iso remontti? |
#2665
|
|||
|
|||
Siitä on yli kohta vuosi, kun hinasin romun seisomaan tutun pihalle ja nyt olisi aika tullut korjata koko suzuki.
Ongelmana oli tosiaan tuo nykyminen ja käynti ongelmat. Pysyi käynissä vain 30-40sec jolloi moottori sammui kuin seinään. Kuulema, nyt ovat käyttäneet käynissä monia kertoja ja auto on kokenut ihme parantumisen ja pysyy käynissä ja kestää jopa ajoa (pikku nopeutta). Osaako joku kertoa, mistä tälläinen ilmiö johtuu ja miksi auto vuoden seisomisen jälkeen koki ihme parannuksen? Autoon tosiaan pitäisi uusia jarrut, hommata uudet talvirenkaat ja tutkia mikä aiheutti auton nykimisen ja sammumisen ylämäkeen ajettaessa. Myöskin keskellä pohjaa oleva pikku vuoto pitää tutkia ja tukkia. Toivon oikeasti, että viat löytyisi ja saataisiin korjattua. Jos ei niin sitten on myynissä käyntiongelmainen suzuki, jossa muu tekniikka toimii moitteettomasti. Edit: Sj413 kyseessä Viimeksi muokannut wolfigy : 08.12.2015 18:19 |
#2666
|
||||
|
||||
Mikäs susuki kyseessä ?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#2667
|
|||
|
|||
|
#2668
|
||||
|
||||
Bensapuolen vialta vaikuttaa, se kaasari on noissa aiheuttanut ongelmaa. Eli kaasarin putsaus ja ne kaasarin kaikki letkut kannattaa tarkastaa/uusia noin alkuunsa.
__________________
Tumpula Racing Team |
#2669
|
|||
|
|||
maita tarvis.
Vitarassa on puoli kojetaulua mm. Kello ja sisävalot pimeenä. Kyseessä on tod.näk. maavikaa. Missähän päin johtosarjaa/autoa sijaitsee maat??
|
#2670
|
||||
|
||||
Katso samalla bensapumpun kunto ja suodatin, rikoontuneesta bensapumpusta voi seurata kivoja ilmiöitä
|
#2671
|
|||
|
|||
Lainaus:
edit: Kevyttä ajoa kesti, mutta kun pommitti täysillä ylämäkeen niin nykiminen alko ja sitten autoa ei saanut käymään tasaisesti. Kaasarissa paskaa tai bensan saanti? Viimeksi muokannut wolfigy : 09.12.2015 15:36 |
#2672
|
||||
|
||||
Täällä varmaan käyttäjä kokemuksia Vitaroista ja harkinnassa hankittavaksi vm.90 1.6 jlx yksipiste ruiskulla,että kannattaako sekaantua...?
__________________
Land Rover Adventure Never Stops. |
#2673
|
||||
|
||||
Kaasari vaan pöydälle ja auki. Saattaa olla pelkästään se kaasarissa oleva sihti tukossa. Tai siis onhan isolohkon kaasarissa sellanen, näin olettaisin.
__________________
Tumpula Racing Team |
#2674
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#2675
|
||||
|
||||
Jep
|
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |