Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1476  
Vanha 11.01.2014, 17:09
GrapL GrapL ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
En kyl löytäny relettä? Missä sijaitsee? Sulake taulun luona ei oo ku hätä/vilkkurele.


Tulipaha sit tutkittua entisen omistajan sätöksiä. Irroittelin sit melkei pari metrii turhaa piuhaa ja konehuoneenpuolelta turhan releenki (ei menny mihkää virtaa). Hienoja virityksiä ottaa sähköä sulakkeen alta..



EDIT:

JOS nyt oikein ymmärsin nii se sijaitsee pyyhkijän viiksien rungossa..? Tämän videon mukaan:
http://www.youtube.com/watch?v=TsAAOW6WlC4

Nooh tänään purin sit tuon ohjeen mukaisesti ja putsailin kaikki kosketin pinnat. Eikä silti toimi.. Ei kuulu mitään naksahdusta tms. Mikähä viddula tota vaivaa? Oudointa on et pois-tihku-hidas-nopea niin näistä kaks viimeisintä toimii normaalisti. Eikös nääki mene sen saman releen kautta?


Purin taas metri tolkulla ihme piuhoja pois Oikee naurattaa ku löytää rosvotun piuhan ja lähtee vetää nii toisessa päässä ei ookkaa mitään Alkuperäisiä nää ei oo ku värit on tyylillä, punanen, sininen ja musta. Liekkö ollu jotain "lisävarusteita".. palovakuutus tuli jo mieleen.
Vastaa lainaten
  #1477  
Vanha 11.01.2014, 18:30
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.228
Perusasetus

Itse ongelmanratkaisuun ei aavistustakaan mut eikö tuo -pois- asentokaan toimi
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #1478  
Vanha 12.01.2014, 19:06
4WD 4WD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.04
Sijainti: Lounais-Suomi, Finland.
Viestit: 431
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
Tihkupuoli pyyhkijöissä ei oo pelannu ikinä mun auton omistuksen aikana.. seki tulee vaa mielee sillo ku sitä tarviiis

Mistä vikaa ettii? Omassa ainaki on viiksen päästä käännettävä ne nopeudet joten tuuskin(?) on vika siinä? Kaikki muut nopeudet toimii moitteetta ja pyyhkimet palautuu normaalisti ales.

Korjaamokirjan ohje releen testaamiseksi:

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=146774
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=146775
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=146776

koko manuaalin löytää esim tuolta: http://www.4x4.in.th/manual_sj413/
Vastaa lainaten
  #1479  
Vanha 17.01.2014, 22:49
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Susukiin menossa 7vuotta uudempi ruiskupata ja siinä on puolan kyljessä kiinni radion häiriönpoistaja jossa kolme napanen liitin. Yks napa puolalle, yks maihin, meneekö se viimeinen sit mihin ?


http://www.acksfaq.com/samurai_90-92...iagram_USA.JPG

Tossa kuvassa se menee mittaristolle ?? Mutta kun ei oo ton samurain mittaristoo niin mihin se pitäis kytkee....
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 17.01.2014 23:45
Vastaa lainaten
  #1480  
Vanha 18.01.2014, 08:35
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Susukiin menossa 7vuotta uudempi ruiskupata ja siinä on puolan kyljessä kiinni radion häiriönpoistaja jossa kolme napanen liitin. Yks napa puolalle, yks maihin, meneekö se viimeinen sit mihin ?


http://www.acksfaq.com/samurai_90-92...iagram_USA.JPG

Tossa kuvassa se menee mittaristolle ?? Mutta kun ei oo ton samurain mittaristoo niin mihin se pitäis kytkee....
Kierroslukumittarille
Vastaa lainaten
  #1481  
Vanha 18.01.2014, 11:06
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Ei olis ihan heti tullut mieleen

Kiitos tästä
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #1482  
Vanha 19.01.2014, 19:11
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock Näytä viesti
eipä tuo selvinny. Kenno oli vieläkin päältä puhdas ja puhalsi hyvin läpi, mutta ilma pysyy kuskin puolella sitkeesti kylmempänä.
En keksi muuta kuin, että kennossa kulkeva vesi jäähtyy kuskin puolelle kulkiessa.
Vielä en kerenny tarkistamaan kennon edessä olevan venttiilin kuntoa, koska kenno tuntui omasta mielestä turhan viileältä ollakseen 70 asteinen kokeiluhetkellä. Ainaki vipu liikkuu vähän turhan nihkeästi.
Venttiili oli jäänyt vähän jumiin, eli annoin sille väkivaltaa ja alko tulla enemmän lämpöä. Nyt ei enää huomaan apukusin ja kuskin puolen lämpötilaeroja.
Se vaati näköjään enemmän pakkasta, että jaksoin tehdä asialle jotain.
Vastaa lainaten
  #1483  
Vanha 19.01.2014, 19:27
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Tarkotitko sitä vesiventtiiliä siinä tulipellissä konehuoneen puolella ?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #1484  
Vanha 19.01.2014, 20:07
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 621
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Tarkotitko sitä vesiventtiiliä siinä tulipellissä konehuoneen puolella ?
joo. Näytti olevan auki, mutta aukes voimalla lisää.
Vastaa lainaten
  #1485  
Vanha 19.01.2014, 20:15
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Nyt kun kerroit vastauksen,Niin muistan että käänsin kanssa viime talvena ton hanan kädellä kokonaan auki(sisältä käännettynä jäi vajaaksi) ja rupes tulla lämpimämpää sisälle
Oishan sen voinut aikaisemminkin muistaa...Mutta hyvä että tuli kuntoon ja muistit sen vielä tännekkin kirjoitella
Vastaa lainaten
  #1486  
Vanha 19.01.2014, 20:18
jousipakka:n Avatar
jousipakka jousipakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.11
Sijainti: seinäjoki
Viestit: 124
Perusasetus

jep


kävin kans väätelemäs hanaa ja aivan toisellalailla tuloo lämmintä!se vaijjeri jumittaa mulla muutenki!!
__________________
sj-410
Vastaa lainaten
  #1487  
Vanha 19.01.2014, 21:37
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Miten checkout engine valon pitäis toimi vm92 samuraissa?

http://www.acksfaq.com/90-92_supplement/part1.pdf

Tuolta linkistä sivu 41 ja numero 31 kuvasta on toi valo.

Eli kytkin ton valon toisenpuolen tonne virtalukkoon ja toinen sit ohjainlaitteelle ja 5w lasikantalamppu väliin--> virtoja kääntämällä päälle valo ei syty.

Eikö ton pitäis kuitenki syttyä kun virrat kääntää päälle ??


Hjelp




Edittiä : Selkis, jäänyt yks johto kytkemättä

Huomenna kokeileen lähtiskö käymään


Ja sit toinen asia vielä, kun tosta sj413 ei tota nopeustietoa saa boxille niin toimisiko tämmönen :

http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...55cm-johdolla/

Tai sit joku vastaavanlainen systeemi.?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 19.01.2014 22:11
Vastaa lainaten
  #1488  
Vanha 23.01.2014, 15:01
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 559
Perusasetus

Vastasin jo sinun YV viestiin. Kopioi sieltä oleellinen juttu tähän topikkiin.
Vastaa lainaten
  #1489  
Vanha 23.01.2014, 15:48
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Tässä säätäjä sedän lähettämä viesti :

mittarin sisällä on pelkkä kytkin. Antaa pulssin / nopeusmittarin vaijerin kierros. Suxukin mittarissa skaalaus näyttää olevan 637 kierrosta / km. Tässä linkki miten modis tehtiin Juuson Suzukiin. Suoraan käypäset osat löytyi purku Swiftin mittarista.

http://www.johannesniinikoski.com/SJ...ion/index.html

Tollasia reed kytkinputkia löytyy myös erillisinä osina jos Swiftin osia ei löydy. Reed kytkin on lasiputkessa tyhjössä oleva kytkin mikä reagoi magneettikenttään.


Aikanaan duunasin Rangen mittariin tällasen optisen anturin. Siitä tulee kaksi pulssia / kierros.

http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Rover/vss1.jpg

http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Rover/vss2.jpg


Maastoajossa koko VSS signaalista ei ole mitään hyötyä. En tarkkaan tiedä mitä Denson softa vss signaalilla tekee. Signaalin käyttö yleensä liittyy tyhjäkäynnin ylläpitoon ja ruiskutuksen katkaisuun moottorijarrutuksissa. Kaasu päästettäessä ruiskutus katkaistaan vaan jos ajoneuvon nopeus on riittävä. Joissain toteutuksissa moottorin sammumisen esto tilanteessa missä kytkin painetaan vauhdissa auki vaatii vss signaalin.

Kannattaa varmaan kokeilla ajettavuutta ensin ilman VSS anturia ja lisätä se vasta jos yllämainittu ongelma haittaa ajoa.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #1490  
Vanha 28.01.2014, 15:10
MURRE MURRE ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: uusimaa
Viestit: 26
Perusasetus

Saako 410 jarrusatuloita jostakin sopivasti tai käykö esin swiftin satulat. Tietty kaikkea voi asennella mutta jos löytyis tommoset bolt on versiot kun omat rupee olee kunnostus kelvottomat .
Vastaa lainaten
  #1491  
Vanha 28.01.2014, 16:18
jääkäri jääkäri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.05.13
Sijainti: hämeenkyrö
Viestit: 37
Perusasetus

www.topautoosat.fi mää tilasin ainakin tuolta jarrurummut ja ebaystä oon tilannu työsylinterit isolohkosempaan versioon
Vastaa lainaten
  #1492  
Vanha 28.01.2014, 16:50
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.220
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MURRE Näytä viesti
Saako 410 jarrusatuloita jostakin sopivasti tai käykö esin swiftin satulat. Tietty kaikkea voi asennella mutta jos löytyis tommoset bolt on versiot kun omat rupee olee kunnostus kelvottomat .
Mikä tekee satuloista kunnostuskelvottomat?
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #1493  
Vanha 28.01.2014, 17:36
MURRE MURRE ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: uusimaa
Viestit: 26
Perusasetus

Ei löytynyt korjausarjaa , missä olis kaikki kumit. En kyllä vielä kysellyt merkkiliikkeestä , kun täältä monesti löytyy hyvät vinkit.
Vastaa lainaten
  #1494  
Vanha 28.01.2014, 17:46
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.220
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MURRE Näytä viesti
Ei löytynyt korjausarjaa , missä olis kaikki kumit. En kyllä vielä kysellyt merkkiliikkeestä , kun täältä monesti löytyy hyvät vinkit.
No kyllähän noihin täydellistä korjaussarjaa löytyy ihan vaikka motonetistäkin. Tosin se sylinterin haitarikumi ei näytä ihan niin hyvältä kuin original, joten en ole sitä käyttänyt, kun on vielä olleet alkuperäiset ehjiä, mutta kai senkin sinne saa asennettua jos tarve vaatii.

Ja lowrangeoffroad kyllä myy sitten ihan mitä vaan, ja löytyy vaikka uusia liukutappejakin, jos vanhat alkaa olla liian ruosteessa. Kaikki muukin tarvittava suzukiosa löytyy sieltä edullisesti, ja useimmiten alkuperäisiä tai muuten laadukkaita osia.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #1495  
Vanha 28.01.2014, 21:11
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Olisko kellään mitään hajua tämmöseen vaivaan.

Vm92 1,3l ykspisteruisku samurain kone

Kaasuun vastaavuus heikko eli nopeesti painamalla kaasun pohjaan booaa ja jopa sammuu välillä, kun taas hiljalleen painamalla nostaa kierrokset hyvin.

Bensanpaineet tyhjäkäynnillä n.1,5bar
Kierroksilla n.2,1bar

Bensapaineensäätimeltä lähtevän paluuputken kun puristaa lyttyyn niin paine nousee melkein 4bar


Lamdan vaihtelu tyhjäkäynnillä 0,2v-0,5v

Mitäs seuraavaks ?

Edit : tänään työmatka töihin n.14km
Toimi kunnolla noin 2km jonka jälkeen taas booasi eikä kestä kaasua, sammuttamalla toimi taas komeasti muutaman kilsan mutta taas sama vaiva. Työpaikan pihassa käyttelin paikallaan ja iski putken päästä liekkiä
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 29.01.2014 07:15
Vastaa lainaten
  #1496  
Vanha 29.01.2014, 18:00
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

fuel pump delivery pressure 2,7bar
injector 0,8-1,8 ohm
lambda sensor 11,7-14,3ohm

MItä tulee voltteja mapille ja sille kaasunasento möykylle kun on virrat käännetty päälle??
Kaikki maadoitukset ok?
Vastaa lainaten
  #1497  
Vanha 29.01.2014, 19:58
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
fuel pump delivery pressure 2,7bar
injector 0,8-1,8 ohm
lambda sensor 11,7-14,3ohm

MItä tulee voltteja mapille ja sille kaasunasento möykylle kun on virrat käännetty päälle??
Kaikki maadoitukset ok?
Tänään tarkastettu bensanpaineet uudelleen, kun vika päällä niin paine 1bar--> tankkipumppu vaihdettu.. Pienen testilenkin jälkeen taas alkoi booan..huomenna tarkistella bensapumpun rele.

Mappi tarkistettu pattereiden ja alipainepumpun avulla ja se tuntuis olevan kunnossa.

Jännite Mapille ja kaasun asentotunnarille pitää kans tarkistaa huomenna sekä toi suuttimen vastusarvo

Edit: lisää tutkimista

Suuttimen vastus 1,7 ohm

Bensan paine ei nouse kun 0,5bar ekalla bensapumpun käytöllä, toisella kertaa jaksaa nousta baariin saakka ja lähtee käyntiin.
Heti käyntiin lähdön jälkeen bensan paine hetken aikaa 2bar, mutta laskee 1,5bar ja hieman alle ja prötää.

Jossainvaiheessa kun tukki paluuletkun niin paine nousi yli 2bar ja kävi kunnolla--> vaihdoin säädettävän painesäätimen.
Painesäätimen vaihdon jälkeen toimi hetken ja taas alko prötään, prkl !!

Huomenna lisää ihmettelyä, olisko kellään ideoita??


Edit: lisää tutkimista sekä vian syy

Eli polttoaineen tulo letku tukkoon -> paine ei noussut eli pumpussa vika..kö? Sen jälkeen annoin suoraa virtaa toisesta akusta suoraan pumpun sähköpistokkeeseen, pumppu ei pyörinyt.. Virta johto kiinni liittimeen ja maa johto runkoon --> pumppu alkoi pyörimään eli maa vikaa.

Tankki irroitettu ja pumppu irroitettu, oli miinus kaapelin läpivienti niin pahassa kunnossa ettei pumppu saanut kunnon maata--> maa johto ja läpivienti korjattu ja nyt TOIMII jeee! Pikkasen on välillä meinannut usko loppua.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 31.01.2014 19:07
Vastaa lainaten
  #1498  
Vanha 31.01.2014, 17:29
hemmobj40 hemmobj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.07
Sijainti: Rauma, Suomi
Viestit: 116
Perusasetus

Mulla vitarassa oli samanlaisia oireita. Virranjakajan kannen vaihto auttoi.
Vastaa lainaten
  #1499  
Vanha 31.01.2014, 21:58
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Tänään tarkastettu bensanpaineet uudelleen, kun vika päällä niin paine 1bar--> tankkipumppu vaihdettu.. Pienen testilenkin jälkeen taas alkoi booan..huomenna tarkistella bensapumpun rele.

Mappi tarkistettu pattereiden ja alipainepumpun avulla ja se tuntuis olevan kunnossa.

Jännite Mapille ja kaasun asentotunnarille pitää kans tarkistaa huomenna sekä toi suuttimen vastusarvo

Edit: lisää tutkimista

Suuttimen vastus 1,7 ohm

Bensan paine ei nouse kun 0,5bar ekalla bensapumpun käytöllä, toisella kertaa jaksaa nousta baariin saakka ja lähtee käyntiin.
Heti käyntiin lähdön jälkeen bensan paine hetken aikaa 2bar, mutta laskee 1,5bar ja hieman alle ja prötää.

Jossainvaiheessa kun tukki paluuletkun niin paine nousi yli 2bar ja kävi kunnolla--> vaihdoin säädettävän painesäätimen.
Painesäätimen vaihdon jälkeen toimi hetken ja taas alko prötään, prkl !!

Huomenna lisää ihmettelyä, olisko kellään ideoita??


Edit: lisää tutkimista sekä vian syy

Eli polttoaineen tulo letku tukkoon -> paine ei noussut eli pumpussa vika..kö? Sen jälkeen annoin suoraa virtaa toisesta akusta suoraan pumpun sähköpistokkeeseen, pumppu ei pyörinyt.. Virta johto kiinni liittimeen ja maa johto runkoon --> pumppu alkoi pyörimään eli maa vikaa.

Tankki irroitettu ja pumppu irroitettu, oli miinus kaapelin läpivienti niin pahassa kunnossa ettei pumppu saanut kunnon maata--> maa johto ja läpivienti korjattu ja nyt TOIMII jeee! Pikkasen on välillä meinannut usko loppua.

Se on hyvä että alkoi rokkaamaan
Mihkä sä ruuvailit paineet/oliko sillä omalla regulaattorilla paljon?Tietää tota omaakin vähän seurailla kun saa tohon vaiheeseen asti..
Vastaa lainaten
  #1500  
Vanha 01.02.2014, 00:45
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Susukin oma paineensäätäjä nosti vähä päälle 2 baariin.
Nyt tosta säädettävästä säädin 2,5baariin ja kun moottori ei käy ja käyttää pumppua niin 3bar


Btw, hieman vastustelee tää harrastaminen. Tänään ajelin lumisateessa kotiin ja yht äkkiä lopetti lataamisen, remmit ja kaikki liittimet kiinni jne...

Taas haisis ilmeisesti pieni sähkövika, prkl
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 15:23 (GMT +2).