Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #376  
Vanha 05.10.2014, 22:05
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Pajeron Pumpun ajoitus kun hihnapyörässä ei näy merkkiä


Miten saan katsottua asteet oikein? Seitsemän astetta millin ennakolla. Vai pitääkö ostaa uusi hihnapyörä tai tehdä uusi merkki??
Vastaa lainaten
  #377  
Vanha 06.10.2014, 10:14
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Miten saan katsottua asteet oikein? Seitsemän astetta millin ennakolla. Vai pitääkö ostaa uusi hihnapyörä tai tehdä uusi merkki??
Mitä olet nyt tarkistelemassa,pumpun ennakkoako? Vähän auttaisi että mikä malli kyseessä yms. Jos haluat pumpun säätää ihan noilla oikeilla asteluvuilla niin tarvit sen astelevyn siihen kampuranpöyrän päähän.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #378  
Vanha 06.10.2014, 11:48
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Mitä olet nyt tarkistelemassa,pumpun ennakkoako? Vähän auttaisi että mikä malli kyseessä yms. Jos haluat pumpun säätää ihan noilla oikeilla asteluvuilla niin tarvit sen astelevyn siihen kampuranpöyrän päähän.
Mitsubishi pajero 2.5td vm. 88. Jakopään kopassahan näkyy asteet ja hihnapyörässä pitäs olla merkki. Eikö niillä saa katottua. Mää en vaan löydä sitä merkkiä. Jos vähän voit kerttoa miten säädetään astelevyn avulla..
Vastaa lainaten
  #379  
Vanha 06.10.2014, 17:14
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Mitsubishi pajero 2.5td vm. 88. Jakopään kopassahan näkyy asteet ja hihnapyörässä pitäs olla merkki. Eikö niillä saa katottua. Mää en vaan löydä sitä merkkiä. Jos vähän voit kerttoa miten säädetään astelevyn avulla..
Kampuran hihnapyörässä on pikkuinen kolo kopan puolella,se nolla kohtaan ja ennakon tarkistus ja tarvittaessa säätö,aika nätti oli tehdä kunhan nappasi vaan suutinputket mäelle. Astelevyn kanssa en ole kikkaillut kun en nähnyt sitä tarpeelliseksi,omasta mielestä perusennakko riittää,jossei ala mitään hirmu tehoja hakemaan. Itse säädin 0-kohtaan 0.95 ennakoksi ja hyvin alkoi vetämään,voin vaikka tulla katsomaan/säätämään jos on tarvis.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #380  
Vanha 06.10.2014, 17:38
jetta8500 jetta8500 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.05.13
Sijainti: Liminka
Viestit: 70
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Kampuran hihnapyörässä on pikkuinen kolo kopan puolella,se nolla kohtaan ja ennakon tarkistus ja tarvittaessa säätö,aika nätti oli tehdä kunhan nappasi vaan suutinputket mäelle. Astelevyn kanssa en ole kikkaillut kun en nähnyt sitä tarpeelliseksi,omasta mielestä perusennakko riittää,jossei ala mitään hirmu tehoja hakemaan. Itse säädin 0-kohtaan 0.95 ennakoksi ja hyvin alkoi vetämään,voin vaikka tulla katsomaan/säätämään jos on tarvis.
Joo eiköhän se noilla opeilla saa säädettyy. Pitää vaan se kolo löytää..
Vastaa lainaten
  #381  
Vanha 07.10.2014, 21:08
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jetta8500 Näytä viesti
Joo eiköhän se noilla opeilla saa säädettyy. Pitää vaan se kolo löytää..
Jossei alamerkkiä löydy niin sitten nokan merkkien mukaan,nekun on yhtäaikaa kohdillaan.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #382  
Vanha 08.10.2014, 10:29
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

Syyläriä etsin omaan Pajeroon Gen2 2,5td ja vuosimalli 1992

Oisko mistä tai kellään?

Itse katselin jo täältäkin:
http://www.ebay.com/itm/Heater-Matri...361731&vxp=mtr

Tuossa yksi esimerkki mutta olihan noita muitakin.
En tiedä onko merkitystä. Mutta manuaali ois askina.
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)
Vastaa lainaten
  #383  
Vanha 15.10.2014, 14:57
Jan13 Jan13 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.06.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 69
Perusasetus

Onko gen1 pitkässä ja pätkässä samat etuvetarit ja kardaanin laipat? Eli käykö pätkään pitkästä perät sellaisenaan kiinni?
Vastaa lainaten
  #384  
Vanha 16.10.2014, 07:55
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

3,0 v6 etuperissä olen törmännyt vänkärin puolella sisemmässä nivelessä kahteen eri pulttijakoon, toinen sama kuin dieselissä. Kuskin puolen sisempi nivel v6:ssa eri boorilla kuin dieselissä. Napalukossa sama boori. Etukardaanin laippa sama mutta kardaania piti lyhentää kun laitoin diesel pätkään v6 pitkästä etuperän. Takakardaanin laipasta uskoisin että sama jos molemmat dieseleitä, väittäisin että v6 eri jaolla.
Vastaa lainaten
  #385  
Vanha 16.10.2014, 17:51
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

Mitä antureita vai mitälie gen 1 automaatin kyljessä olevat 2kpl kuvassa näkyvät on. Mikä virka niillä on ja mihin ne vaikuttaa?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	image.jpg‎
Views:	491
Size:	110,8 Kt
ID:	53446  
Vastaa lainaten
  #386  
Vanha 16.10.2014, 18:07
JuKu:n Avatar
JuKu JuKu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 366
Perusasetus

Isompi ylivaihteen solenoidi ja pienempi öljynpainekytkin.

Molemmat liittyy ylivaihteen toimintaan.
__________________
JuKu

Land Rover 110 Special Vehicles
RangeRover -72
Mitsubishi Pajero -90 -> Ajettu afrikkaan
http://teamdiesel2015.blogspot.fi/
Vastaa lainaten
  #387  
Vanha 04.11.2014, 19:41
nkpaja:n Avatar
nkpaja nkpaja ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.07.13
Sijainti: suomi
Viestit: 83
Perusasetus

lämmitys laite


missäköhän mahtais olla pajerossa vika kun lämmön säätö vipu ei ei liiku koko liike rataa vaan molempiin päihin jää pari senttiä tyhjää.
Vastaa lainaten
  #388  
Vanha 07.11.2014, 23:04
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Vesipumppua olen vaihtamassa -98 2.8 Pajeroon ja tuli hankittua se malli ilman hihnapyöriä...
Mutta jos siihen prässää sen hihnapyörän paikoilleen, niin se jää liian ulos ja näin ollen hihnat menee vinoon...
Siinä uudessa vesipumpussa estää kiinnityslaippa hihnapyörän syvemmälle menemisen... niin pitäskö sen laipan lähteä siitä jotenkin helposti irti ?
Kyseessä on tämä pumppu,
http://m.motonet.fi/fi/tuote/309607?...uosimalli=1998

Ja tälläinen siellä oli paikoillaan,
http://m.motonet.fi/fi/tuote/309815?...uosimalli=1998

Toiselta palstalta tulikin jo tieto, että eikun laikalla laippa irti ja hihnapyörä sitten paikoilleen...
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...

Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 08.11.2014 21:21
Vastaa lainaten
  #389  
Vanha 11.11.2014, 12:13
KSTK KSTK ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 29.08.13
Sijainti: Ivalo
Viestit: 24
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jartsa 74 Näytä viesti
3,0 v6 etuperissä olen törmännyt vänkärin puolella sisemmässä nivelessä kahteen eri pulttijakoon, toinen sama kuin dieselissä. Kuskin puolen sisempi nivel v6:ssa eri boorilla kuin dieselissä. Napalukossa sama boori. Etukardaanin laippa sama mutta kardaania piti lyhentää kun laitoin diesel pätkään v6 pitkästä etuperän. Takakardaanin laipasta uskoisin että sama jos molemmat dieseleitä, väittäisin että v6 eri jaolla.
Minä vaihoin nyt -88 diesel pajeroon ison laatikon ja takakardaani on samasta autosta ku uus laatikko mutta perän laippa on ihan eri jaolla niin pystyykö sen pelkän laipan vaihtamaan?
Vastaa lainaten
  #390  
Vanha 23.11.2014, 17:11
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Käyttöautona pajero gen2 3.0 v6 koneella.

Moottori alko yhtäkkiä ilman ennakkovaroitusta nostamaan lämpöjä, auton oman lämpömittarin mukaan.

Katselin jäähdytinnesteet jotka olivat ruskeaa kuraa. Laskin kurat pois ja laitoin sekaan pesuaineen ja käyttelin ohjeen mukaan. Pesin järjestelmän huolella, molempiin suuntiin ja joka välistä sekä syylärin.

Uudet nesteet sisään, mutta ei mitään apua.

Järjestelmässä tuntuu paine olevan tallessa. Ei pulputa syylärissä, eikä paisuntasäiliössä.
Vesipumppu on vaihdettu pari vuotta sitten.

Pahiten nostaa lämpöjä kun ajaa maantiellä. Kun pysähtyy niin alkaa heti laskemaan. Kovilla kierroksilla lämpö huitelee.

No nyt sitten tuossa pihalla mittailin tuollasella infrapunamittarilla juuri ajosta tulleena ja mittarin ollessa yläreunalla niin syylärin yläreuna n.80 astetta. Ylävesiletku n.90 astetta. Moottorin kohta jossa lämpömittarin anturi n.102 astetta. Alavesiletku n. 30 astetta??

Mistä ihmeestä tämä johtuu? Eli onko termostaatti nyt jumissa, eli ei aukea ollenkaan vai mitä alkasin purkamaan?
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #391  
Vanha 23.11.2014, 21:45
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Käyttöautona pajero gen2 3.0 v6 koneella.

Moottori alko yhtäkkiä ilman ennakkovaroitusta nostamaan lämpöjä, auton oman lämpömittarin mukaan.

Katselin jäähdytinnesteet jotka olivat ruskeaa kuraa. Laskin kurat pois ja laitoin sekaan pesuaineen ja käyttelin ohjeen mukaan. Pesin järjestelmän huolella, molempiin suuntiin ja joka välistä sekä syylärin.

Uudet nesteet sisään, mutta ei mitään apua.

Järjestelmässä tuntuu paine olevan tallessa. Ei pulputa syylärissä, eikä paisuntasäiliössä.
Vesipumppu on vaihdettu pari vuotta sitten.

Pahiten nostaa lämpöjä kun ajaa maantiellä. Kun pysähtyy niin alkaa heti laskemaan. Kovilla kierroksilla lämpö huitelee.

No nyt sitten tuossa pihalla mittailin tuollasella infrapunamittarilla juuri ajosta tulleena ja mittarin ollessa yläreunalla niin syylärin yläreuna n.80 astetta. Ylävesiletku n.90 astetta. Moottorin kohta jossa lämpömittarin anturi n.102 astetta. Alavesiletku n. 30 astetta??

Mistä ihmeestä tämä johtuu? Eli onko termostaatti nyt jumissa, eli ei aukea ollenkaan vai mitä alkasin purkamaan?
Raapasin termostaatin tuossa joutessani auki ja laitoin keittymään sen niin eihän se aukea, eli siinä se vika mahtaa olla. Pitää huomenna käydä tarviketorilta noutaan uusi.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #392  
Vanha 15.12.2014, 14:02
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.211
Perusasetus

Kaveri hommaamassa gen3 pajeroa, vm.2000, 240tkm ajettu, mitä pitää tietää, katsoa, kysyä kun moista ostaa?
Jakoketjun vaihto 200tkm välein, ja sen ylä laahaimen?
Muutamissa luki että syöttöpumppu vaihdettu.. kuinka yleistä?
Onko näissä millanen kori/runko, onnistuuko korin korotus rungolta perinteisin metodein, vai jotain itsekantavuus juttuja?

Tän näkönen kampe:
http://www.kamux.fi/etusivu2/MITSUBI...i-d-elegance-a
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 15.12.2014 14:14
Vastaa lainaten
  #393  
Vanha 15.12.2014, 21:58
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Syöttöpumppu...


Syöttöpumppu näistä käsittääkseni menee rikki sen takia, kun polttoaineen täyttöputki tai tankin päällä olevat putket ruostuvat puhki ja sitä kautta pääsee ruostetta/hiekkaa pa-järjestelmään ja syöttöpumpulle asti...

Ja on sitten muuten kohtuu arvokas remontti... noin 2000€ + /-
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten
  #394  
Vanha 16.12.2014, 07:08
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.211
Perusasetus

Jooo yhessä lukeekin nettiautossa että pa. putket ja täyttöputki uusittu kun meni puhki ja paskat tankkiin ja koneeseen.
Eli jos kaupat syntyy ni toi täytyy ainakin tarkistaa, taitaa olla liikkeen pihassa aika vaikee kattoa?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #395  
Vanha 16.12.2014, 21:27
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Syöttöpumpusta


Taas jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo syöttöpumppu vika oireilee normaalia pidenpänä starttaus tarpeena... jos se alkaa olla tiensä päässä...
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten
  #396  
Vanha 17.12.2014, 09:07
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.211
Perusasetus

Kaveri osti auton ja autoon olikin mitsun liikkeessä vaihdettu 2009 uusi pumppu, juurikin huonon käynnistyvyyden takia.
Lueskellu että pa. putket mätänee huonoiks myös täyttöputki jota kautta tankkiii pääsee soraa ja vettä joka taas tuhoaa tuon pumpun.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
  #397  
Vanha 24.12.2014, 13:12
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

jakolaatikko alkoi rahisemaan kesken ajon...


Elikkä gen1 pajero vm 88 2,5 td

jakolaatikko alkoi pitämään outoa rahinaa kesken ajon, ääni nousee ja laskee jos hidastaa tai kiihdyttää, tasa kaasulla ajettaessa ääni on tasainen.jos ajossa vetää jakiksen keppiä ns alaspäin nin ääni kovenee. Missä vika, muuten se toimii moitteetta, kaikki kytkeytyy niinkuin pitää. Onko vaan niin että öljyä on liian vähän tai liian ohuet öljyt?

nyt kävin aamulla ajamassa lenkin ja ääni kuuluu vieläkin, pakkasta noin miinus 15 ollut koko yön.

nyt reissusa niin täytyy varmaan ekana koittaa vaihtaa öljyt kun pääsee kotia... muilla vastaavaa tapahtunut??
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #398  
Vanha 24.12.2014, 13:25
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Elikkä gen1 pajero vm 88 2,5 td

jakolaatikko alkoi pitämään outoa rahinaa kesken ajon, ääni nousee ja laskee jos hidastaa tai kiihdyttää, tasa kaasulla ajettaessa ääni on tasainen.jos ajossa vetää jakiksen keppiä ns alaspäin nin ääni kovenee. Missä vika, muuten se toimii moitteetta, kaikki kytkeytyy niinkuin pitää. Onko vaan niin että öljyä on liian vähän tai liian ohuet öljyt?

nyt kävin aamulla ajamassa lenkin ja ääni kuuluu vieläkin, pakkasta noin miinus 15 ollut koko yön.

nyt reissusa niin täytyy varmaan ekana koittaa vaihtaa öljyt kun pääsee kotia... muilla vastaavaa tapahtunut??
Vaikuttaako neliveto, takaveto mitään? Mullahan huutaa etuperä nelivedolla ja vedossa nimenomaan. Jos ei vejätä niin ei äännä mitenkään.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #399  
Vanha 24.12.2014, 13:58
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Vaikuttaako neliveto, takaveto mitään? Mullahan huutaa etuperä nelivedolla ja vedossa nimenomaan. Jos ei vejätä niin ei äännä mitenkään.
Takavedolla ja nelikolla kokeiltaessa ei suurta ääni eroa synny ja ääni tulee tosiaan jakiksesta. Ääni hitusen ehkä hiljenee nelikolla ajettaessa.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #400  
Vanha 25.12.2014, 00:07
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Gen 1 pajeron jakis alkoi kesken ajon pitämään outoa rahinaa, tekee samaa 2wd ja 4wd päällä. Muilla vastaavaa tapahtunut? Oisko ekana öljyt vaihtoon?

ääni kovenee kun vaikka 2wd päällä vetää ajonaikana jakiksen kepistä ns taakse päin.

itte nyt pajerolla reissusa ni en pääse välttämättä tutkimaan öjyn tasoa jakiksesta... sillä kyselen tyhmiä jos jollain on ollu vastaava tilanne ja selvittänyt vian.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 01:03 (GMT +2).