Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 05.02.2012, 11:13
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Unhappy

Loppuu näköjään Rahtiputken merirahtaus ens viikolla: http://www.rahtiputki.fi/article/rah...ntorahtaukseen
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 05.02.2012, 12:20
king cap:n Avatar
king cap king cap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
Perusasetus

viikko takaperin tilasin ameriikan maalta tavaraa tuonne rahtiputkeen ja vielä ei oo mistään kuulunu mittään,että saa nähä mitä tapahtuu ja ensimmäistä kertaa nyt kokeilen tuota.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 05.02.2012, 12:32
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.319
Perusasetus

Jos ostatte tilipehööriä jenkeistä ja pikkasen isompaakin niin suosittelen ottamaan suoraan yhteyttä tuonne http://www.transatlanticfreightforwarders.com/ ja mahdollisuuksien mukaan Nina Kojonkoskeen, mulle on tullu tavaraa tuota kautta mm. 3 kpl Harlikoita ja homma on toiminu loistavasti..
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 12.04.2012, 22:05
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Ihan sama juttu mulla. Ensin piti ajaa Schenkerin toimistolle ja maksaa siellä melkein satasen siitä että saa lapun käteensä. Sen lapun kanssa sitten lentokentän tulliin jonottamaan ja noutamaan tavaroita. Tämä siis kaikki sen jälkeen kun olin jo maksanut lähetyksen aikaisemmin. Tällä kokemuksella en tilaa enää ikinä mitään Bax Globalilla.
No niin, tuli tämäkin paketti pari viikkoa sitten. Eikä kestänyt kun n. 3,5 kk; 12.12. painoin kotiuta nappia, 16.12. oli rahtauskunnossa ja maksoin rahdin. 29.3. tuli DHL:ltä viesti että saa hakea kamat Vuosaaresta. Ja niinhän se meni nytkin, DHL veloitti jotain 80 € huolintakuluja, lisäksi 3% tullivakuuspalkkiota kannetuista veroista ja alvi 23% päälle.

No mutta, kaikki tuli niinkuin pitikin siististi pakattuna samalle lavalle. Eipä tartte tosin enää merirahtina rahtiputken kautta tilailla, katotaan tuleeko tarvetta lentorahtaukselle. Aika tyyriiks menee rahtaus jollekkin 10 kg:n paketillekkin, yli 100 €. Onko näihin lentorahdilla tulleisiin tullut täällä päässä lisäkuluja, Jouni?
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 13.04.2012, 10:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.395
Perusasetus

Se mitä itse olen tilannut niin ei ole tullut lentorahdeista lisäkuluja; riippuu tosin mitä kautta tulee. Onko toimittajana USPS, UPS, TNT, yms., otatko toimituksen kotiovelle asti tullattuna vai käytö itse hakemassa. Itse toimipisteestä noutaen on halvinta, jotain tullaus- ja käsittelymaksuja tosin saattaa silti tulla. Minulla ainakaan ei ole kuitenkaan kovin montaa euroa ollut, enimmillään kait jotain parin kympin luokkaa jos en väärin muista.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 22.06.2012, 22:07
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Rahtiputkella kun loppui merirahti, niin tällaisen yrityksen kautta näyttäisi onnistuvan: http://www.finn-us.com
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 12.07.2013, 01:22
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Rahtiputkella kun loppui merirahti, niin tällaisen yrityksen kautta näyttäisi onnistuvan: http://www.finn-us.com
Nyt olis osoite täälläkin, vaikuttaa toimivalta mutta onko, saas nähä.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 12.07.2013, 07:00
OH2EGI OH2EGI ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.08.12
Sijainti: Vantaa, Etelä-Suomi
Viestit: 16
Perusasetus

Itse olen käyttänyt amerikan tilauksiin www.falcont.com
Kontit puretaan Seinäjoella, josta sitten kamat saa Matkahuollon kautta toimitettuna, jos ei pääse itse hakemaan.
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 05.11.2013, 22:08
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Finn-US


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Rahtiputkella kun loppui merirahti, niin tällaisen yrityksen kautta näyttäisi onnistuvan: http://www.finn-us.com
Hyvin toimi Finn-US:n kautta, ja tosi vaivattomasti. Tilasin paketin tuonne omaan osoitteeseen ja parin viikon päästä tuli viesti laivauksesta perilletulopäivineen. Täällä päässä Etelä-Suomen Sijoitus Oy hoiti ominpäin tullauksen ja huolinnan, maksoin heille rahtimaksun 20€, 10€ huolintakuluja ja tullin+alvin. Paketin sai käydä maksun jälkeen hakemassa Hämeenlinnasta tai olis ne laittanu matkahuollolla kotiinki.

Vertailun vuoksi USPS:llä olis maksanu $160 ton paketin postitus, joten säästöä tuli kivasti. Rahtimaksuistakin kun menee tulli+alv.

Niin, ja aikaa otti aika tarkalleen 2kk siitä kun tavara lähti jenkkikaupasta liikkeelle.
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 05.11.2013, 22:16
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

... Rahtimaksuistakin kun menee tulli+alv ...



i LOVE Suom(al)i(a) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 05.02.2017, 14:01
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Rahtiputki vissiin lopettanu toimintansa?

Pitäis yks pikku nyssäkkä saaha tilattua, eivät lähetä ulkomaille.

Finn-Us toimii, mutta olisko mitään minkä kautta sais lentopostina? Bongo on nykyään Fedexillä, eikä näytä suosivan yksityisiä.

Edit: löytyi tämmönen kuin shipito.com. Saa valittua firman jonka kautta postittavat. Pitänee kokeilla.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 05.02.2017 17:34
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 05.02.2017, 22:06
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.903
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Rahtiputki vissiin lopettanu toimintansa?

Pitäis yks pikku nyssäkkä saaha tilattua, eivät lähetä ulkomaille.

Finn-Us toimii, mutta olisko mitään minkä kautta sais lentopostina? Bongo on nykyään Fedexillä, eikä näytä suosivan yksityisiä.

Edit: löytyi tämmönen kuin shipito.com. Saa valittua firman jonka kautta postittavat. Pitänee kokeilla.
Kato V8-magazinesta mainossivujen ilmotukset. Siellä useampia suomalaisten firmoja Usassa mitkä välittää autojen lisäks myös paketteja esim. ebay-ostoksia Suomeen jos jenkit ei suostu suoraan lähettää.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Tilausta amerikasta? vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 17:41
Renkaita Amerikasta! Käykää kommentoimassa kaikki offipalstan käyttäjät!! sokkalanmäki Tekniikka & Jutustelu 24 09.06.2009 21:31
coolcruisers.com tilaaminen? elhapero Tekniikka & Jutustelu 1 09.05.2008 19:38
ohvituliaiset amerikasta Tekniikka & Jutustelu 4 14.07.2005 10:11
Pikkuosien tilaaminen USA:sta Vuosimallit 1968-1982 2 05.06.2003 12:24


Sivu luotu: 05:20 (GMT +2).