Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #51  
Vanha 22.01.2015, 22:00
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Minäkin kerran ajankuluksi luonnostelin bj-40 3-akseliseksi:
Siis etuakseli ja takimmainen kääntyy, ja näille kardaanit niin kuin orkkiksena.
Keskimmäinen akseli saa sitten vedon ylimääräisestä jakolaatikosta, joka on takapuskurin etupuolella, tähän jakikseen veto orkkis jakiksen pääakselilta. -> akselivälit olisi voinut pitää pienenä....

Mutta että trafi olisi alkanut palvelemaan? kuulostaa uskomattomalta aina kun olen jotain yrittänyt kysyä, niin kukaan ei osaa/uskalla ottaa kantaa muutoksiin, kohteliaasti ohjaavat katsastuskonttorille, vaikka itse toimivat käsittääkseni virkamiehinä..., (ja heillähän on käsittääkseni tiedonanto/ opastus tms. velvollisuus kansalaisia kohtaan)....

-"TeaM-PKR"- tarkista kaiven varalta, että soitit oikeaan numeroon
Shokki se oli minullekkin... ekan inssin kanssa saatiin 10 minsan juttu tuokio ja sit anto vielä toisen inssin suoran numeron jolle soittaa koska hän on kuulemma enemmän ollut tekemässä rungon muutos juttuja. Toisen inssin kanssa sitten rupateltiin jo vartti ja ite otti puheeks nämä esim rantakirppukupla muutos hässäkät. Ehkä asiaa auttoi myös se että muutoksen haussa ei haettu lupaa esim. kolmelle ämpärin kokoselle holsetille teini bemariin... mene ja tiedä...
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #52  
Vanha 22.01.2015, 23:36
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Soitinpa trafille. Parin insinöörin kanssa juttelin ja molemmat tuumasivat että äkkiseltään ei pitäisi olla mitään estettä kun on toteutuksesta selvät suunnitelmat kuinka toteutetaan. Mmm. Jarruista kysäsin että riittääkö tehostin ja ja jarrupääsylinteri, niin toteutuksen vertailumallina voidaan soveltaa saman kokoluokan 6x6/ 4x4 erimerkkistäkin mallisarjaa. Onko siis tai jotain saman kokoluokan autoa tehty 4x4 ja 6x6 versiona? Esim. g mersu?? Kysyin rungon pidennyksestä... Vastaus oli että mallia voi ottaa esim. hyväksytysti pidennetystä raskaan kaluston rungosta.. Valokuvat, merkintä otteessa. Takaripustukseen tarjosin lj:n hiluja, jakarit, vakaajat, panhard... Saa nähä, riittääkö aika ja inspiraatio...


Ton kun saa kirjallisena


Siihen sit perään liittää jonkun sopivan pukälän rungon vahvistamisesta ja ruostekorjauksesta niin koko runko on nopeammin tehty metrisestä kuin jatkettu vanhaa ja sen peräpään varmastikkin joutuisi kuitenkin muuttamaan akselin päältä asti
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Jarruton 1-akselinen 750kg peräkärry/raato ranke O/M/V Muut 3 14.12.2014 17:03
Myydään perävaunu 2 akselinen MBG O/M/V Muut 0 25.10.2012 16:18
Myyty asuntovaunun alusta 2 akselinen jupe69 O/M/V Muut 12 29.12.2009 10:02
Jäykkä akselinen pajero? piparix Tekniikka & Jutustelu 36 02.07.2008 10:42
3 akselinen mersun maasturi nettiautossa SL O/M/V Ajoneuvot 14 09.08.2006 19:11


Sivu luotu: 14:00 (GMT +2).