|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1251
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#1252
|
||||
|
||||
jooo
enpä oo kattonu, katon huomenna...
__________________
sj-410 |
#1253
|
||||
|
||||
jooo
en kyllä yhtä äkkiä löytäny mitään nelinumeroista joku c1 ja joku yks numero siinä vaan oli
myyjän mukaan richmondin lockright.
__________________
sj-410 Viimeksi muokannut jousipakka : 20.10.2013 20:12 |
#1254
|
||||
|
||||
Tyhjäkäynti katosi.
Selittääkö Suzukin (410) kadonneen tyhjäkäynnin, normaalisti 98 oktaanisen tilalle tankattu, 95 oktaaninen bensa?
Pitäis jaksaa käydä tankilla mutta kyselen täältä ekana |
#1255
|
||||
|
||||
Minusta pitää olla vetarissa takana 26 booria, eli olisko toi lukko sittenkin väärä (etuperästä ?). Suzukiin sopii ulkomuistista lukot koodeilla 1510 ja 1530.
__________________
Tumpula Racing Team |
#1256
|
||||
|
||||
Enpä usko.
__________________
Tumpula Racing Team |
#1257
|
||||
|
||||
Lukon valmistajan mukaan joissakin on takana sama määrä kuin edessäkin, eli sama eteen kuin taaksekkin. Sen tarkemmin en jaksanu googlata.
|
#1258
|
||||
|
||||
Joo soittelin kans tuonne jyväskylän pojille 4x4 ... Niilähän on myynnis uusia lukkoja. Mutta e nekään tienny mihin vuosimallihin ne sopii. Käskivät vaan varmistaa että takana on 22 booria... Ei tuosta vissiin kalua saa...tai no jos etehen..
__________________
sj-410 |
#1259
|
||||
|
||||
Lainaus:
en noista uudemmista suzukeista tiedä vaikka löytyiskin sama booritus molemmista päistä mutta tuskin 22boorista löytyy takaa on senverran pieni tikku eteen saa amerikan ihmemaalta 26boorites cromo tikut ja murrokset |
#1260
|
||||
|
||||
SJ:n runkoputken seinämävahvuudesta
Näytti olevan tuo 410:n etumainen rungon poikkiputki vaihtokunnossa. Kuinkahan paksulla seinämällä olevaa putkea tuohon kannattaisi hitsata tilalle?
Pitäisikö ohjausiskarin olla kaksitoiminen? Paikallaan oleva iskari ei kyllä vastustanut kuin toiseen suuntaan. |
#1261
|
||||
|
||||
Lainaus:
EDIT: Ja joo, ohjausiskarin tulisi vaimentaa molempiin suuntiin kyllä.
__________________
-Pauli- |
#1262
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ohjausiskari menee siis hakuun. Löytyneekö perus tarvikkeena vai meneekö offitarvikeliikkeiden puolelle? |
#1263
|
||||
|
||||
Mistä 413 pinjoninlaakeri taakse? Tai onko jotain numeroa millä löytää laakeriliikkeestä.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#1264
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ymmärtääkseni jootkut on laittaneet peräkärryn iskareita. |
#1265
|
|||
|
|||
ohjausiskari löytyy suzukin meekkihuollon tiskiltä, on vaa vajaan satkun..
|
#1266
|
||||
|
||||
Lainaus:
Offroadtarvikkeella 75,61€..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#1267
|
|||
|
|||
Kun tässä kerta on puhetta ohjaus iskarista, niin onko tuo pakollinen katsastuksessa ? Ja nimen omaan muutos katsastuksessa? On käynnissä kilokontrolli kuuri, kun pitäisi saada kaikki ylimääräiset kilot riisuttua etuakselin päältä pois.
|
#1268
|
||||
|
||||
Lainaus:
Odota MaTTi:a. |
#1269
|
|||
|
|||
Kysytääs vielä, että käykö SJ410 virranjakaja Samuraihin?Ei?. Entäs millaisia lumiketjuja olette hommanneet, mitkä kävis suoraan 215/75/15 renkaisiin?
|
#1270
|
|||
|
|||
Poistaa ne ohjausiskarin korvakotkin niin ei näytä mitään puuttuvan, eikä koko kapinekkaan kovin tarpeellinen ole ollut muutaman vuoden kokemuksella.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#1271
|
|||
|
|||
Onko Suzuki 413 vm. -88 takajarrussa minkäänlaista säätöä ???
Ja tokaks, miten jarruputket kulkee takajarrussa ? Minun kulkineessa tulee edestä yhdellä putkella oikean puolen pyörän jarrusylinterille, josta taas suoraan putkella vasempaan pyörään. Onko muilla sama systeemi, vai onko tämä joku tee se itse viritys ? |
#1272
|
||||
|
||||
Lainaus:
Pikkulohkossa oli sellainen ruuvattava mokkula kenkien toisessa päässä, siis siellä rummun sisällä. Liekö isolohkossa sama systeemi ? EDIT: siis onkos siellä rummut vai levyt takana ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#1273
|
||||
|
||||
Isoissa jarruissa on automaattisäätö. Tosin niistä säätöosista on useasti kulunut ne "hampaat" pois, joten ei välttämättä pysy enään säädöissään. Olen itse aina viilaillut niitä hampaita vähän paremmaksi, ja sitä toisen puolen pyöreää hammastettua osaa voi pyöräyttää sen verran että tulee ehjät hampaat taas käyttöön.
__________________
-Pauli- |
#1274
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#1275
|
|||
|
|||
Virranjakaja kun selvitelty, niin sitten kaasarin kimppuun. Mistähän kaasariin tiivistesarja tai pelkkä tiiviste imusarjan ja kaasarin väliin? Pitäisi purkaa tuo kaasari, niin kai se pitää tiiviste vaihdella.
EDIT. Minkä merkkinen kaasari näissä vehkeissä on vakiona? Samurai -88 Viimeksi muokannut SuzukiSJ : 06.11.2013 22:18 |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |