|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#626
|
||||
|
||||
ja jotkut väittää, että renkaat tekee autosta maasturin näkösen
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#627
|
|||
|
|||
Paskapuhetta! Karvanopilla ja lippiksen kulmalla paljastaa todellisen maasturin sekä omistajansa! hassun näkönen kieltämättä tuo maasturi+piikkipyörä kombo...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#628
|
||||
|
||||
Tänään tuli fiksailtua paisuntasäiliö fiksummaksi, eli tuollainen VW mallin suljettu järjestelmä.
Jospa ei enää roiskuisi nesteet paisarista pitkin lepikkoa. |
#629
|
||||
|
||||
Turbon öljynpaluuletku mehi vähän öljyä joten vaihdoin sen uuteen, olihan tuo vanha letku näköjään jo vähän rapea.
|
#630
|
||||
|
||||
Repro bongattu tallissa ovenlukkojen hakureissulla.
|
#631
|
||||
|
||||
Karvanoppa on sponssannu jo virtalukon ja ovien lukot niin sponssipaikka on lunastettu!
|
#632
|
||||
|
||||
joko käyttökokemuksia paisarista, sisälsikö hinta korkin. nimim. samaa tahoa konsultoinut.
|
#633
|
||||
|
||||
Ei oo käyttökokemuksia kun ECU on vieläkin Pirkkalassa päivitettävänä ärsyttävän vian takia.
Motonetista paisari muistaakseni 19.90 € (tai 11.90€) ja korkki 7.90 €, eli yli kolmen päivän lounaat. Käyttökokemuksia tulee kyllä heti kun auton saa vain käyntiin ja pääsee taas pöristelemään. |
#634
|
||||
|
||||
mistä oot noi pyöret valot hommannu?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#635
|
||||
|
||||
Biltemasta muutama vuosi sitten, sehän on miesten Ikea.
|
#636
|
||||
|
||||
Mitäs lärpäkettä noi sun levikekumit on kun noinkin ryhdissään pysyvät?
Ja Hirveen kivan näköinen peli muutenkin. |
#637
|
||||
|
||||
Eiköhän tuo ole jotai pe-levyä? 2 tai 3millistä
|
#638
|
||||
|
||||
Juu, Etrasta, 2mm PU-levy, eikä oo kallista. Leikkaaminen onnistuu peltisaksilla.
|
#639
|
||||
|
||||
Aattelinpa väsätä snorkkelin joutessaa.
Moottorin huohotus tuonne ennen ilmanputsaria niin saa suodatinkin öljykylvyn että tarttuu paska paremmin kiinni. Eikä ime vettä huohotinletkua myöten koneeseen ainakaan. 3" pakoputkiaihiosta tuli tehtyä, ja päähän vielä toinen suodatin jos vaikka suodatusteho yhteensä vastais yhtä kunnollista suodatinta. Ja mitäpä sitä mies yksin perjantai iltana tekisi kuin askartelisi lisää, eli työvalojen asemointia. Etummainen näyttää taaksepäin ja takimmainen eteenpäin. Superseal liittimet ja valojen katkaisijat vaan loppui kesken, joten jatkunee huomenna jos kerkee miesten Ikeassa käydä. |
#640
|
||||
|
||||
en tiiä, oon kuullut tarinaa, ettei olis vakiona vesitiivis töi konehuoneeseen sijoittunut pönttö.
eli sikahommia varuiksi? |
#641
|
||||
|
||||
Ei varmasti olekaan, voishan sen sikailla varmuuden vuoksi vaikka ajatuksena oli ettei tällä mitään Titanic upotuksia ottaisikaan.
|
#642
|
|||
|
|||
juu kannaattaa vähä sikaa laittaa väliin.. tosihelppo purkaa ku 3 pientä ruuvia per pääty niin on osissa koko suodin.
|
#643
|
||||
|
||||
Nyt kun tuli muutettua tuo paisuntasäiliö tuollaiseksi suljetuksi järjestelmäksi niin eipä tullut mieleen ettei se oikein toimi perinteisen syylärin korkin kanssa.
Letkuliitoshan sieltä aukes kun paine nousi liiaksi ja tietenkin jakolaatikon yläpuolelta. Eilen aloittelin ja tänään jatkoin eli jakis lattialle ja liitoksen korjaus. Eipä ole helppo tuota jakistakaan irroittaa kun kuskin puolen kannake pitää irroittaa jotta se mahtuu välistä tulemaan alas, pakoputki on niin hyvin tiellä. (eikä muuten irtoa). Yrityksen ja erehdyksen kautta muistin älysin rälläköidä syylärin korkista jousen ja alalautasen pois eikä tee enää painetta. Kiitokset konsultaatiosta ja varmennuksesta Jarelle. Välikardaanin ristikkokin tuli samalla vaihdettua. Etukardaanissa ei näköjään ole haarukat samassa linjassa eli se pitää vielä vetää poikki ja oikoa samaan linjaan, tuplaristikko kardaani olisi kyllä parempi. |
#644
|
||||
|
||||
Tulee vähän OT, tai paremminkin, kerro lisää?
Lainaus:
Mulla ei siis ole süülärissä korkkia ollenkaan, ja paisarissa (volvo V70) sen oma paine? korkki. oonko ymmärtänyt jotain väärin? ja onkait volokkarillakin painejärjestelmä alkuperäisenä se? ihan jotta ei tarviis kaikkien tehä samoja juttuja uusiksi? |
#645
|
||||
|
||||
Niin, siis ennen oli Nissanista lähtöisin oleva "paisuntasäiliö" eli pikemminkin ylivuotoallas mihin tulee vain yksi letku korkin alta, painetta kun tuli sopivasti niin korkissa oleva jousi antoi periksi ja nestettä kulkeutui säiliöön ja seuraavassa mutkassa ne nesteet olikin jo kankaalla kun ei niitä mikään siellä pidätellyt.
Suljetussa järjestelmässä paisarista lähtee letku alavesiletkulle sekä syylärin yläosaan eli tässä tapauksessa sinne korkin alle. Mutta nyt korkki olikin jousitettu eikä kiertoa paisarille päässyt tulemaan niin paine kasvoi liikaa ja 15 litraa kallista jäähdytysnestet + water wetterit oli kankaalla. Eli ihan oikein siulla tuo osakokonaisuus on. Taka ARB muuten jumittaa nyt jostain syystä. |
#646
|
||||
|
||||
Yksi 2,5" läpivirtaava äänenvaimennin tuli haalittua miesten Ikeasta ja käyntiääni on nyt siedettävä, korvien välissä hävisi puolet tehoistakin.
Enpä ois uskonut paljonko yksi vaimennin voi vaikuttaa. |
#647
|
|||
|
|||
onkos sulla joku kiertovesipumppu? vaiko ihan mootorin oma pumppu riittää jäähdytämään ton patentin,oliko paisari vältämätön ilmauksen kannalta
|
#648
|
||||
|
||||
Lainaus:
Hyvä olla joku paisari jos meinaa syylärin täynnä nestettä pitää, muuten ruikkii yli. |
#649
|
|||
|
|||
Mites noi biltsun supersealit? onkos miten laadukkaita ja paljos kustanti. + tartteeko ne ne omat pihtinsä että saa ne liittimien kynnet puristeltua? Vois toho hifihifihommii laitella tollasia
|
#650
|
||||
|
||||
Lainaus:
Suosittelen noiden liitinpihtien ostamista, ennen niiden ostamista tuli monta "sutta" kun tavallisilla pihdeillä yritti nyhertää. Liitinpihtien kanssa tehdessä puristus ainakin pitää eikä lipsahda johto irti. Kovin suuria virtoja tuollaisesta liittimestä ei kannata ajaa läpi. |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |