Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.08.2013, 20:37
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

cruiselta tuo näyttää
toimii useasti alipaineella ja jarrupolkimen painamisella pudottaa pois päältä
auton alle menevästä putki varmaankin menee laatikolle?
jos on tarkoitus autolla kahlata niin varmaankin olisi hyvä tulpata nuo letkut ettei imaise suovettä sitä kautta...

viiksi varmaankin käy kyllä jeeppiin muiden toimintojen osalta
mutta sillä ei varmaan alkuperäinen cruise toimi
eli siksi maininta tekstissä

toimiiko lämppärin säädöt oikein?
sisälle menevät pienet ainakin jenkki voortissa kiersi ja oli haaroitettu tuota kautta lämppärin säädoille jotka alipaineella toimi (vivusto ja putkiston läpät)
cruisen kun poisti niin piti tehdä uusi linja niille

__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.08.2013, 08:30
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neulavuori Näytä viesti
cruiselta tuo näyttää
toimii useasti alipaineella ja jarrupolkimen painamisella pudottaa pois päältä
auton alle menevästä putki varmaankin menee laatikolle?
jos on tarkoitus autolla kahlata niin varmaankin olisi hyvä tulpata nuo letkut ettei imaise suovettä sitä kautta...

viiksi varmaankin käy kyllä jeeppiin muiden toimintojen osalta
mutta sillä ei varmaan alkuperäinen cruise toimi
eli siksi maininta tekstissä

toimiiko lämppärin säädöt oikein?
sisälle menevät pienet ainakin jenkki voortissa kiersi ja oli haaroitettu tuota kautta lämppärin säädoille jotka alipaineella toimi (vivusto ja putkiston läpät)
cruisen kun poisti niin piti tehdä uusi linja niille
Joo... nythän nuo alko selviämään. Kiitoksia kaikille vastauksista

Lämppärin säädöistä ainakin lämpötilan säätö on jumissa...
Muista säädöistä vähän hankala sanoa ko lämppärin kotelossa kämmenen kokonen reikä, josta puhaltaa ilmat ulos... Mutta käyttökytkimet liikkuu toisin ku lämpötilan säädössä
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.08.2013, 15:18
neulavuori:n Avatar
neulavuori neulavuori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.07.13
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 186
Perusasetus

ei alipaineen puute jumita vipuja! se taitaa olla ihan mekaanisesti jumissa
vivuista kääntämällä ei vaan tapahdu haluttua toimintoa

lämmön säätö on yleensä vaijeri välitteinen
jossakin peukalonpaksuisessa mustassa vesiletkussa on ihan mekaaninen sulku venttiili
sitä en osaa sanoa onko se tässä autossa konehuoneen puolella vai kojelaudan alla... monesti se on konehuoneenpuolella keskellä rintapeltiä

moottori toimii sähköllä niin se kyllä toimii
tosin se reikä siellä kotelossa saattaa vaikuttaa puhalluksiin
__________________
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan)
ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä
projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä...
www.nmb.fi
kennel neulavuori(facebookissa)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.08.2013, 15:33
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neulavuori Näytä viesti
ei alipaineen puute jumita vipuja! se taitaa olla ihan mekaanisesti jumissa
vivuista kääntämällä ei vaan tapahdu haluttua toimintoa

lämmön säätö on yleensä vaijeri välitteinen
jossakin peukalonpaksuisessa mustassa vesiletkussa on ihan mekaaninen sulku venttiili
sitä en osaa sanoa onko se tässä autossa konehuoneen puolella vai kojelaudan alla... monesti se on konehuoneenpuolella keskellä rintapeltiä

moottori toimii sähköllä niin se kyllä toimii
tosin se reikä siellä kotelossa saattaa vaikuttaa puhalluksiin
Joo siis sen mie oon tutkinu, että lämpötilan säätö on mekaanisesti jumissa, mutta ajatus ei oikein kulkenu tuota aikasempaa viestiä kirjottaessa

Ja venttiili näyttäis olevan kojelaudan alla.

Ja sitä ajattelin, että ko on tuo reikä, niin ei se puhallus mene säätimestä valittuun paikkaan, vaikka ohjaus toimisikin. Eli sen testaaminen on vähän hankalaa
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.08.2013, 16:46
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Jeepissä ei ole muistaakseni mitään lämmönsäätöhanaa vaan läpällä ohjataan ilman virtaa halutussa suhteessa lämmön vaihtimelle kautta sen ohi. Tämä mökiltä ulkomuistista...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.08.2013, 22:01
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
On joo jakolaatikko käännetty ympäri...

Enpä oo ajatellu asiaa... Pitänee siihenkin perehtyä...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Jakolaatikon öljyimuaukko / -sihti on lootan pohjassa, joten ellei siihen ole tehty modausta, niin voi jostainpäin pian paukahtaa... Mittarin vaijerikin törröttää sopivasti kantoja ja risuja odotellen. Hankalia nämä eri merkkien väliset konversiot, mutta sitä tämä harraste joillekin on.
Mites se käännetty jakolaatikko on toiminu, kun sehän ei saa kunnon voitelua öljypumpun imiessä ilmaa laatikon yläosasta...
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.08.2013, 11:17
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Mites se käännetty jakolaatikko on toiminu, kun sehän ei saa kunnon voitelua öljypumpun imiessä ilmaa laatikon yläosasta...
Edelliseltä omistajalta kyselin asiasta, niin sanoi muuttaneensa oljyn kiertoa...
Ihan tarkkaa muistukuvaa ei hänelläkään siitä ollut, mutta muisteli, että olisi käännetty kiertämään toisinpäin alkuperäiseen verrattuna ja johonki oli porattu reikä

Toimintaan sen verran, että pikkupuolen kytkentä ei välttämättä aina ekalla kerralla onnistu, mutta toisella viimeistään mennyt päälle ja aluksi neliveto pikkupuolella ei vissiin lukittunut, kun veti tiukassa paikassa lukot päällä vaan etu- tai takapäästä ei molemmista yhtä aikaa, mutta se on myöhemmin toiminut kunnolla.
Maantieajossa tuntuis käyvän lämpimänä.. ei oikein kestä kädellä koskea...

Jos sen talvella käyttäis sitten auki ja kattois mitä son syöny
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -

Viimeksi muokannut D_Bar : 18.08.2013 11:21
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep XJ Cherokee XJ Cherokee O/M/V Ajoneuvot 5 15.02.2011 15:12
Myyty Jeep Cherokee XJ tolone O/M/V Ajoneuvot 8 04.06.2010 18:24
Ostettu Jeep Cherokee Xj pastirolli O/M/V Ajoneuvot 2 25.05.2010 13:41
Myyty Jeep Cherokee XJ Jeeper O/M/V Ajoneuvot 5 29.11.2008 09:53
Jeep Cherokee (XJ) markkinat??? Jare Tekniikka & Jutustelu 29 26.01.2006 08:53


Sivu luotu: 05:47 (GMT +2).