|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1376
|
|||
|
|||
Mimmonen takapenkki yleensä 413sesa on ollu? Meikäläisen pelillä saa tilapäisesti viedä takana kahta mutta sielä on vaan yksi taka sivulasille taittuva jakkara?
|
#1377
|
||||
|
||||
mitä minä nähny, ni yksi kahden istuttava, tai kaksi yhden istuttavia naama menosuuntaan
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#1378
|
|||
|
|||
Ei sattuis kellään oleen yli määrästä kahden istuttavaa? Voi olla että inssiltä tulee muuten itku
|
#1379
|
||||
|
||||
Lainaus:
Noihan on tilapäiseen käyttöön tarkoitettu muutenkin, niin ei kai ne niitä niin tarkkaan kato? |
#1380
|
||||
|
||||
Putsasin lämppärin päältä lehdet ja heti alko puhaltamaan paremmin. Enää puuttuu lämpö kuskin puolelta. Mistä se voi johtua? Apukuskin puolelle puhaltaa hyvin lämmintä ilmaa ja lasi pysyy sulana, mutta kuskin puolelle puhaltaa kylmää ilmaa ja lasi pysyy jäässä.
|
#1381
|
||||
|
||||
olisko ilmaputki mankan takaa tai suulakkeen takaa irronnu
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#1382
|
||||
|
||||
Lainaus:
Mulla teki ihan saman, repsikan puolelle tulee kuumempaa ilmaa kuin kuskin..ja mielestäni kaikki putket on kiinni
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#1383
|
||||
|
||||
Pitäs olla kiinni. Heti kennosta kuskin puolelta lähtevä putkikin tuntuu käsin kosketellen viileämmältä kuin apparin putki.
Kattelin räjäytyskuvia ja kuuma vesi näyttäis menevän apparin puolelta sisään ja poistuvan kuljettajan puolelta. Voisko se viilentyä noin paljoa matkalla? |
#1384
|
||||
|
||||
onko ns puhallus voima sama kummalaki puolella, eli tuleeko kummaltaki puolelta ilmaa yhtpaljo
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#1385
|
||||
|
||||
Näppituntumalla yhtä paljon ilmaa molemmilta puolilta
|
#1386
|
||||
|
||||
Olisko kenno puoliksi paskaa täynnä?
|
#1387
|
||||
|
||||
luulis kennon jälkee ilman sekoittuvan, ettei sillä selittys lämpötila ero, pitää illemmalla kattoo miten ne putket sielä menee, helppo kattoa, kun koelauta purettu samulaista
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#1388
|
||||
|
||||
just putsattu ja ilma menee joka tapauksessa kennon läpi, oli edessä paskaa tai ei.
|
#1389
|
||||
|
||||
Lainaus:
Niin ja onkos kenno tilkitty jollain vaahtomuovi suikaleella koteloonsa ja muovit on hiukan rispaantunut että kylmä ilma pääsee kennon ohi toisesta reunasta. Kunhan ny jotain arvauksia heittelen. Viimeksi muokannut AlluK : 03.12.2013 17:10 |
#1390
|
||||
|
||||
Lainaus:
Pistähän tännekkin infoa että mikä oli,kun saat pelittämään! |
#1391
|
||||
|
||||
eipä tuo selvinny. Kenno oli vieläkin päältä puhdas ja puhalsi hyvin läpi, mutta ilma pysyy kuskin puolella sitkeesti kylmempänä.
En keksi muuta kuin, että kennossa kulkeva vesi jäähtyy kuskin puolelle kulkiessa. Vielä en kerenny tarkistamaan kennon edessä olevan venttiilin kuntoa, koska kenno tuntui omasta mielestä turhan viileältä ollakseen 70 asteinen kokeiluhetkellä. Ainaki vipu liikkuu vähän turhan nihkeästi. |
#1392
|
|||
|
|||
Käykö jostain toisesta autosta murroksen suoja kumit tuohon Vitaraan kun ei tuo motonet ainakaan tuntenu tuohon kumeja? ei viittis merkkiliikkeeseen mennä..Auto olikohan vm91 1,6 vitara.
|
#1393
|
||||
|
||||
Lainaus:
Vähän kun selaa alaspäin. Tuolla oli että lancerin sopis tai sit ne päältävedettävät ja oli vissiin osanumerotki... |
#1394
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#1395
|
|||
|
|||
Onko Vitaraa ostaessa eri vuosimalleissa jotain huomionarvoista/vältettävää jos nyt tarkastellaan -96 ja vanhempia? Vaihtuuko kori jossain vaiheessa itsekantavaksi?
|
#1396
|
|||
|
|||
Onko kukaan alkanut syylärin paikkaa muuttamaan kun Samuraihin on vinssin (eteen) laittanut? Taaksepäin aika vähän tulee ja jos ei siirrä ollenkaan niin tulee etuylitystä hyväksymätön määrä... Pieniä ideoita on liikkunut siitä, että kyljelleen laittaisi konepellin tasolle, mutta ilmaaminen on tuossa vaihtoehdossa auki. Vaihtoehto nro2 eli kuskin takaikkunaan, jolloin se kesällä voipi olla kuuma, ja jos auto on nokka pystyssä, niin järjestelmän korkein kohta on koneessa=menee ilma koneeseen,ja polttaa kansipahvin/ei tee hyvää. nro3 eli leveä ja matala syyläri keulalle, ei ihan niin hyvässä kura/muta/savivelli suojassa kuin aikaisemmat, mutta alkuperäiseen verrattuna haittapuolia ei ole. Eli miten muut olette toteuttaneet etuylityksettömän vinssin keulille
|
#1397
|
||||
|
||||
Harvoin on oma eteneminen jäänyt kiinni liiallisesta etuylityksestä vaikka vinssi onkin jäähdyttimen kaverina keulalla. Tai sit en vaan oo hakenu tarpeeks haasteellista kinkamaa.
Enempi lehtijouset kiusaa on tehnyt.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#1398
|
||||
|
||||
syyläriä parisenttiä taaksepäin ni mahtuu vinssi rungon väliin eikä kasvata etuylitystä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#1399
|
|||
|
|||
Mitäs rattaita suikin vahdelaatikkoon kannatti vaihtaa ja miksi?
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#1400
|
||||
|
||||
Vitonen sais olla vähän lyhyempi, sitä en tiedä miten helposti toi onnistuis
|
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |