Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3451  
Vanha 29.05.2015, 10:46
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
Vinkkii tarvittais ku ei lähe vedet kiertää 2l koneessa kunnolla... Vaihoin termarin ja nesteet ja oon koitellu päästää ilmoi vähä jokavälist mut ei lähe sisälle kiertää lämmintä, muuten kyl kiertää mut ei lämppärin kennolle...
Lämppärin kenno tukossa? Hana jumittunut kiinni? Letkut väärinpäin koneessa, ts väärä kiertosuunta?
Vastaa lainaten
  #3452  
Vanha 29.05.2015, 21:30
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
Vinkkii tarvittais ku ei lähe vedet kiertää 2l koneessa kunnolla... Vaihoin termarin ja nesteet ja oon koitellu päästää ilmoi vähä jokavälist mut ei lähe sisälle kiertää lämmintä, muuten kyl kiertää mut ei lämppärin kennolle...
Tuleeko ilmoja?
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #3453  
Vanha 30.05.2015, 12:58
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.148
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
Vinkkii tarvittais ku ei lähe vedet kiertää 2l koneessa kunnolla... Vaihoin termarin ja nesteet ja oon koitellu päästää ilmoi vähä jokavälist mut ei lähe sisälle kiertää lämmintä, muuten kyl kiertää mut ei lämppärin kennolle...
Teithän ilmauksen lämppärin hana avattuna? Se tulipellissä hana on monesti tosi hyvin jumissa, eli se ohjaamossa oleva vivusto ei jaksa avata sitä kokonaan. Manuaalisesti saa yleensä auki. Ite kokeilisin myös sitä, että koneen päästä lämppärin letkut irti ja toisesta letkusta työntää vesiletkulla vettä ja kattoo tuleeko mitään läpi.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #3454  
Vanha 31.05.2015, 00:05
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Ai nii, ja kannattaa katsoa että lämppärin säätimet myös liikuttavat vaijereita...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #3455  
Vanha 31.05.2015, 18:33
VaiQ:n Avatar
VaiQ VaiQ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.15
Sijainti: Kouvola
Viestit: 27
Thumbs up

Juu ongelma olikin juuri tuo että hana ei ollut auki täysin... Aikansa ku kera olusen asiaa tutkin ni tajusin robleeman, ei vaan tajunnu sitä heti sillä hetkellä :/ nyt on ilmattu ja homma rokkaa. Kiitän ja kumarran silti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Teithän ilmauksen lämppärin hana avattuna? Se tulipellissä hana on monesti tosi hyvin jumissa, eli se ohjaamossa oleva vivusto ei jaksa avata sitä kokonaan. Manuaalisesti saa yleensä auki. Ite kokeilisin myös sitä, että koneen päästä lämppärin letkut irti ja toisesta letkusta työntää vesiletkulla vettä ja kattoo tuleeko mitään läpi.
Vastaa lainaten
  #3456  
Vanha 01.06.2015, 07:35
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.148
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
Juu ongelma olikin juuri tuo että hana ei ollut auki täysin... Aikansa ku kera olusen asiaa tutkin ni tajusin robleeman, ei vaan tajunnu sitä heti sillä hetkellä :/ nyt on ilmattu ja homma rokkaa. Kiitän ja kumarran silti
Saatat myös säästyä lämppärin vivuston rikkoutumiselta siitä kojetaulun päästä, jos otat sen vaijerin irti siitä tulipellin hanasta. Se muovinen vivusto ei hirveesti tykkää siitä hanan jäykkyydestä. Riittää, kun se vivusto kääntelee sitä sekotusläppää sieltä apparin jalkatilasta ja kesäksi voi kääntää käsin sen hanan kiinni, niin ei hohkaa niin pahasti lämpöä helteillä
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #3457  
Vanha 01.06.2015, 20:27
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Jyrisevä Hilma


Mitäs pitäisi alkaa purkamaan ja ehjäämään kun edestä kuuluu jyrinää yli 80:n vauhdissa? Laakeri?

Takakardaani on rasvattu justiinsa eikä se ole nyt syyllinen ( tai voihan se tietenkin olla myös). Moottorin kiinnikekumit olisi vaihdon tarpeessa. 381tkm ajettu. Renkaat insa turbo 31", tasapainossa ovat nekin. Etunapalukot ovat auki eli ei pyöri etukarbooli mukana.

Jyrisee sen verran, että odotan jotain suurempaa remonttia hetkenä minä hyvänsä...

Ehotuksia?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #3458  
Vanha 04.06.2015, 05:24
Hodari Hodari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.12
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 56
Perusasetus

Onko tosiaan näin kun mulle katsastuksessa väittivät ettei -06 hiluxiin saa 33" renkaita muutoskatsastettua? Mainostaahan tuo arctic trucks että myydään 33" sarjaa muutoskatsastettuna. Eli kyse siis tästä KUN25/26 sarjasta vm -06 eteenpäin.
Vastaa lainaten
  #3459  
Vanha 04.06.2015, 05:34
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.211
Perusasetus

Jos napalukot on auki ja nelikko pois päältä, niin eihän tuolla etupäässä muuta pyörivää ole kun pyörän laakerit?
Nosta keula ilmaan ja koita on pyörässä klappia?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Mitäs pitäisi alkaa purkamaan ja ehjäämään kun edestä kuuluu jyrinää yli 80:n vauhdissa? Laakeri?

Takakardaani on rasvattu justiinsa eikä se ole nyt syyllinen ( tai voihan se tietenkin olla myös). Moottorin kiinnikekumit olisi vaihdon tarpeessa. 381tkm ajettu. Renkaat insa turbo 31", tasapainossa ovat nekin. Etunapalukot ovat auki eli ei pyöri etukarbooli mukana.

Jyrisee sen verran, että odotan jotain suurempaa remonttia hetkenä minä hyvänsä...

Ehotuksia?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3460  
Vanha 04.06.2015, 05:43
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.211
Perusasetus

Onkohan kilometri lukema kuinka paikkaansa pitävä?
Eipä ole tullu vastaan että alapalloja tarvis hiluxissa vaihtaa noilla kilsoilla, eikä kyllä stefojakaan, itellä oli LN110 missä oli vielä orkkis pallot 300tkm kohalla.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilex Näytä viesti
No niin...ollut tuo on ln170 vm.2000 nyt yli vuoden..vähäajettu 80.713km ostaessa...no eipä ollut hyvän tae tuo vähä ajettavuus...ensin pätkähti nokka nauha 100sen vauhdissa...silppua tuli kanteen...no onnex myyjä tuli vastaan ja laitoimme tehdas uuden kannen...sitten piti vaihtaa perän stefat kun vuotivat, seuraavaksi alapallo nivelet samalla säädettiin pyörien kulmat sun muut ja lopuksi piti takuta takajarrujen kanssa,no nyt neki o.k. ja leimat tuli katsastuksessa eli nyt on hiluxi kuonnossa ja tuntuma on et aika Cool vehje alla
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3461  
Vanha 04.06.2015, 05:44
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.211
Perusasetus

Vaneten laturista puhuvat, kelläään tarkempaa kokemusta sen laittamisesta?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jamba Näytä viesti
Joo. Nou problem.

Uus kyssäri:
Mistä uus laturi, edullisuus valttia? Kyseessä siis 1986 LN65 2,4 vapari.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #3462  
Vanha 05.06.2015, 05:42
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Jos napalukot on auki ja nelikko pois päältä, niin eihän tuolla etupäässä muuta pyörivää ole kun pyörän laakerit?
Nosta keula ilmaan ja koita on pyörässä klappia?
Jep. Illalla nousee keula laakerien tarkistusta varten. Toisen olen vaihtanut melko äskettäin samalla kun vaihtui ylä- sekä alapallot. Olisko mennyt laakeri liian tiukalle? Pyörii herkästi, mutta siltikin voi olla liian kireällä...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #3463  
Vanha 05.06.2015, 17:02
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Jos nöyrästi pyörii niin ei liene liian piukalla. Tossahan oli joku momentti mihin vedetään ( napa alkaa pyöriin ) mutta ihan käsipelissä aina laitellut niin että pyörii kepeästi.
Vastaa lainaten
  #3464  
Vanha 05.06.2015, 21:16
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 2,4TD Näytä viesti
Jos nöyrästi pyörii niin ei liene liian piukalla. Tossahan oli joku momentti mihin vedetään ( napa alkaa pyöriin ) mutta ihan käsipelissä aina laitellut niin että pyörii kepeästi.
Nostin keulan ilmaan, otin pyörät pois, painoin jarrupalat pois levyiltä ja pyörittelin. Toinen pyöri hiukan kevyemmin eli sitten vaan napa auki ja laakeria aivan hitu löysemmälle. Käänsin myös renkaat puolelta toiselle. Huomenna kokeillaan.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #3465  
Vanha 06.06.2015, 07:19
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Pieni välys noissa on ja se sallitaan, uuden laakerin voi laittaa ehkä aavistuksen piukempaan kuin vanhan.
Josko jyristää niin se on huono ääni, yleensä vanha alkaa antamaan ääntä kun on vaihtokunnossa.
Vastaa lainaten
  #3466  
Vanha 07.06.2015, 21:03
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Tuloksia: jyrinä alkaa hiukka alle 80:ssa ja loppuu 90:ssä. Paheni edellisestä. Laakeri ei ole vanha, mutta oisko jotenkin muuten viallinen? Pyörii ihan hyvin. Voisiko olla jarrulevyjen resonanssi, jos palat laahaa hieman?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #3467  
Vanha 10.06.2015, 21:05
VaiQ:n Avatar
VaiQ VaiQ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.15
Sijainti: Kouvola
Viestit: 27
Perusasetus

2L-t koneen remppa työn alla, ja kun kyselin sekä marmoritiskiltä että tarvikeliikkeistä laakereita veiveille ja kampuralle niin myyjät ei osanneet sanoa koista mitään (edes standardikoosta) oli vain kolme vaihtoehtoa, mark1, mark2 ja mark3. Mitäs noista sit tietää mikä olis lähimpänä oikeaa kokoa kun ei ole mitään hajua moisista merkinnöistä, liuskoissa ol koodit ja otin ne ylös mutteivät niistä osanneet sanoa myöskääb (tähä hätään en muista kun lappu jäi työmaalle) any help
E: koneessa siis todennäköisesti oli vakioliuskat paikallaan

Viimeksi muokannut VaiQ : 10.06.2015 21:16
Vastaa lainaten
  #3468  
Vanha 10.06.2015, 22:07
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
2L-t koneen remppa työn alla, ja kun kyselin sekä marmoritiskiltä että tarvikeliikkeistä laakereita veiveille ja kampuralle niin myyjät ei osanneet sanoa koista mitään (edes standardikoosta) oli vain kolme vaihtoehtoa, mark1, mark2 ja mark3. Mitäs noista sit tietää mikä olis lähimpänä oikeaa kokoa kun ei ole mitään hajua moisista merkinnöistä, liuskoissa ol koodit ja otin ne ylös mutteivät niistä osanneet sanoa myöskääb (tähä hätään en muista kun lappu jäi työmaalle) any help
E: koneessa siis todennäköisesti oli vakioliuskat paikallaan
Oleellisin tieto puuttuu, mistä ja minkäikäisestä autosta kone on peräisin?
Vastaa lainaten
  #3469  
Vanha 11.06.2015, 04:58
VaiQ:n Avatar
VaiQ VaiQ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.15
Sijainti: Kouvola
Viestit: 27
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Oleellisin tieto puuttuu, mistä ja minkäikäisestä autosta kone on peräisin?
Siis lähtösin konehan on vm.89 lj70, sori jäi tähän se kirjottamatta mut kerroin kyl tiskille kaikki tiedot.
Vastaa lainaten
  #3470  
Vanha 11.06.2015, 07:12
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
Siis lähtösin konehan on vm.89 lj70, sori jäi tähän se kirjottamatta mut kerroin kyl tiskille kaikki tiedot.
Tossa vuosimallissa on mahdollista että kone voi olla joko 2lt tai 2lt2. Onko venttiilikoppa alumiinia vai peltiä, ts. onko siinä kiinni musta peltilätkä jossa lukee koneen tyyppi?
Vastaa lainaten
  #3471  
Vanha 11.06.2015, 08:46
VaiQ:n Avatar
VaiQ VaiQ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.15
Sijainti: Kouvola
Viestit: 27
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Tossa vuosimallissa on mahdollista että kone voi olla joko 2lt tai 2lt2. Onko venttiilikoppa alumiinia vai peltiä, ts. onko siinä kiinni musta peltilätkä jossa lukee koneen tyyppi?
Alumiininen mutta peltilätkässä lukee 2l-t
Vastaa lainaten
  #3472  
Vanha 11.06.2015, 19:14
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VaiQ Näytä viesti
2L-t koneen remppa työn alla, ja kun kyselin sekä marmoritiskiltä että tarvikeliikkeistä laakereita veiveille ja kampuralle niin myyjät ei osanneet sanoa koista mitään (edes standardikoosta) oli vain kolme vaihtoehtoa, mark1, mark2 ja mark3. Mitäs noista sit tietää mikä olis lähimpänä oikeaa kokoa kun ei ole mitään hajua moisista merkinnöistä, liuskoissa ol koodit ja otin ne ylös mutteivät niistä osanneet sanoa myöskääb (tähä hätään en muista kun lappu jäi työmaalle) any help
E: koneessa siis todennäköisesti oli vakioliuskat paikallaan
Nuo "mark" merkinnät taitavat tarkoittaa vakiolaakerin täsmällistä kokoa:
Ainakin hdj-80 koneessa nuo kiertokangen silmät on merkitty kokokoodeilla, samoin kuin akselin kaulat, ja niistä lasketaan sitten tarvittava "mark" kien määrä k.o kaulalle tulevaan liuskaan (en muista ulkoa, miten lasketaan... ja sitä en muista laskettiinko L-sarjan moottoreissa samoin...)
Mutta tarvikelaakeri on joku hyvä kompromissi (lue: että niin väljä, ettei varmasti leipase kiinni)
Vastaa lainaten
  #3473  
Vanha 11.06.2015, 21:14
VaiQ:n Avatar
VaiQ VaiQ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.15
Sijainti: Kouvola
Viestit: 27
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Nuo "mark" merkinnät taitavat tarkoittaa vakiolaakerin täsmällistä kokoa:
Ainakin hdj-80 koneessa nuo kiertokangen silmät on merkitty kokokoodeilla, samoin kuin akselin kaulat, ja niistä lasketaan sitten tarvittava "mark" kien määrä k.o kaulalle tulevaan liuskaan (en muista ulkoa, miten lasketaan... ja sitä en muista laskettiinko L-sarjan moottoreissa samoin...)
Mutta tarvikelaakeri on joku hyvä kompromissi (lue: että niin väljä, ettei varmasti leipase kiinni)
Ahaa itseasiassa taidan luulla tietäväni laskutavan, olikohan se niin jos kiertokangessa oli luku 1 ja veivissä luku 2 niin silloin mark luku pitäis olla 3.. hitto ku en googlellakaan löytäny aiheeseen varmistusta ja niin hataran muistikuvan päässä moinen asia.. Näin ol vanhoissa toitsun bensakoneissa muistaaksein

E: itseasissa fixuksen varaosamyyjä sanoikin et heitä kaikki vaan mark3 liuskoilla.. mut jotenki noin raaka heitto kuulosti aika karulta ratkasulta

Viimeksi muokannut VaiQ : 11.06.2015 21:28
Vastaa lainaten
  #3474  
Vanha 11.06.2015, 23:06
tieros tieros ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.12
Sijainti: sodankylä
Viestit: 229
Perusasetus

Ite kävin vastikää ostamassa 2l mottiin laakerit paikallisesta varaosaliikkeestä niin kyllä löyty ihan std ja ylikoon laakereita...
__________________
Meni se ainaki eilen siitä...

Apostolin kyyti OY
Vastaa lainaten
  #3475  
Vanha 12.06.2015, 10:29
ilex ilex ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.14
Sijainti: Seinäjoki, Suomi
Viestit: 44
Perusasetus

Huomio valot


Kuvan kytkennän mukaisesti on Philipsin ledit,eli syttyy ja palaa parkki valojen kanssa ja sammuu kun kääntää ajovaloille mutta ongelma onkin että nuo ledit sammuilee ja syttyilee itekseen oltuaan jonkin ajan päällä. Tuossa pähkäilin et pitäisikö nuo ledien maatot kierrättää ajovalojen maaton kautta ? kun kerran miinus maattoinen on vai mikä perkeleen idea noihin pätee....yks on et lentää helvettiin koko ledit.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20150612_105728.jpg‎
Views:	172
Size:	70,1 Kt
ID:	61016  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 19:04 (GMT +2).