|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2001
|
|||
|
|||
ei ole tyhjäkäynti laskenu.
|
#2002
|
|||
|
|||
Täällä tuli kinkäppi hommattua td25 myllyllä. kansipahavi meni ennenkuin kerkesin autoa edes koeajamaan joku karma nuitten pahavien kanssa..
ja ruma ku mikä, lavan kun nakkaisi suosiolla kuikkaan niin vois jonku näkönenki olla autossa joku kunnollinen korotus sarja, sinisiä osia näky olevan, näky jollain lailla joustavankin No tarkoitus vaihtaa ld28 keulalle kunhan saa kesäauton ensin ajoon. olikos se nyt niin että menee suoraan tuohon td sarjan lootaan? ainakin startti on samallapuolen entä cedun koneessa alakujaan. mitsusta jääneet 33" vastaavat insat alle kun näytti olevan hieman sekarengastus ja kuluneet alla. kuvaa en uskalla ees laittaa säikähätte pian sen rumuutta |
#2003
|
|||
|
|||
Lainaus:
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa. |
#2004
|
||||
|
||||
Minä en ees tiiä miten TD koneesta saa pahvin poltettua
|
#2005
|
|||
|
|||
auto oli seissyt talaven jonka jäläkeen ajo 150km vastaan vaihatteleen, käytti jonni aikaa ja sammutti ja nesteitä kentälle
Ei se mitenkään ihmeellisen paljoa jousta, mutta paljon enemmän kuin l200 mitsut mitä ollut, tulee se td25 ylimääräseksi jossakin vaiheessa. katotaan nyt tekohengitänkö syksyyn asti vai rupianko hetimiten vaihtamaan tuon suorankutosen pellin alle. |
#2006
|
|||
|
|||
Lainaus:
Voinhan mää mittailla pulttien välit, kun on Td sarjasta osina tallissa. Ja jossain välissä mahdollisesti sit mitata Z24:sen jaon, kun auton siin vaiheessa et sen saan mitattua helposti. |
#2007
|
|||
|
|||
ois kyllä iso apu! kestäähän tuo matkaa ajella tällä hetkellä, paikallaan jos käyttelee niin nostaa paineita, ajosa ei mitään ihme värkki
jääpi tuosta nuo 31x10.5x15 renkaat ja vanteet yli, on nuisa pintaa silti meleko palijo mutta kahta eri merkkistä rengasta alla mangelsin tapasilla.. laitan tuonne myynti osioon myyntiin jos jotakuta kiinnostaapi |
#2008
|
|||
|
|||
D22 kingcappiin vanteet
31x10,5 15" bf coodrichileille.. Uusia vanteita katelly.. Minkä speksinen sopisi parhaiten että ei jää liian sisään eikä tule liikaa ulos oiskos joku 8" vanne -20 liikaa ulos???
|
#2009
|
||||
|
||||
Mulla on speksit 31:llä 15x6 et +2 ja on just passelit eli kuvio jää sisään kaarien sisään. ja autohan on vm.99 eli on ne muoviset kaaret vielä lisänä
|
#2010
|
||||
|
||||
Rengas koosta ja vanteen ET:stä
Koska aina kysellään miten mahtuu ja mikä vanne ja mikä ET niin tässä omia kokemuksia noista isommista renkaista.
Auto -86 KC, ei korotettu koria, katsastettu 31x10,5x15 renkaille. Normaalisti liikenteessä kakkosautona kokoajan. Allaolevia renkaita kokeiltu - 31x10,5x15 insa turbo sahara (myös hankook dynapro samalla koolla) sekä 7x15 peltivanne 0 ET, jää vain hieman ulos alkuperäisestä lokasuojasta (ei siis levikkeestä). Ei vastaa sisälläkään. Toimii hyvin ajossa. insa kovaääninen. - 31x10,5x15 BF Wranler nastat 7x15 aluvanne -7 ET, kulutuspinta jää noin 15mm ulos peruslokasuojan pellistä. Näistä kokeilluista renkaista paras talvipito... - 32x11,5x15 maxxis buckshot nastat, 7x15 peltivanne ja -44ET, kulutuspinta jää juuri ja juuri 50mm lokasuojalevikemuovin sisään. Piti hieman leikkoa lokasuojaa ja sitä muovikaistaa edestä, jotta mahtu kääntään. Jonnekin vastaa kuitenkin joskus kun joustaa syvälle esim peruuttaessa. Syksyllä piti hyvin kun ei ollut vielä lunta, mutta sitten jäällä ja paljon ajetulla lumisella tiellä luistelee kovasti ja sivuttaispito aivan olematon. 50cm lukihangessa kulki kyllä sitten jotenkin. Nappaan nastat pois ja teen kesärenkaat noista. Vanteen ET -44 aiheuttaa ilmeisesti sen että ohjaus tuntuu levottomammalta kuin noilla toisilla. - 33x12,5x15 insat 8x15 -44 ET, mahtuu alle mutta ei mahdu kääntyyn, ottaa kiinni ohjaamon jalkatilassa koriin. Eri vanne ja/tai korotettuna voisi sopia?
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) |
#2011
|
|||
|
|||
Morjens, nyt tällänen tyhmä kysymys että mitä eroa on sd ja td koneella?
|
#2012
|
||||
|
||||
öö ? No ne on täysin eri moottoreita
|
#2013
|
|||
|
|||
ei muuten tarvi kahta äijää kingin lavan nostoon kun tarpeex kyrsiintyy. lavakuomu ja lava alle kahdessa tunnissa pois päältä ja mitään ei hajonnu. risken apuväline metrinen rautaputki.
|
#2014
|
|||
|
|||
Passaakohan cabin vetonivelet ykköskoppaseen terranoon? Ja jos, niin onko kranttu sen suhteen, että mikä cab on kyseessä? Terrano 2.7TD, jos sillä on merkitystä. Entäpä onko tietoa, passaako 3 litrasen bensa terranon vetonivelet dieselimalliin? Talvella porsi lopullisesti, vaihtoon menee..
|
#2015
|
|||
|
|||
Minkä kokoset korin kiinnitys pultit on lavassa ja hytissä? Tarkotus korottaa koria 50mm ja tarttis uudet pultit ostaa tilalle, eli siis minkä pituisia ja pulttien halkaisija olisi myös hyvä tietää. Onko hytissä ja lavassa käytetty eri paksuisia pultteja? Kyseessä siis nissan pickup d22 4wd.
|
#2016
|
||||
|
||||
Hobla! Nyt kysymys Calmini korotussarjan omaaville, tai ainakin niille joilla on Calminin ylätukivarret kingissä käytössä. Elikkäs, mitenhän tämän nyt hankalimmin kysys, kuuluuko noissa ylätukivarsissa olla leveet prikat molemminpuolin puslia? Eli myöskin lähinnä niitä reikiä mistä pultataan runkoon tukivarsi kiinni?? Alko epäilyttämään kun tuossa mulla o tuplaprikat niiden 22mm mutterien alla millä kiinnitetään tukivarsi runkoon menevään palikkaan (tuo siis avainkoko mutteriin). Anteeksi hankala kysymysmuoto xD...
Posted via Mobile Device |
#2017
|
||||
|
||||
Eikö kukkaa ou kerennä kahella nuita prikkoin paikkoja??
Posted via Mobile Device |
#2018
|
||||
|
||||
Oisin heti tienny kertoa ku oisin aikasemmin lukenu, joo ne rikat tulee juuri sinne puslan molemmin puolin, ainakin omaani laitoin juuurikin niin kun olit ihmetellyt asiaa..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2019
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ok... Mulla net on ollu sitte aina viärin nuo prikat! ... No en niitä kyllä tähän remonttiin paikkoja vaihda! On niin pirullisen hankala purkaa nuita tukivarsia!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2020
|
||||
|
||||
Lainaus:
se tukivarsihan on helppo purkaa, alapalloon vaan tunkki ja siitä tunkkaa vähän ylos ja avaa yläpallon pultit ja sitten päästää tunkin pikkuhljaa alas niin avot ylätukivarsi on enää 2 pultilla rungossa kiinni. ja jos oikein ymmärsin niin sulla on neljä prikkaa ylimääräsenä? onko per puoli vai? kummallekkin puolelle puslaa kuuluu tulla prikka, jos näin ei ole niin tukivarsi pääsee liikkumaan sivuttain.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2021
|
|||
|
|||
Nissan Kingcab D22 99vm 2.5tdic
Onko tuossa helppoa konstia säätää hieman syöttöä isommalleen? turbo on niin pieni että kyse olisi vain maltillisesta syötön lisäyksestä..
|
#2022
|
||||
|
||||
Mikä ihme
Mikähän anturi/kytkin on sd25 koneisen kinkun konehuoneessa kuskin puolella ja siihen tulee alipainepumpulta ohut letku ja siitä lähtee yks johto johonkin. Lykkää vaan öljyä pihalle kivasti siitä mötikästä että kärsiikö sen heivata jorpakkoon vai vaikuttaako se johonkin oleelliseen. Ja ihmetyttää piuhat joita menee löpösuodattimen jalkaan, joku vetäny sinne piuhan takalasin lämmittimen katkasialta mutta eipä niistä sen enempää kun ei mihkään vaikuta vaikka liittimet on irti.
__________________
Hitsasin lahnan kalapuikolla kiveen |
#2023
|
||||
|
||||
Alipaineanturi, sulla vuotaa se alipainepumppu laturin persiissä öljyä väärään paikkaan !!!
SD koneen suodatinjalassa on sähköinen lämmitysvastus ja suotimen alla vesimerkkivalo.. |
#2024
|
||||
|
||||
Sitä vähän epäilinki että pumpussa häikkää kun öljyä lentää vaikka alipainetta pitäs olla. Pitääpä ottaa varaosa laturi pöydälle ja tutkiskella.
__________________
Hitsasin lahnan kalapuikolla kiveen |
#2025
|
|||
|
|||
Oletteko tilailleet mistä noita korin kannakekorvakkeita ?
Itellä on hytin takakannakkeet uudet, mutta lavan etureunaan tarttis kans saada uudet. Nissanille soitin tänään ja eivät osanneet sanoa oikeen mitään. Myöskään nissan4u.com sivun kuvasta en löytänyt varaosanumeroa. Vai pääsenkö helpommalla kun teen ne itse ? Mistä olette kumeja hommanneet korin ja kannakkeen väliin ? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |