|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#401
|
||||
|
||||
pitkästä aikaa jotai saan suhrattua tallilla.. osa kasa + akselit kävi hiekka kylvyssä ja kaikkii on vetästy sinkki maalit pohjalle. aikaa sitte 454ss:ältä haetut XJ:n penkit kävin tonkimas varastosta. vaihan ne noitte toistaseks hyvä kuntosten alkuperästen tilalle.. etu penkki tzydeemi muuttuu 3 paikkasesta 2 paikkaseks mut ei kait se luulis onkelma olevan? taka penkin säilytän eli makselen sit isoa veroa. harvoha se noil itä reissuillakaa on paikallaa ollu mut kivaha se on välil jos tulee enempi appareita kyytii.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#402
|
||||
|
||||
akselit ois paikallaan. taka akselista käänsin iskarin kiinnikkeitä ylöspäi = vakio pamput piisaa koro jousilla ulos joustoihin ja pohjaamaankaa ei pääse. jotku kunnolliset pohjaan lyönti kumit värkkäilen viel noitte alkup romuje tilalle. pallot tulee varmaa loppu viikosta ni pääsee niputtaa etu akselin loppuun. etee pitää jostai puol ilmaseks saaha pitkät iskarit ja etu kartaanii kaik ristikot tilailla. taakke uuvet jarru kengät ja nakkaa koneen paikallee ni pääsiski jos ajelee + tietyst vinssi etee ja taakke ja puolen auton sähköje uusiks tekeminen... ja turpon kaik putkitukset uusiks ja cooleri... ja ja ja .... niii ja pitäähä toi vissii maalatakki ku toi sinine mil tuli vetästyä ni paikka maali on loppu pakko vaihtaa väriä?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#403
|
||||
|
||||
Vihreeks vai pinkiks?
|
#404
|
||||
|
||||
Onko värillä väliä?
Joo Late, et uskalla maalaa takaiskareiden väriseks tota?
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.02.2014 23:34 |
#405
|
||||
|
||||
väri hommaan en nyt ota sen enempiä kantaa katotaa nyt minkä väriseks suttaantuu .. jos suttaantuu. pientä cash probleemaa nyt ja vähä muuteki ollu motivaatiot hukassa... mut jospa se taas siitä. kerhon talvitapahtuma lähestyy vaa nii nopiaa et ei taia millää saaha tätä valmiiks...
sehä tarkottaa sitä et Jeeppi ajoihi ei voi mennä ilman jeeppiä eli se on vedettävä vähintään 16viikon ränni enimpään vitutukseen .. mut toivoa ei vielä oo menetetty.. vai olikohan se? vanhaa tankkia koitin oikoa. leikkasin anturin ja imu pillie välii reiän ja koputtelin sitä kautta mut eihä se ruvennu oikee halutulla tavalla. hain pihalta tän Jeepin vanhan tankin mis oli anturin nasta paskana ja kusi löpöt sitä kautta pihalle. siit oliki jotai juttua joskus tääl muistaakseni. .. no eniveis leikkasin sit ruttu tankista vaa anturin ehjänä irti ja hitsasin takas toho EX tankkiin ja vetäsin viel värin pintaan. jotaki purkin pohja jämiä eikä toi mihi auton alta näy ni valkone vaikutti just sopivalta pitää toine verokortti laittaa vissii hakuun. laitoin sivu bisnekset pystyy lisä tienestin toivossa... saatananmoine tunku ollu ni pakko oli sunnuntait pyhittää palstalaisille 5e alennus. normi hinta 2e
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 20.02.2014 21:10 |
#406
|
||||
|
||||
i got new ballzz! ja uus painelaakeri kytkimeen. osat otin paikallisen wirman kautta. jonku aja pääst tulee viel loput roippeet taka jarruihin. maalari poika oli käyny sutimassa koppia pirtsakamman näköseks. kunnon led sisävaloilla rupeis leirissä näkemää mikä on missä. täl hetkel sisä valot on kirkkaammat ku ajo valot... nooh pitää releistää ajovalot ja 100w pölttimöt tai jtn taka vinssiä mallasin. vähä auki viel mite tulee. uuven luukun teen nyt tähä remppaan ku viimeeks jäi tekemättä. just sopivasti korottu noil 3" jousilla. voi kyl viel olla et taakse pitää laittaa lisä lehti pakkoihi josta vanhoist romuista ettei vaa perse alhaalla rupee kulkee ku reissu kamat nakkaa paksiin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#407
|
||||
|
||||
9. päivä ajossa?
|
#408
|
||||
|
||||
viimestään 29. 5 . 2014
no ei.. kyl ihan pia on ajossa jos en kävis tekee taka rungon / luukun muutosta ja maalaus hommia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#409
|
||||
|
||||
Jeep!
Hyvältä vaan näyttää.
Otas late siitä sisäledivalaistuksesta kuva. Kyl mäkin joku päivä rupeen rakentaa. Tuliks muuten pokaalin lätkä jo vihdoin? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#410
|
||||
|
||||
jes! rullaava pökäle! enää kone paikallee ja ajoon no ei sentään ... ny ku se on rullaava ni pukkaan raadon pihalle. toivon ja uskon vakaasti ni sehän riittää nostamaan kopan pois pesu leikkien tieltä ja samal kasaan voimalinjan kokonaiseks ja muljautan paikallee. ei kiinnosta hittookaa käyä pelkkää konetta punnertaa paikallee ni samaha se on purkaa vähä lisää snadisti vituttaa ku ei pääse täl ajamaa kerhon tapahtumaa nyt tulevan vkl mut kuunnellaa sit vittuilua ku meen henkilö mallin kulkineella paikalle...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#411
|
||||
|
||||
Lainaus:
mie laitoin jo viime syksyn sisälle noita paskoja puuilon 5 ledisiä työ luikkuja 2 kpl orkkis paikoille. etu jalkatiloihi pitää viel saaha valot TAI valot etu ovie pohjaa et valasee ku ovet auki. ja kierre kaapelin päähä ois tarkotus laittaa 1 mangneetti jalkane tehokas ledi mil vois valasta VELJEN jeeppi remppoja kisa leireissä.. tässähän ei mitää vikoja ole ja pokaalin lätkä tuli tänää perille. kiitoksia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#412
|
||||
|
||||
laatokan kierto kilpuria ollaa vaihtelevasti pajotettu.. onneks ei mikään kiire oo vielä.. ja sehä täs on hyvä ku putjetti on mei tiimis unlimited eli kaik mikä talli lattialt löytyy käytetään uuvet 33" kumit siihe investoidaan muut roippeet saa löytyä omasta takaa isoon pirkkaan tuli jenkeist uuvet hilppeet jarruille mut haku jäi ens viikolle ni tein sit tälläsii tosi tärkeit juttui. eli simpukalle suoja peltiä.. ihaku se ny oikeest mihikkä ikinä kolahtas mut ompaha teknise näköne. vinssi hommia ajatelle laitoin parit lisä jäykiste latat. tiiä sit mitä oikeest jelppaavat mut tulipaha laitettua ja vanhan vinssi pedin laikkasin veks ja tein uuvelle alkua vähä hennommasta levystä. seppä itse veli antti turas huokoista saumaa migillä ni mie korventelin puikolla omaa ja välil mini pirkka kilpuria
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#413
|
||||
|
||||
vanhan taka palkin 60x100 otin pois ja laitoin vähä hennomman 60x60x4:sen tilalle. tuoho vinssin taakse ois tarkotus upottaa joku reilun kokonen KA- akku ni sais vähästä kontti tilaa vähä optimoitua. tankin täyttö torvi pitää rakennella samal uusiks ja ruveta pikkuhiljaa tekee takaluukun runkoa. arvelin et jostai huonekalu putkesta jos sen tekasis ja päälystää sit ohkasella pellillä tai joku muu kiva pinta verhous.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#414
|
||||
|
||||
pietarin toveri offarin Valmet koneinen FSJ viime kesän viimetteeks bongattu Ladogal
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#415
|
||||
|
||||
TADAA!!!!!! jospa mieki nyt rupeisin jaksaa runkkailee ilmanpaineita renkaista ku on kunnon kompura! mitä lie tuotot tollases? tietääks kukaan? paine voitelu letku on vähä hapan ja jakopäähä tiivistyvä öljyn pois valumis torvi ni sen tiiviste tarvii vaihtaa. eihä toi oo kuulemma ku sen 20v ollu hallin hyllyl pölyttymäs ai että tulee teknisen näköne konehuoneesta ku ton ymppää kiinni.. mite lie mahtuu pellin alle? tarvii tehä koloa vähäsen..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#416
|
||||
|
||||
Lateee!!!
Paljonkos tuo painaa??? Sun tarvii laittaa korotuspalikkaa lisää jousiin????
Eikun kiinni vaan ja laita silleen jotta kurkaa vähän konepeltiin tehdystä reijjästä niin ei jää huomiotta!! t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#417
|
||||
|
||||
eihä se paljoa paina ja jos sen vaa toho helpost saa muitte remmi vetosten kaveriks ni kyl mie sen laitan.
vinssi peti ois pintaa vaille ready. seuraavaks taka luukun kimppuun et pääsis sisäpuolta napomaa valmiiks. sit konetta paikalleen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#418
|
||||
|
||||
mikä näistä on paras vai joku muu ?
1 .-1 normi akku orkkis paikalle ja lisäks konttiin 1 iso ka akku 2 .-1 ka akku vaa konttii ja sieltä kaik virta 3 .-orkkis paikalle pien ja könttii 2 pientä accua 4 .-ei mikään noista vaan unohat akku mietiskelyt ja kirjottelut pirkottelun seurauksena 5 . en osaa sanoa teet kuiteski sellai ku lystäät ja se ei toimi 6 . samin patrolli on ihan gay 7 . venäjällä on edullista votkaa 8 . miuta pissittää hirveesti
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#419
|
||||
|
||||
Lainaus:
4-8! Unoha noi kolme ekaa. |
#420
|
||||
|
||||
3.
|
#421
|
||||
|
||||
7
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#422
|
||||
|
||||
8 .....
__________________
Jeep ISORY |
#423
|
||||
|
||||
Kakkonen on ykkönen
|
#424
|
||||
|
||||
Samankokosii akkui nii monta kun tarvii, kestävin ratkaisu.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#425
|
||||
|
||||
Yksi hyvä akku takana on parempi kuin 2 tai kolme erilaista akkua. Haittapuolena lähinnä ainoastaan pitkät kaapelit etuvinssille ja startille. Lataus toimii huonosti, jos akut ottaa erilailla latausvirtaa vastaan(se missä on pienin sisäinen vastus latautuu ensin ja muut sitten joko latautuu tai kuolee pois).
Paras olis jos edessä olis alkuperäisen laturin perässä auton omille sähköille akku ja taka-akulle kokonaan oma tehokas laturi. Vaihtoehtoisesti jos yhdellä laturilla mennään ,niin eteen täyteen ladattu vara-akku pääkytkimellä irroitettuna(esim.maakaapelin välissä). Tarvittaessa jos iso taka-akku hyytyy ,vois pääkytkimen kääntää kiinni ja vara-akku pelastais tilanteen. Voi sitä etuakkua myös ladata käytön jälkeen(pitämällä pääkytkintä kiinni) ,mutta jatkuvasti kytkettynä latausongelmia tulee helposti yhdellä laturilla. |
|
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |