Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 04.08.2013, 16:19
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Älä nyt noin pieneen takerru. Iso skuuppi vaan ni hyvä tulee. Uskalla olla erilainen.
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 04.08.2013, 16:42
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Jos omaa konetta et laita, niin sitten 6bt tai 4bt Cumminssi. 4bt kevyt ja kestävä myös virittää, ei tartte tehoo niinpaljona kun kevyt kone kyseeessä. Mutta sitten toi perus 6bt kone niin täyttä asiaa, mutta pirun ahas konehuonehan siinä on ja etupainoisemmaksi menee vielä kuin alkuperäisenä. Jotenkin omaan mieleen tuo 4bt ois hyvä, jos varsinkin tekee sen takapään lyhennyksen. ois kerrankin kevyt hodari.
Kaverin hodaria jo kerran talvella tsuumailtiin mistä leikattais niin takaoveine takaa lasin myötäisesti vyötärölle ja siitä takaluukun korkeutta taakse, 'Tulis kuten avalanche yms pikkunen picuppi lava, se ois retee.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 05.08.2013, 18:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Onhan tuo kyl hemmetin korkea. Painoa ei ole juuri yhtään enempää verrattuna hodarin koneeseen. Pitää vähän mittailla, mutta eikö tollasen ny sinne saa
Tuolta löytyy mittoja: http://www.dmg-duisburg.de/english/d_c_om904la.html
Tuo öljypohjan mahtava möykky tekee sen korkeuden ja tietty vähän hankalassa kohtaa. Mitäköhän alta paljastuis jos/kun joutuis tekee uuden/matalemman takapuolelle? Ei kai siellä muuta ku putki ja suti päässä?

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 05.08.2013 18:46
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 05.08.2013, 19:34
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tuo öljypohjan mahtava möykky tekee sen korkeuden ja tietty vähän hankalassa kohtaa. Mitäköhän alta paljastuis jos/kun joutuis tekee uuden/matalemman takapuolelle? Ei kai siellä muuta ku putki ja suti päässä?
Juu kyllähän tosta nipistää helposti paljonkin pois. Perkule ku ulkomaan eläjät ei vastaa maileihin. About kymmeneen paikkaan laittanut viestiä noista Ategoista, ja yks vastannut Ja sainpa tarjouksen tosta vanhastakin koneesta, olis mukava lisä rakentelukassaan, jos kaupaksi menee. Ajattelin ensin että pidän sen ja pikkuhiljaa laittelen. Mutta parempi olla rehellinen itselleen, ei sitä tule koskaan laitettua kuntoon, jos ei nyt tee. Joten myyntiin vaan. Seuraavaks hankintalistalla on se uusi kone. Sitä odotellessa vois korin pätkästä, ennenkun sen nostaa pois. Ens viikonloppuna ei kuitenkaan hodarille tapahdu mitään, ku pitää käyttikseen vaihtaa öljyt, käydä jarrut läpi ja löytää takavalojen vika ym. pikku sipistelyä.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 05.08.2013, 21:02
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.190
Perusasetus

Severi, vein tänään vähä omia toyota-konsernin tuotteita sinne sun hallille
Click image for larger version

Name:	2013-08-05 15.50.27.jpg
Views:	436
Size:	108,8 Kt
ID:	39409
Click image for larger version

Name:	2013-08-05 16.24.48.jpg
Views:	409
Size:	141,9 Kt
ID:	39410
Varmaan yhtä hias rojekti, tuohon ku ei saa osia mistään kytkimen käyttöjärjestelmäki tuli väkästeltyä pakettimersun ja MF puimurin osista
Nyt joku keksii "Marmoritiskin osat kestää 1000vuotta" mutta ÄHÄKUTTI, marmorilta ei saa mitään. MITÄÄN Kävin tänään kysymäs jarrupaloja, ei valmisteta, tiivisteitä, ei valmisteta, perkule, olisin kerranki hakenu jotai marmorilta nii sielei oo. Tuulilasin karmiin tarvis sen yhen kromilistan, arvaa oliko sitä? ärrrhh purrrh!! No eikö siitä saa 20 autoa yhdistelemällä hienon pelin

Jokatapauksessa kiitokset severille kun antaa hallia lainaksi!
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 08.08.2013, 16:33
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Häänrikin nopeiden, ja hyvin epävarmojen mittausten perusteella, Ategon koneen saa sovitettua hodariin kauhealla työllä ja lukemattomilla kaljoilla. Ja kaiken lisäksi, löysin Suomesta kilpailukykyisellä hinnalla varustetun paketin (moottori, ECU, laatikko ja johtosarja).
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 08.08.2013, 19:05
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Jännä nähä mitä tästä tulee! Tsemppiä sovitukseen! Ottakaa paljon kuvia!
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 08.08.2013, 19:18
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Toyota HDJ80 + MB OM904 = Jeep Wagoneer + Valmet 411?
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 08.08.2013, 19:30
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.695
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Toyota HDJ80 + MB OM904 = Jeep Wagoneer + Valmet 411?
korjaus hdj80+om601
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 08.08.2013, 19:37
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Jännä nähä mitä tästä tulee! Tsemppiä sovitukseen! Ottakaa paljon kuvia!
Kiitti tsemppauksesta Ihan muille vittuillakseen, tarkoitus on saada se kone sovitettua. Saa sitten kaikkitietävät paskanjauhajat kaivaa nenäänsä. Enkä tarkoita ketään palstalaista
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 08.08.2013, 21:22
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
korjaus hdj80+om601
200D?
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 08.08.2013, 22:39
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
tarkoitus on saada se kone sovitettua.
Oikein. Eipähän ole mikään loppuunsa viilattu OM606-kierroskone vaan oikee OM904-norsuvääntömoottori. Esmes Saukkoselta saa vielä lisää jerkkua koneeseen: http://digituningsaukkonen.com/?Ajon...:MERCEDES-BENZ

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Toyota HDJ80 + MB OM904 = Jeep Wagoneer + Valmet 411?
Jos tuo kelpaa tämän päivän 8.5-tonniseen Unimoggiinki niin miksei HoDarin pellin alle?
http://www.mercedes-benz.fi/content/...data.0001.html

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 08.08.2013 22:50
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 08.08.2013, 23:12
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Jos tuo kelpaa tämän päivän 8.5-tonniseen Unimoggiinki niin miksei HoDarin pellin alle?
En minä ole missään nimessä tälläistä muutosta vastaa, päin vastoin. Ategon pikkukone on lyhyt, ja sopii monen vehkeen nokalle. Mielenkiintoista kuulla käyttökokemuksia, vääntöä luulis piisaavan.

Mutta ei se mikään herrasmiehen valinta ole. Nätisti käyvä hodarin kone on eri planeetalta kuin OM 904.

Oikeastaan tuo muutostyö kunnioittaisi perinteitä. Esim edellä mainittu jeep-valmet, ja range-fiat/iveco. Molempia tehtiin kekkoslovakiassa oikein urakalla. Siinä lyötiin herrasmiehelle traktorin moottori nokalle.

http://www.youtube.com/watch?v=ulPVyJPjCZI

Ihan tuo päksyttää kuin nelos valmetti.
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 09.08.2013, 08:47
Slantsix225:n Avatar
Slantsix225 Slantsix225 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Mehtä, Finland.
Viestit: 163
Perusasetus

om904la


Noita MTU om904 löytyy Ponssen pikku kuormatraktoreista ja harvestereista.
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 09.08.2013, 17:14
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Oikein. Eipähän ole mikään loppuunsa viilattu OM606-kierroskone vaan oikee OM904-norsuvääntömoottori. Esmes Saukkoselta saa vielä lisää jerkkua koneeseen: http://digituningsaukkonen.com/?Ajon...:MERCEDES-BENZ
Ei kannata mennä lastuttamaan, tuo kone ei kestä virittämistä. Kaksi lastutettua konetta tiiän ja molemmat meni romuksi aika pian --> alakerta hajos. Mutta onhan niissä jo vakiona tarpeeks voimoo tavan maastoautoon.
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 09.08.2013, 17:38
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Kestää ja kestää...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Profi Näytä viesti
Ei kannata mennä lastuttamaan, tuo kone ei kestä virittämistä. Kaksi lastutettua konetta tiiän ja molemmat meni romuksi aika pian --> alakerta hajos. Mutta onhan niissä jo vakiona tarpeeks voimoo tavan maastoautoon.
On ehkä hivenen eri asia ottaa tehoa vajaa 3000kg kokonaispainoisesta autosta, kuin 3x raskaammasta.
-> siis maasturissa tuota huipputehoa "ei voi" käyttää kun hetken kerrallaan, mutta jossain koppikuorkissa saa ajaa aika pitkiä pätkiä lappu lattiassa.
Ja käytöllä on myös suuri rooli kestossa: Katsoin kerran Tupoksen ABC:n rekkatankilla, kun siihen tuli koppirekka, samalla kun sai käsijarrun päälle, pyöräytti koneen sammuksiin Ja varmaan oli kuorma päällä, sen verran renkaat höyrysi.... meinasin soittaa k.o firmaan, ja kysyä/kertoa tapahtuneesta; että oliko viimmeistä keikkaa heittämässä? En viitsinyt...

Sama tilanne kaikessa virittämisessä: moottorin ja voimansiirron kestoikä lyhenee; se että lyheneekö se kuinka paljon-;ja mistä, on juttu sinänsä, joka vaihtelee sitten huomattavasti auto kohtaisesti.

Ja Mitä tarkoittaa ""molemmat meni romuksi aika pian --> alakerta hajos"" siis kestikö ajaa vain muutaman 100 tkm?
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 09.08.2013, 17:45
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
On ehkä hivenen eri asia ottaa tehoa vajaa 3000kg kokonaispainoisesta autosta, kuin 3x raskaammasta.
-> siis maasturissa tuota huipputehoa "ei voi" käyttää kun hetken kerrallaan, mutta jossain koppikuorkissa saa ajaa aika pitkiä pätkiä lappu lattiassa.
Ja käytöllä on myös suuri rooli kestossa: Katsoin kerran Tupoksen ABC:n rekkatankilla, kun siihen tuli koppirekka, samalla kun sai käsijarrun päälle, pyöräytti koneen sammuksiin Ja varmaan oli kuorma päällä, sen verran renkaat höyrysi.... meinasin soittaa k.o firmaan, ja kysyä/kertoa tapahtuneesta; että oliko viimmeistä keikkaa heittämässä? En viitsinyt...

Sama tilanne kaikessa virittämisessä: moottorin ja voimansiirron kestoikä lyhenee; se että lyheneekö se kuinka paljon-;ja mistä, on juttu sinänsä, joka vaihtelee sitten huomattavasti auto kohtaisesti.

Ja Mitä tarkoittaa ""molemmat meni romuksi aika pian --> alakerta hajos"" siis kestikö ajaa vain muutaman 100 tkm?
Nuo koneet mistä puhuin oli ponssesta, eli ei käytännössä ajeta "täysillä" paljoakaan. Kierrokset nuissa tietääkseni rajotettu 2300rpm. Sitä en tiiä paljonko kuorkin mahtaa kiertää
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)

Viimeksi muokannut Profi : 09.08.2013 17:50
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 09.08.2013, 18:26
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.190
Perusasetus

Severi, kävin varustamassa työkaluvaunusi erikoistyökalulla, joka tarjoaa helpotusta
A. katkenneisiin/kiinniruostuneisiin pultteihin
B. Osiin, jotka eivät suostu menemään paikoilleen
C. Ikäviin yllätyksiin, esim rikkonainen laakeri, ruostepesäke
D. asennusjuomien loppumiseen
E. Yleensäkkin kaikkeen hetkellistä masennusta aiheuttaviin tilanteisiin
Liitteenä kuva jos et löydä sitä
Click image for larger version

Name:	työkalu.jpg
Views:	519
Size:	88,0 Kt
ID:	39539
Äläkä lue niitä mustia tekstejä, ne on nössöille.

Ainiin, mittailin vähän sitä mersun koneen sopivuutta. Mukana ei sattunu olemaan rullamittaa niin käytin standardiverrokkia mittauskohteena.
Click image for larger version

Name:	P8090004.jpg
Views:	511
Size:	75,2 Kt
ID:	39540
Click image for larger version

Name:	motttti.jpg
Views:	501
Size:	58,1 Kt
ID:	39541
Hyvin näyttäis sopivan! :
Mittaustulos saattaa heittää 0-3% koska verrokki eri värinen
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 09.08.2013, 19:34
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Mutta ei se mikään herrasmiehen valinta ole. Nätisti käyvä hodarin kone on eri planeetalta kuin OM 904.
Toi on kyllä totta, varsinki 24-V Hodarin kone tikkaa ku ompelukone, en tiijä yhtään nätimpiäänistä diiseliä. Mut maastopelissä ei pieni diisselin kalina haitanne.
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 09.08.2013, 21:55
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.270
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
On ehkä hivenen eri asia ottaa tehoa vajaa 3000kg kokonaispainoisesta autosta, kuin 3x raskaammasta.
-> siis maasturissa tuota huipputehoa "ei voi" käyttää kun hetken kerrallaan, mutta jossain koppikuorkissa saa ajaa aika pitkiä pätkiä lappu lattiassa.
Jäiskin siihen 3x...

Töissä katselin ennen lomaa, kun joku saksalainen toi tavaraa neljäpyttysellä Ategolla. Ja perässä vasikka..!!! (keskiakseli peräkärry) En tiedä paljonko oli kok paino, mutta 13-15 tonnia luulisin. Moottorin äänestä ei voinut erehtyä, kun se sompaili yhdistelmää laituriin. Vieressä turkkilaiset nauroivat partaansa, istuen kukin omissa V8 actroseissaan.

Vain saksalainen insinööri voi tehdä pulla-autosta yhdistelmän.



Edit: Tämän tyylinen "rekka".

Viimeksi muokannut sisua45 : 09.08.2013 21:59
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 09.08.2013, 23:50
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.773
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mut maastopelissä ei pieni diisselin kalina haitanne.
Tuo 904:sen käynti ei ole aivan pientä kalinaa.
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 10.08.2013, 07:45
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Vain saksalainen insinööri voi tehdä pulla-autosta yhdistelmän.
Edit: Tämän tyylinen "rekka".

Keskieuroopassa nuo pullanuppi ja kärry yhdistelmät on aika tuttuja. Täällä Sveitsissä noilla pullanupeilla saa ajella ilman rajoittimia, niin on aika hurjaa äkkiseltään kun tyypit painaa motarilla menemään 120kmh.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 12.08.2013, 08:29
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.494
Perusasetus

Eikö kukaan ehdottanut 12H-T:tä, eikä kukaan millään keinoin koittanut sen oivallisuutta kumotakkaan?
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.

Viimeksi muokannut A-P : 12.08.2013 08:34
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 12.08.2013, 11:33
HMy HMy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.04.11
Sijainti: Etelä-savo
Viestit: 52
Perusasetus

Näyttäs olevan tuolla vaurioajoneuvossa VM 2000 Mersu 815 myynnissä
2800€ saiskohan siitä tarvittavat tykötarpeet. Löytyy Muut/raskaskalusto
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 12.08.2013, 12:13
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HMy Näytä viesti
Näyttäs olevan tuolla vaurioajoneuvossa VM 2000 Mersu 815 myynnissä
2800€ saiskohan siitä tarvittavat tykötarpeet. Löytyy Muut/raskaskalusto
Halpa kyl on, menee varmaan heti. Mullahan ny ei heti löydy löysää tuota summaa, minkä se Ategon tekniikka maksaa. Pari-kolme kuukautta joudun säästämään että saa sen ostettua.
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hdj, korin lyhennys, om904


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
runkolaakereiden uudelleen pinnoitus toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 21 09.05.2011 22:41
ja näin syntyy HoTTenToTTi (HDJ-80) pee Maasturiprojektit 109 27.11.2009 21:41
uudelleen rekisteriin ottaminen? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 4 28.09.2008 21:32


Sivu luotu: 06:09 (GMT +2).