Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #476  
Vanha 22.02.2014, 15:16
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Tuli tänään heräteltyä henkiin tämäkin pitkästä aikaa
Ootteko vaihtaneet laivamoottorityyppisesti paineilmastarttiin?



Lainaus:
CV-jointteja menny muutamat rikki niin ajateltiin kokeilla että kestääkö ne paremmin jos tekee holkit päälle.. Kokeillaan kestääkö yhtään enempi holkilla
..ja nyt viimeistään katkeaa tuosta vetarin ohennuksen kohdalta
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #477  
Vanha 22.02.2014, 18:25
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Jos noi kestäis nyt ton holkin kanssa saman ku ristikkovetarit ni sehän ois jo puoli voittoa :P

Ja ihan pikkasen rajoittais kääntymistä ni auttaa sekin, nythän ei ole rajoitettu ollenkaan.
__________________
<-Supporting your local heroes->
- Team Rolling Jeep
- Mikälie jäätelökioski Jeep
Vastaa lainaten
  #478  
Vanha 05.03.2014, 22:06
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Jeeppi talliin ja vetoakseleiden vaihto projekti työnalle.



Special tool akseliputken puhdistukseen



ja tulihan varsinkin pitkältä puolelta tuommoista "öljysoraa"



Holkki paikalleen



Ja vanhoilla hohtimilla alkuperäinen "klemmari" takaisin puristuksiin



Tukiholkin paksuus oli hiukan rajoilla.. mutta pörrällä tilaa



Navan kiinnityspulttien kannoista kun otti siivut pois niin helpotti asennusta



Mahtuu
Vastaa lainaten
  #479  
Vanha 07.03.2014, 14:09
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.687
Perusasetus

Ja huomen testaamaan driftinkiin?
__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
  #480  
Vanha 07.03.2014, 17:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U Näytä viesti
Jos noi kestäis nyt ton holkin kanssa saman ku ristikkovetarit ni sehän ois jo puoli voittoa :P

Ja ihan pikkasen rajoittais kääntymistä ni auttaa sekin, nythän ei ole rajoitettu ollenkaan.
Tuossahan on edelleen se ongelma, että CV- vetarin nivelen puoleinen pääty on melkein 6mm ohuempi kuin ristikollisen vetarin. Tekee itse vetarista paljon heikomman, vaikka nivel kestäisikin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #481  
Vanha 07.03.2014, 19:50
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Tuossahan on edelleen se ongelma, että CV- vetarin nivelen puoleinen pääty on melkein 6mm ohuempi kuin ristikollisen vetarin. Tekee itse vetarista paljon heikomman, vaikka nivel kestäisikin..
Tuohan on vaan hyvä juttu et sulake on tässä kohtaa, ku Tare varmaan vaihtaa metässä meluummin vetareita ku purkaa perää

Kuva lainattu tästä topicista edelliseltä sivulta.


Vastaa lainaten
  #482  
Vanha 07.03.2014, 21:47
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Kyllä noiki vetarit hajoo, se on varma!!
Edelliset kaikki vaan hajonnu tosta maljasta

Takakardaanin ristikossa oli hiukan välystä kun yhdestä kupista puuttui neulat..
Tallin nurkasta löytyi vielä yks blazerin etukarnin puolikas mistä sai tähän hätään paremman ristikon



Ja samalla lisäsin autoon ilmettäkin
Vastaa lainaten
  #483  
Vanha 08.03.2014, 17:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Tuohan on vaan hyvä juttu et sulake on tässä kohtaa, ku Tare varmaan vaihtaa metässä meluummin vetareita ku purkaa perää
Tottahan se on tuokin.. itsellä hajosi ensin 4kpl. CV- vetareita ihan pienessä ajassa, kyllästyin niitä ropaamaan ja ostin cromot -> sitten hajosi Eatonin eLocker kokonaisuudessaa, välitys ja koko pahuksen etubanjokin

On se toki halvempaa/ helpompaa vaihtaa vetareita (n.15-25min. per puoli).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #484  
Vanha 10.03.2014, 13:33
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Tuohan on vaan hyvä juttu et sulake on tässä kohtaa, ku Tare varmaan vaihtaa metässä meluummin vetareita ku purkaa perää
Kyllä mä oon jo monesti suunnitellu tähän hiukan järeempiä akseleita mut ihan kivasti se on kestäny kyllä noillakin
Vastaa lainaten
  #485  
Vanha 23.03.2014, 20:44
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Jotain ajankulua tälle päivälle niin kävin vähä kurmuuttaa Jeeppiä Punkalla
Vastaa lainaten
  #486  
Vanha 30.04.2014, 06:15
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Myötäilevien jousipetien uudistusta
Yks korjaus Rolling Jeepin "huolto"listasta


Vastaa lainaten
  #487  
Vanha 01.05.2014, 12:14
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Hyvin on driftailujen jäljiltä jääny tavaraa panssarin seudulle, pakoputken ympärillä oikeen isot kasat hiiltynyttä heinää




Etukardaanikin piti irroittaa että pääs rasvaamaan sen


Ja POUSAlle että pyörii kardaani
Vastaa lainaten
  #488  
Vanha 01.05.2014, 21:31
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.874
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Hyvin on driftailujen jäljiltä jääny tavaraa panssarin seudulle, pakoputken ympärillä oikeen isot kasat hiiltynyttä heinää
Samoja oireita oli minunkin XJ:ssä tuosta hommasta. Huomasin siinä vaiheessa, kun pohjapanssarin ja pohjan välissä paloi... Ite ainakin varmaan seuraavalla kerralla muistan tuoltakin pestä.
Vastaa lainaten
  #489  
Vanha 05.05.2014, 05:23
POUSA:n Avatar
POUSA POUSA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.11.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti

Ja POUSAlle että pyörii kardaani
__________________
-POJAT ON POIKIA JA TYTÖT TEKEE LISÄÄ-

www.kuljetustommipoussa.fi

Facebook: Poussa Special
Vastaa lainaten
  #490  
Vanha 08.05.2014, 06:25
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus



Aawikko Arskan Officrosseissa ei meinannu jeeppi kestää tunnin rääkkäystä!

puolessavälissä alkoi tuntumaan että että etuiskunvaimennus hävis ja sitten rupes kuulumaan etupäästä kolinaa mikä vaan koveni loppua kohden ja rauhallisesti ajettiin loppuun.
mä olin jo himmaamassa ja mut Mika sanoi että aja vika ulos ei tässä oo kuitenkaan aikaa korjata.. totta

-etuiskarit??
-tukivarsista puslat vaihtoon
-panhardiin oon joskus laittanu korin päähän puslan joka nyt metalli metalia vasten
lisäksi hyppyjen jälkeen sen pultin kanta ottaa akseliin kiinni
-simpukalta lähtevä varsi vääntynyt ja ottaa akselissa panhardin korvaan kiinni
-simpukkan ympärystä repeilly/murtunu "runko" aisasta
-kai noitten väljien puslien takia etujousi hankaa panhardin korvaan

eiköhän noi jo riitä pitämään meteliä reilummassa ajossa

eli jossain vaiheessa pientä kausihuoltoa tiedossa..





Vastaa lainaten
  #491  
Vanha 11.12.2014, 07:50
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Jos pikku hiljaa alkais tutkimaan keväisen officrossin jälkeisiä tuhoja
eli jeeppi pressun alta, johan se tovin kerkes seisoskella



keulaputkien purkua, ei meinannu enää muistaa missä kaikkialla niitä niitä kiinnityspultteja oikeen oli



Yksi simpukan jumissa mutta myös venynyt niin paljon että kanta kyllä liikkui suht herkästi.
Koko "runko"aisanpää on vahvistettava kun renkaat ilmassa pyöriä käännellessä se liikkuu sivu suunnassa reilusti ,että aika vetelä on
nyt ilman puskuria joka tukee aisan päät. reilusti saa vahvistaa kiinnitys kohtaa



Pistetään ny yks kuva (Mikan vai oliko sillä vaan samanlainen) kioski jeepistä kesältä ku ei siitäkään oo paljoo kuvia

Viimeksi muokannut tare : 11.12.2014 10:53
Vastaa lainaten
  #492  
Vanha 17.12.2014, 07:22
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Hiukan kävi jo mielessä vaihtaa simpukan tilalle orbitrooli mut ehkä myöhemmin..



Vinssin vaijerikin oli jäänyt ihan sekaisin niin sitä oikastessa paljastui katkennut vaijerin kiinnitys pultti



Ei pyöri piikillä naputtelemalla eikä mahtunut suorassa poraamaankaan



Yllättävän kovaa oli tynkä kiinni mutta irtos

Viimeksi muokannut tare : 17.12.2014 07:33
Vastaa lainaten
  #493  
Vanha 17.12.2014, 18:50
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

hiukan haiskahtaa siltä, että taitaa pojat mennä reenaamaan luummäelle officrossia että sitten ukissa olis peli kisa säädöissä ?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #494  
Vanha 18.12.2014, 12:40
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

kyl se jo viimeks huomattiin ettei alusta riitä vauhdikkaaseen crossailuun, et kyl nyt on mielessä vaan safaroinnit
Vastaa lainaten
  #495  
Vanha 18.12.2014, 15:39
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
kyl se jo viimeks huomattiin ettei alusta riitä vauhdikkaaseen crossailuun, et kyl nyt on mielessä vaan safaroinnit
Älä ny jaksa tommosta, ihan hyvinhän se riitti viimeksikin...

Tulokset:
1.Tarmo Sinisalo, Mika Uimonen
2.Karl Anders Karlsson, Mikael Torppa
3.Seppo Luukkanen
4.Toni Hämäläinen, Ari Vuorinen
5.Eemil Timonen, Timo Muukkonen
6.Jarmo Laari, Simo Kuutvuori
7.Santeri Frimodig, Jan Frimodig
Vastaa lainaten
  #496  
Vanha 19.12.2014, 07:47
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.034
Perusasetus

Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..

ps.. mites teidän selät jaksaa..
Vastaa lainaten
  #497  
Vanha 19.12.2014, 17:18
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..

ps.. mites teidän selät jaksaa..
Selät jaksaa nyt hyvin, penkit vaihdettu satakertaa parempiin ja jousitustakin hiukka paranneltu. Vielä kun sais renkaat pysymään matkassa mukana...
Vastaa lainaten
  #498  
Vanha 19.12.2014, 17:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
Tupla iskarit pitäis laittaa jos meinaa vastaavia viel ajella, kauhee homma..

ps.. mites teidän selät jaksaa..
Kyllä kai sitä coil-overeilla pärjäisi..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #499  
Vanha 19.12.2014, 18:06
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Miksi hitsasit pultin tuohon kierteeseen etkä mutteria?
Itse tulee aina hitsattua mutteri tollaisessa tilanteessa.
Vastaa lainaten
  #500  
Vanha 20.12.2014, 00:04
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Miksi hitsasit pultin tuohon kierteeseen etkä mutteria?
Itse tulee aina hitsattua mutteri tollaisessa tilanteessa.
pultin saa lujempaan kiinni , kärjestään terotetun pultin kun hitsaa kunnolla kiinni tulee "läpihitsi" ja hitsaus tulee isommalle halkasijalle/kehälle jolloin kestää enemmän momenttia, myös lämmöntuonti on suurempaa joten se juuttunut pultti vähän irtoaa ja sitä lämpöä voi lisätä hitsaamalla siihen pulttiin lisäää saumaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
M/Cherokee XJ-93 timmy O/M/V Ajoneuvot 0 25.01.2007 11:33
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M Cherokee JakeHammer O/M/V Muut 23 23.11.2005 10:02


Sivu luotu: 13:35 (GMT +2).