Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #76  
Vanha 11.10.2015, 13:07
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikael73 Näytä viesti
Kiinnostas kuulla mikä paikkakunta oli...vaikka ihan normi kohtelultahan tuo kuulosta mitä ittelläkin tullut vastaan .Eikö tuommoinen jo täytä rikoksen tunnusmerkit heittellejätöstä ..
Mua uhattiin rikosilmoituksella kun olin aukonu laatikoita jos en maksa laskua kun soitin ja valitin. Maksoin sitten mukisematta.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #77  
Vanha 13.10.2015, 15:13
Reisrdok:n Avatar
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: Mellilä
Viestit: 331
Perusasetus

Tallin puolella on pienempää osumaa tullut niin paljon ettei viitti edes luetella. Käsissä ja naamassa on turhan paljon arpia. Ja koko lapsuus tuli hitsattua kaasulla erilaisia mopon pakoputkia, nahka on palanut 1 tai 2 kertaa.

Muutenkin kun asettihappiseoksen yhdistää valtavan mielikuvituksen omaavaan mukulaan niin tapahtuu kaikennäköistä jännää.

Syanoakrylaatti eli pikaliima on kova sana jos täytyy paria tikkiä vaativa reikä saada nopeasti umpeen, eikä jaksa jatkuvasti laukata terkkarissa. Kovettaa juoksevankin veren. Myrkyllisyydestä en tiedä, joskus muistan lukeneeni että nestemäiset laastarit sisältää samaa tavaraa? Ei paljon hullummaksi ole tullut vaikka monta kertaa on tullut käytettyä. Taino tietty voisi selittää monta asiaa.

Tutun corollan helmaa vedettiin isän kanssa aikoinaan ulos kun oli sattuneesta syystä kolmisenkymmentä senttiä sisällä. Iso ja vanha ketjutalja kiinni sähkötolppaan ja koukku helmapalkkiin, sitten räikällä kiristämään. Hetken päästä otinkin sitten pikku torkut seljälläni koukun kuva otsassa. Onneksi tuli kylki edellä, reuna edellä olisi torkut voineet venyä turhan pitkäksi.

Syöksytorven pätkä irtosi rännistä neljästä metristä, ja tietty suoraan päähän. Eikä edes tukkaa suojana. Ekana kun sain silmät auki niin kokeilin kädellä että tuliko pipi, sormissa tuntui luu. Skalpeerasi perkuleen rööri. Paljon tikkejä.

Nestelisälämppäriä purin auton pelkääjän jalkatilasta. Joku mallia tein itse ja säästin. Nykäisin letkun irti kennosta, enkä tajunnut että autolla on perkule just ajettu pitkä pätkä. Oikea jalka oli polvesta alaspäin vesikello. Ihmeesti sekin parani muksuna.

Kirves polveen. Tikkejä. Tää ilmeisesti kuuluu jokaisen tehdä kerran elämässä.

Pellinsyrjä leikkasi ranteen auki. Jännä kun näki reijästä miten ne jänteet oikein toimiikaan. Hassua kun verta ei tullut minuuttiin pariin lainkaan.

Tässä enemmän tai vähemmän tallihommissa tapahtuneet, ulkopuolella sitten lisää. Miten sitä on vielä hengissä.
Vastaa lainaten
  #78  
Vanha 13.10.2015, 20:40
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
..varsinkaan kun kiireen vilkkaan auton alta YRITTEÄSSÄSI poistua moshaat ensin hetken otsaa ja takaressua lattian ja runkokopalkin väliä...
Tää sai mut nauraan vedet silmissä.. Ei vahingonilosta vaan ihan omasta kokemuksesta. Eli tältä se siis näytti kun kaverit nauro mulle kippurassa.. Sillon otti vähän päähän. Sananmukaisesti. Pahkoja oli vähän joka puolella kuuppaa kun iso valkohehkunen knööli tipahti suoraan kauluksesta sisään ja aloitti iloisen sihahtelun säestämänä pyörimisen navassa..

Itte olen säästyny isommilta haavereilta, mutta tuolla "akku sano POKS!" ketjussa taitaa olla se vaarallisin.
Ainakin kertaalleen oon tyrmänny itteni 1" räikällä, kun hylsy on livenny ja sillä varrella on tullu vedettyä turpaan itteä lattiaa vasten. Naama oli viikon verran ihan toispuoleinen.

Joskus riuhtasin peukalon pallonivelen tappia vasten niin että luut ja jänteet paistoi..
Ison rälläkän laikka räjähti niin että vieläkin tulee vedet silmiin ajatuksesta. Laikan kappale kulkusille EI ole mun juttu..
Joskus hierasin kämmenselän haperoa jäähdytintä vasten sen verran voimallisesti, että niitä metallin suikaleita mäti nahasta ulos vielä parin viikon päästä.

Mopolla ajelin kerran kanssa talliin vauhdikkaasti nöösinä ja että pitikin nostaa persettä satulasta just ennen oviaukkoa. Mopo löytyi kaikenmaailman jäteöljypönttöjen ja maaliämpärien keskeltä aivan sikapaskasena tallin perältä sitten kun taju palasi ja keräilin itteni pihamaalta.

Kaverin Raisun syttykatkoksia koitin jskus selvittää koeajolla ja selvishän ne.. Vauhtia oli sen mitä riesa kiersi nelosella kun päätin irtaantua siitä ÄKKIÄ! Saa ihmeellisesti eloa jalkoihin kun kipinä siirtyy tulpanjohdosta polttoainesäiliön kautta muniin..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #79  
Vanha 13.10.2015, 21:39
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Mua uhattiin rikosilmoituksella kun olin aukonu laatikoita jos en maksa laskua kun soitin ja valitin. Maksoin sitten mukisematta.
Ois kannattanu viedä todisteet diy-remontista mennessään
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko kuin monella traileri? jyrden Chit-Chat 26 24.06.2011 07:18
saako huoltoautossa kuljettaa enemmän porukkaa kuin mille rekisteröity? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 49 25.02.2011 21:45
Onko hj:n 5v laatikko pidempi kuin 4 vaihteinen? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 7 01.06.2009 13:35
Onko porukka tehnyt kärryjä? Olkku Chit-Chat 5 23.02.2008 06:33
Onko auton vaihto useammin kuin sukkien harrastus? SamiN Chit-Chat 16 02.09.2005 12:27


Sivu luotu: 01:33 (GMT +2).