|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#476
|
||||
|
||||
Ootteko vaihtaneet laivamoottorityyppisesti paineilmastarttiin?
Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#477
|
||||
|
||||
Jos noi kestäis nyt ton holkin kanssa saman ku ristikkovetarit ni sehän ois jo puoli voittoa :P
Ja ihan pikkasen rajoittais kääntymistä ni auttaa sekin, nythän ei ole rajoitettu ollenkaan.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#478
|
||||
|
||||
Jeeppi talliin ja vetoakseleiden vaihto projekti työnalle.
Special tool akseliputken puhdistukseen ja tulihan varsinkin pitkältä puolelta tuommoista "öljysoraa" Holkki paikalleen Ja vanhoilla hohtimilla alkuperäinen "klemmari" takaisin puristuksiin Tukiholkin paksuus oli hiukan rajoilla.. mutta pörrällä tilaa Navan kiinnityspulttien kannoista kun otti siivut pois niin helpotti asennusta Mahtuu |
#479
|
||||
|
||||
Ja huomen testaamaan driftinkiin?
__________________
Broken Back Team #1 |
#480
|
||||
|
||||
Tuossahan on edelleen se ongelma, että CV- vetarin nivelen puoleinen pääty on melkein 6mm ohuempi kuin ristikollisen vetarin. Tekee itse vetarista paljon heikomman, vaikka nivel kestäisikin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#481
|
||||
|
||||
Lainaus:
Kuva lainattu tästä topicista edelliseltä sivulta. |
#482
|
||||
|
||||
Kyllä noiki vetarit hajoo, se on varma!!
Edelliset kaikki vaan hajonnu tosta maljasta Takakardaanin ristikossa oli hiukan välystä kun yhdestä kupista puuttui neulat.. Tallin nurkasta löytyi vielä yks blazerin etukarnin puolikas mistä sai tähän hätään paremman ristikon Ja samalla lisäsin autoon ilmettäkin |
#483
|
||||
|
||||
Lainaus:
On se toki halvempaa/ helpompaa vaihtaa vetareita (n.15-25min. per puoli).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#484
|
||||
|
||||
Kyllä mä oon jo monesti suunnitellu tähän hiukan järeempiä akseleita mut ihan kivasti se on kestäny kyllä noillakin
|
#485
|
||||
|
||||
Jotain ajankulua tälle päivälle niin kävin vähä kurmuuttaa Jeeppiä Punkalla
|
#486
|
||||
|
||||
Myötäilevien jousipetien uudistusta
Yks korjaus Rolling Jeepin "huolto"listasta |
#487
|
||||
|
||||
Hyvin on driftailujen jäljiltä jääny tavaraa panssarin seudulle, pakoputken ympärillä oikeen isot kasat hiiltynyttä heinää
Etukardaanikin piti irroittaa että pääs rasvaamaan sen Ja POUSAlle että pyörii kardaani |
#488
|
||||
|
||||
Samoja oireita oli minunkin XJ:ssä tuosta hommasta. Huomasin siinä vaiheessa, kun pohjapanssarin ja pohjan välissä paloi... Ite ainakin varmaan seuraavalla kerralla muistan tuoltakin pestä.
|
#489
|
||||
|
||||
__________________
-POJAT ON POIKIA JA TYTÖT TEKEE LISÄÄ- www.kuljetustommipoussa.fi Facebook: Poussa Special |
#490
|
||||
|
||||
Aawikko Arskan Officrosseissa ei meinannu jeeppi kestää tunnin rääkkäystä! puolessavälissä alkoi tuntumaan että että etuiskunvaimennus hävis ja sitten rupes kuulumaan etupäästä kolinaa mikä vaan koveni loppua kohden ja rauhallisesti ajettiin loppuun. mä olin jo himmaamassa ja mut Mika sanoi että aja vika ulos ei tässä oo kuitenkaan aikaa korjata.. totta -etuiskarit?? -tukivarsista puslat vaihtoon -panhardiin oon joskus laittanu korin päähän puslan joka nyt metalli metalia vasten lisäksi hyppyjen jälkeen sen pultin kanta ottaa akseliin kiinni -simpukalta lähtevä varsi vääntynyt ja ottaa akselissa panhardin korvaan kiinni -simpukkan ympärystä repeilly/murtunu "runko" aisasta -kai noitten väljien puslien takia etujousi hankaa panhardin korvaan eiköhän noi jo riitä pitämään meteliä reilummassa ajossa eli jossain vaiheessa pientä kausihuoltoa tiedossa.. |
#491
|
||||
|
||||
Jos pikku hiljaa alkais tutkimaan keväisen officrossin jälkeisiä tuhoja
eli jeeppi pressun alta, johan se tovin kerkes seisoskella keulaputkien purkua, ei meinannu enää muistaa missä kaikkialla niitä niitä kiinnityspultteja oikeen oli Yksi simpukan jumissa mutta myös venynyt niin paljon että kanta kyllä liikkui suht herkästi. Koko "runko"aisanpää on vahvistettava kun renkaat ilmassa pyöriä käännellessä se liikkuu sivu suunnassa reilusti ,että aika vetelä on nyt ilman puskuria joka tukee aisan päät. reilusti saa vahvistaa kiinnitys kohtaa Pistetään ny yks kuva (Mikan vai oliko sillä vaan samanlainen) kioski jeepistä kesältä ku ei siitäkään oo paljoo kuvia Viimeksi muokannut tare : 11.12.2014 10:53 |
#492
|
||||
|
||||
Hiukan kävi jo mielessä vaihtaa simpukan tilalle orbitrooli mut ehkä myöhemmin..
Vinssin vaijerikin oli jäänyt ihan sekaisin niin sitä oikastessa paljastui katkennut vaijerin kiinnitys pultti Ei pyöri piikillä naputtelemalla eikä mahtunut suorassa poraamaankaan Yllättävän kovaa oli tynkä kiinni mutta irtos Viimeksi muokannut tare : 17.12.2014 07:33 |
#493
|
||||
|
||||
hiukan haiskahtaa siltä, että taitaa pojat mennä reenaamaan luummäelle officrossia että sitten ukissa olis peli kisa säädöissä ?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#494
|
||||
|
||||
kyl se jo viimeks huomattiin ettei alusta riitä vauhdikkaaseen crossailuun, et kyl nyt on mielessä vaan safaroinnit
|
#495
|
|||
|
|||
Lainaus:
Tulokset: 1.Tarmo Sinisalo, Mika Uimonen 2.Karl Anders Karlsson, Mikael Torppa 3.Seppo Luukkanen 4.Toni Hämäläinen, Ari Vuorinen 5.Eemil Timonen, Timo Muukkonen 6.Jarmo Laari, Simo Kuutvuori 7.Santeri Frimodig, Jan Frimodig |
#496
|
||||
|
||||
Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..
ps.. mites teidän selät jaksaa.. |
#497
|
|||
|
|||
Selät jaksaa nyt hyvin, penkit vaihdettu satakertaa parempiin ja jousitustakin hiukka paranneltu. Vielä kun sais renkaat pysymään matkassa mukana...
|
#498
|
||||
|
||||
Kyllä kai sitä coil-overeilla pärjäisi..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#499
|
||||
|
||||
Miksi hitsasit pultin tuohon kierteeseen etkä mutteria?
Itse tulee aina hitsattua mutteri tollaisessa tilanteessa. |
#500
|
||||
|
||||
pultin saa lujempaan kiinni , kärjestään terotetun pultin kun hitsaa kunnolla kiinni tulee "läpihitsi" ja hitsaus tulee isommalle halkasijalle/kehälle jolloin kestää enemmän momenttia, myös lämmöntuonti on suurempaa joten se juuttunut pultti vähän irtoaa ja sitä lämpöä voi lisätä hitsaamalla siihen pulttiin lisäää saumaa
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |