Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 19.11.2015, 23:59
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Niin, oletin hänen puhuvan Trafin turvakiellosta, kun siitä Trafista siinä oli kyse. Trafin turvakielto on eri asia, kuin Trafin tietojenluovutuskielto tai maistraatin turvakielto. Mutta joo mitäs näistä, pikkuasioita ja varmaan se olin mie joka ei taas mistään tajunnut mitään.
Oon tätä asiaa miettinyt kun täälläkin näitä rakentelutopicceja on, että ovathan ne melkoisia "kataloogeja" varkaille. Kaikella on aina puolensa, rakentelu ja siitä kertoileminen on kivaa ja suurin osa käyttää tietoja vain omaksi ilokseen ja oman rakentelun tueksi, mutta aina löytyy joku yhteiskunnan tukipilari ja äitin pikku talttahammas, joka käyttää tietoja väärin omiin kataliin tarkoituksiinsa.
Olen myös ihmetellyt, että miksi ihmeessä autojen omistaja/osoitetiedot edes ovat julkisia. Jyrsii suuresti nämä 16400 yms palvelut.
Trafin turvakieltoa kyllä tarkotin, en tiennyt että maistraatissakin vastaava palvelu. Ei muutako kansalaisalotetta tekemään tietojen kieltämiseksi. Vois saada ihan hyvin kannatustakin.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 20.11.2015, 03:01
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888 Näytä viesti
Trafin turvakieltoa kyllä tarkotin, en tiennyt että maistraatissakin vastaava palvelu. Ei muutako kansalaisalotetta tekemään tietojen kieltämiseksi. Vois saada ihan hyvin kannatustakin.
Ok.
Sitten minä ymmärsin väärin...
Kun meidän piireissä puhutaan vaan aina turvakiellosta ja se tarkoittaa silloin aina automaattisesti maistraatin turvakieltoa, joka on laajin.
Ja tämä turvakielto tieto näkyy, myös Poliisien järjestelmissä jne.
Maistraatin turvakiellolla pitäisi saada sitten myöskin Trafilta se turvakielto, kun sen vain sinne sitten ilmoittaa...
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...

Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 20.11.2015 07:14
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 20.11.2015, 20:25
mxä mxä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.09
Sijainti: vantaa finland
Viestit: 484
Perusasetus

pikku vaivannäöllä saa ihan kattavan osoitteen yms tietojen luovutuskiellon aikaan.mua ei löydä mm trafin,srk,väestörekisterin eikä muistakaan rekistereistä ja pari puhelua vaadittiin,ei paha vaiva.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 20.11.2015, 22:48
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Niin, oletin hänen puhuvan Trafin turvakiellosta, kun siitä Trafista siinä oli kyse. Trafin turvakielto on eri asia, kuin Trafin tietojenluovutuskielto tai maistraatin turvakielto. Mutta joo mitäs näistä, pikkuasioita ja varmaan se olin mie joka ei taas mistään tajunnut mitään.
Oon tätä asiaa miettinyt kun täälläkin näitä rakentelutopicceja on, että ovathan ne melkoisia "kataloogeja" varkaille. Kaikella on aina puolensa, rakentelu ja siitä kertoileminen on kivaa ja suurin osa käyttää tietoja vain omaksi ilokseen ja oman rakentelun tueksi, mutta aina löytyy joku yhteiskunnan tukipilari ja äitin pikku talttahammas, joka käyttää tietoja väärin omiin kataliin tarkoituksiinsa.
Olen myös ihmetellyt, että miksi ihmeessä autojen omistaja/osoitetiedot edes ovat julkisia. Jyrsii suuresti nämä 16400 yms palvelut.
Vielä kun laittaa koordinaatit profiiliin, niin helpompaa paikantamista tuskin tarvitaan. Oli mikä tahansa kielto päällä
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 21.11.2015, 06:24
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Vielä kun laittaa koordinaatit profiiliin, niin helpompaa paikantamista tuskin tarvitaan. Oli mikä tahansa kielto päällä
Niinpä.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taas varastettu HJ-60 Tampereelta ! TOHJ61 Tekniikka & Jutustelu 4 02.10.2008 12:05
Varastettu HJ-60 Lahdesta JASA Chit-Chat 13 03.08.2008 09:35
M: HJ-60 -83 otteessa 38,5-14.5-15 renkaat sshak O/M/V Ajoneuvot 13 10.04.2008 18:16
Varastettu HJ- 60 !!! Vihjepalkkio 200 € TOHJ61 Tekniikka & Jutustelu 20 15.02.2007 11:27
VARASTETTU HJ-60 AAMULLA LOHJALTA! KooPee Tekniikka & Jutustelu 29 16.10.2005 01:33


Sivu luotu: 07:16 (GMT +2).