Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.08.2020, 15:37
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

CAV DPS jakajapumppu


Palstalla on varmasti joku joka tietää kyseisestä pumpusta jotakin. Suurin kysymysmerkki on tällä hetkellä kuvan osoittaman putken kohdalla. Olisiko ajatuksia mikä putki on ja mikä on sen merkitys? Putki lähtee pumpun kannesta, kuvassa oikealla.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20200826_150602.jpg‎
Views:	282
Size:	378,1 Kt
ID:	96802  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.08.2020, 16:41
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.268
Perusasetus

Eikö tuosta tule ihan polttoaine sinne pumppuun?

Kuva lienee 90 astetta pielessä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2020, 17:50
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Putki numero 7 on se jonka merkitys ei ole selvillä. Putki menee paluulinjaan.
Polttoaine tulee syöttöpumpulle suodattimilta putkesta nro 8.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20200826_184642_261.jpg‎
Views:	164
Size:	115,2 Kt
ID:	96803  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.08.2020, 17:56
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.773
Perusasetus

Pumpun paluulinja tankkiin, tai tuossa tapauksessa paluu on tehty takaisin suodattimelle.

Siellä kaikenjärjen mukaan pitää olla pumpun päässä myös paineventtiili että pumpun sisällä pysyy tarvittava "siirtopaine"

Viimeksi muokannut Mika_T : 26.08.2020 17:59
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.08.2020, 18:18
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.268
Perusasetus

No nyt alkaa selviämään... Menee just niinkuin Mika jo kertoi. Suodattimen päällä on silmukka nro 5, josta menee paluuletku tankkiin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.08.2020, 19:00
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Onko ymmärrettävä niin että osassa nro1 on oltava erittäin pieni reikä paluulinjaan päin jotta siirtopumpun paine ei karkaa suoraan paluulinjaan?
Ongelma on että kone on täysin "kunnossa" mutta siinä on erikoisia ominaisuuksia. Mm kehno ilmattavuus suodattimista, tuntuu puuttuvan vähän tehoa, ilmauksessa kone ilmaantuu avaamatta ensimmäistäkään roppua, kestää ajaa polttoaineen imuputki suljettuna. Tässä pääpiirteet. Epäillään että siirtopumpun paine karkaa paluulinjaan, ja sen vuoksi lisättiin sulku osan nro5 jälkeen. Osa oireista tuntui poistuvan. Tuo "pumpun paluu" ihmetyttää että miten sen kuuluisi olla putkitettu? Suoraan paluulinjaan? Suuttimilta tulee paluu normaalista suoraan paluuputkeen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n jakajapumppu vuotaa Ykä Tekniikka & Jutustelu 55 18.08.2015 16:37
Myyty CAV DPA jakajapumppu LR Series III hanes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.01.2015 21:02
Gr jakajapumppu? Kala92 Tekniikka & Jutustelu 4 05.02.2014 23:06
VW Jakajapumppu rikki? Tekniikka & Jutustelu 8 20.12.2007 07:38
jakajapumppu ongelma? ramo79 Tekniikka & Jutustelu 5 01.03.2005 20:13


Sivu luotu: 21:07 (GMT +2).