|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
Tuli tänään vaihettua puslat jousiin ja asennettua katto paikalleen!
Samalla huomasin että etunorra on kuoleentunu joten vaihtoa tiedossa Seuraavaksi tarvii alkaa turvakaarien suunnittelu ja tekeminen. En oo kyl ikinä putkentaivutinta käyttänyt et tarvii varmaa hommaa Reilusti putkea Kuvia tulee lisää kun kaarien valmistus alkaa. |
#27
|
|||
|
|||
Homma seisahtanut vähäsen,kun parin viikon sisällä
Pitäis tulla perheenlisäystä niin ei oikeen kaikkea kerkee. Katto on saatu jo paikalle ja kaaria mittailtu. Testi lenkkiä ajeltu! Huomenna tarvis aloittaa oman "touhupuiston" tekeminen mettään 10 hehtaarin alue! Mäkeä ja märkää Kuvia ja videoo tulee kunhan kerkii hengähtää tietokoneelle. Öljynpaineet on vähän kadoksissa johtuisko kun kone seissyt 3v?pumppu kuiva? Ei ilmaannu kunnolla? |
#28
|
||||
|
||||
Lainaus:
Eiks paineet nouse ollenkaan?? Mulla parin bertan kans oli ongelmaa, kun olivat piiiitkään seisseitä ja en nyt ulkoa muista, mut jostain anturin reiästä sain muistaakseni liruteltua öljyä , jotta pummpu lähti vetään. |
#29
|
|||
|
|||
Vaatii aika kovat kierrokset et nostaa paineita.
|
#30
|
|||
|
|||
koeajo kuvia.
auto toimi ihan hyvin toisella yrityksellä. eka yritys katkes kytkimen työsylinterin hajoamiseen,uutta tilalle ja uusi yritys. perhana tuli sitten ajettua koko päivä kun oli mukavaa ja mukava keli ajella mettäs. uutta reittiäkin suunniteltiin noin.2km parit suo ojan ylitykset jne. seuraavaksi tarveis asentaa turbo,elimen luovuttajana toimii xsara. voi olla liian pieni. tarkoitus olis saada ahtoja jo ihan matalilla kierroksilla. seuraava turbon jälkeen olis varmaan karkeempien/isompien renkaiden osto. appiukko kuskina |
#31
|
||||
|
||||
No nythän sitä on päästy jo oikee ajelee. Hyvä hyvä.
Ohjaustehostinhan kannattaa kans nikertää, jos ei jo oo? Tai kun on kerran ihan metsäpeli kysees, niin paa suoraa hytikka ohjaus. |
#32
|
|||
|
|||
Juu ei oo tehostinta! Hytikkaa oon ajatellut, paljonkohan tulee kustantaan semmosen rakentaminen?
|
#33
|
||||
|
||||
Lainaus:
Hihnapyörän joutuu tosin tekee moottorin alapyörälle, kun siellä ei muistaakseni ole tyhjää uraa ylimääräisenä. |
#34
|
|||
|
|||
Lainaus:
Toisaalta haukkari kasvaa jos jättää ohjauksen alkuperäiseksi |
#35
|
|||
|
|||
Taas on muutama tunti touhuttu bertan kimpussa.
Pääkaaren sain taivuteltua,mut kaasu loppu niin ei päässyt hitsaileen aluslevyjä. Niin päätin sit lähteä rataa tekemään suolainen ympärille raivaussahalla,ja kyllä Pisti hikoileen ja vaimolla alko sen verran tiuhaan supisteleen ni oli tultava mettästä pois. Jos vaik joutuu viel lähteen synnyttään. Kun laskettuaikakin olis tänään. Mutta huomenna jatkuu projekti ja kuvia kaarista tulossa. |
#36
|
|||
|
|||
No varpajaiset tuli vietettyä offaamalla kolmen auton voimin.
Bertta toimi muuten paitti neliveto hävisi hetkeks? Mutta alkoi taas toimimaan! Ja tulihan taas heräte ostoja tehtyä 2kpl fj40 ja fj55 emäntä tykkää No projekti jatkuu pikkuhiljaa etiä päin! Ja jos kiinnostusta on metsässä ajamaan ja tommosella helpolla Reitillä niin yv:tä vaan tuleen! Paikka on lopella Kuvia voin pistää pätkästä kun käyn kävelemässä sen läpi! |
#37
|
|||
|
|||
tommonen tuli hommattua,jos siirtäis akselit jne. BJ:n alle.
nurinhan se heti meni ku vähän kokeilee |
#38
|
||||
|
||||
Hyvä hyvä! Yritystä pitääkin olla, että rajat löytyy
|
#39
|
|||
|
|||
Ite en nuriin asti päässy,mut siskon poika pääsi
|
#40
|
|||
|
|||
sunnuntai ajelua toyotat odottelee
|
#41
|
|||
|
|||
|
#42
|
|||
|
|||
taas on tullu ajeltua ja testailtua autoja ja vikojakin tullut. joku oli tehny ohjauksen putket huonekaluputkesta ja poikkihan ne meni. onneks hajos mettäs hiljases nopeudes
|
#43
|
|||
|
|||
kuvia
|
#44
|
|||
|
|||
kalustoa,projekteja ja kartturi.
|
#45
|
||||
|
||||
asiallista kalustoa.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#46
|
||||
|
||||
Hieno toi tosi vanha FJ40. Onko kuuskyt lukua kun on pyöreät vilkut? Noin harvinainen pitäsi saaha tienpäälle!
|
#47
|
|||
|
|||
Vuosimallista en tiedä ku ei papereita!onks toi vanhempi sit arvokkaampi paljonkin?
|
#48
|
||||
|
||||
No tuota onhan noi arvokkaampia mutta en tiedä paljonko. Metsään rikottavaksi en ainakaan raskis viedä.
Toi punainen on varmaankin ´68-69 koska ´70 tuli suorakulmainen sivuvilkku. Vuonna 1974 loppupuoli tuli sit tää "nykyinen" malli, eli pyyhkijät siirty normaalille paikalle, isot vilkut/parkit jne ... listaa vois jatkaa loputtomiin. Toi sun offimallin FJ on kanssa kuuskyt lukua. Mutta minun mielestä kuitenkin aika harvinainen malli Suomessa tänä päivänä. |
#49
|
||||
|
||||
Mulla on itellä -68 kuvia löytyy profiilista.
__________________
Terveisiä Perseestä |
#50
|
|||
|
|||
mitenhän vanhan bertan käy?
liikahtaakohan se tuosta mihinkään! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdjn etuvinssin väkästelyä | Jörmelö_2 | Maasturiprojektit | 3 | 28.11.2011 23:01 |
Ostetaan toyotan vinssi, 61 laturi, bj tuulilasi, ja bj välitetty jakoloota | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 09.08.2010 15:56 |
KoppiVolvon väkästelyä | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.08.2006 09:49 |
bj-40:seen bj-42:sen etu akseli ??? | pyrkyri | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.09.2005 08:03 |
M: BJ-40 -79 rek. pakuksi ja bj -78+ sälää | Olppa | O/M/V Muut | 0 | 29.02.2004 01:55 |