|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#101
|
||||
|
||||
Aika korkee, Patikka 44 renkailla vähä reilu 2m, normirenkailla n.185cm. Jousen alakuppi passais melekeen yläkupiksi.
|
#102
|
||||
|
||||
mielenvikaista
|
#103
|
|||
|
|||
Helppo liimailla helmapalkit kohilleen ei tarvii paljoo kyyristellä....
|
#104
|
|||
|
|||
Puota ny hyvämies puolimetriä alaspäin niin ei kaadu eka mutkassa!!!
|
#105
|
||||
|
||||
Elä madalla
Kyllähän renkaat ja akselit luulisi tasapainottavan painopistettä ja jos ei riitä niin helmat järeemmästä tavarasta, pohjaan ja akseleille paksua panssaria, renkaisiin sisälle painoja...
|
#106
|
|||
|
|||
Minkähän kokoset renkaat tulossa?
|
#107
|
||||
|
||||
Joo anna mennä vaan, ota kamera mukaan ekalle koeajolle että saadaan kaatokuvia.
|
#108
|
|||
|
|||
tää on huima projekti seurataan!
|
#109
|
|||
|
|||
Juu pittää nyt kokkeilla tuolla korkeudella ja kattua minkälainen on ajaa
39.5 renkaat olis tarkotus saaja. Ja korkeutta vois laskia katostakin, koska tuossa on se korkian mallin katto.... Siittä sais laskettua 10-20cm ku joutuu muutenki jatkaan vähä tuota hyttiä. Mutta pittää nyt kahtua ku sais ensten liikkumaan tuon ensten. |
#110
|
|||
|
|||
mittaatko vielä akseliputken ja rungon välisen etäisyyden...se väli sun pitää saada pienemmäksi. kattoa ku madaltaa sen puolimetriä, niin kuskin ajoasento mahtaa olla joko mahallaan tai selällään
|
#111
|
|||
|
|||
42cm on akseliputken ja rungon väli
|
#112
|
||||
|
||||
Onks iskareissa metrin liikevara?
|
#113
|
|||
|
|||
Einy aivan metrin liikevaraa taija tarvita
|
#114
|
|||
|
|||
Jollakin on tunnuslause: Vain kääpiöt madaltavat autojaan.
|
#115
|
||||
|
||||
Iskarin pituus tulee kokonaisuudessaan ulkona olemaan lähelle metriä jos haluaa noin 40cm liikeradan sille. Äkkiä kuulostaa paljolta jos ei ole nelilinkkiä.
Ton kallistusta voi testata ihan tallissaki tunkilla |
#116
|
|||
|
|||
Juu pittää sitte kattua joustoja ku on etupää valmis jousten ja tukivarsien osalta. Nii voi suunitella iskareita tarkemmin.
|
#117
|
||||
|
||||
onks tää ny semmoinen aito hiGhroof ??
(ihan on 435 moGin korkeuslukemia, että ei tää sen korkeempi ole) ... saattaa muuten kaatua ihan paikallaankin jos rengas tyhjenee
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 12.05.2014 22:29 |
#118
|
||||
|
||||
omassa suikassa on 27cm akselin ja rungon välissä ja seki tuntu korkeelta mut eihä se oo mitää tähän verrattuna
__________________
pitkähän on pilalla mutta lyhyttä voi aina jatkaa osta japanilainen auto ja opit hitsaamaan pensalla pestään pensselit ja diisselillä tehdään woimaa mä oon tämmönen ja multa löytyy tommonen Mikään ei mee ku stömsöössä vaikka vieressä asuuki |
#119
|
||||
|
||||
Katto on väärä paikka madaltaa. Siellä ei ole sitä massaa nimeksikkään. Jos keveään autoon laittaa massiivisesti rautaa, niin samalla vaivalla ois rakentanu isommankin auton. Paino tulee tekniikasta..
http://kuvaton.com/browse/27200/giraffe_job.gif |
#120
|
|||
|
|||
katosta
Siksi ajattelin kattoa madaltaa ku joutuu jatkaan hyttiä. Nii ei jäis niin korkialle katto ja sais lasikuitu osan pois.
|
#121
|
|||
|
|||
Äläkä perkele mene madaltamaan sitä auto sillä muuten olen taas kärkisioilla tuon omani kanssa, nyt on hyvä vertaus kohde "onha niitä nyt muillakin" 224cm korkeus noin.168 levee jatka samaan malliin vaan naljauluista huolimatta hyvä siitä tulee kun sen maalaa
|
#122
|
|||
|
|||
Hjomalauta että on korkee suzuki JA musta kun tuntu että vakiorangesta 4" korotuksella tuli jo kiikkerä ja turhan korkea peli..
Mitenkä tässä on ajateltu ulosjoustoja toteuttaa? Kestääkö kardaanit enää mennä enempää kulmaan kun normaalissa ajokorkeudessa on? Vai elääkö akselit sisäänjoustolla? Mielenkiinto heräsi ja tämä menee seurantaan |
#123
|
|||
|
|||
Kestää kardaaniki vielä liikkua. Ja en edes oo teheny tuohon kardaaneita. Meinasin laittaa kartaaneihin tuplanivelet nin kuin toyota langruiserissa tai hiluksissa.
|
#124
|
||||
|
||||
Noilla akseleilla tulee painoa varmaan n.200kg lisää vs. suzukin omat+renkaat vanteet äkkiä toisen mokoman lisää..
Ja leveyttä tulee pakollakin jonkun verran lisää,Niin ei se välttämättä ole ihan niin kiikkerä kun vois kuvitella. Toi koppi enää suhteessa paljoa paina alustaan verrattuna tossa päällä... |
#125
|
||||
|
||||
Mitäs tälle kuuuluu?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ413 LWB Projekti | JouniN | Maasturiprojektit | 31 | 01.10.2017 22:13 |
Myyty Volvo C303 projekti 7000 € / tarjoa | Johan Lindström | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.02.2013 23:47 |
Myyty suzuki sj413 long 2500€ | kingfisher | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.07.2010 21:55 |
M: Suzuki SJ413 Long | BeGe | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.05.2007 09:46 |
Suzuki sj413 takakardaani projekti kysymys? | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.09.2005 10:57 |