|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
XJ:n pyörän kulmatMitkäs ne on XJ cherokeessa pyörän kulmat? Tällä hetkellä 3.5cm aurausta Ei varmaan oo ohje arvossa
|
#2
|
||||
|
||||
Jamantin etusivun vasemmasta laidasta löytyy mutta yleisesti ottaen kait auraus nollan kieppeille ja tulee välttävä.
|
#3
|
||||
|
||||
CASTER: min 5.50°... prefer 7.00°... max 8.50°
CAMBER: min -0.75°... prefer -0.25°... max 0.50° AURAUS: min 0.14°(=0.07")... prefer 0.20°(0.10")... max 0.26° (0.13") CASTER JA CAMBER SÄÄDETTÄVISSÄ VAIN EPÄKESKOPALLONIVELILLÄ!! eli auraus 0,18 - 3,3mm suositus 2,5mm aurauksella.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
|||
|
|||
kiitoksia vastauksista! olihan noissa vähä tolerannssista yli
|
#5
|
||||
|
||||
Muistelisin, että auraus riippuu XJ:ssä siitä kumpi jakis on. Full-time 4wd versioissa nollassa.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#6
|
||||
|
||||
Auraus kannattaa pitää nollassa, varsinkin jos on vähänkin korotettu auto isommilla renkailla.
Miksi jakolaatikko vaikuttaisi auraukseen, kun molemmissa jakiksissa on sekä takaveto että neliveto? Toki 242:ssa on se jatkuva neliveto, mutta en ainakaan itse keksi syytä erilaiselle auraukselle sen takia..?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
Tästä tulikin mieleen, että eilen koitin omasta säätää kulmat kun oli ratti vinossa ja oletettavasti auraus jotain muuta ku 0
Noh otin raidetangonpäistä lukitukset auki ja lähin putkarilla kääntämään sitä tankoa. tanko pyöri kyllä, mutta raidetangopäät pysy paikallaan, eli se kierreosa ei lyhentynyt tai pidentynyt kumpaankaan suuntaan veivatessa. Ratin sain kyllä säädettyä suoraksi siitä ylemmästä simpukalta tulevasta tangosta. En tiedä mikä siinä sitten on. Nyt on ratti suorassa ja 0,30 haritusta molemmissa renkaissa. |
#8
|
||||
|
||||
Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
#9
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan mogin pyörän mutterit | junnu78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 13.04.2014 14:59 |
hilux ln65 pyörän kulmat!! | tyhtis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2014 07:36 |
Ostetaan g-mersun pyörän napa | mjp83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.05.2012 00:06 |
kartaani kulmat | veli-matti | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.03.2011 13:44 |
kulmat kuntoon? | isojii | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 30.07.2004 08:41 |