Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2006, 11:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Laturin heräte KIIRE


Patroll... laturin perääs 2 laattaliitintä.. tuleeko molempiin heräte vai toiseen vaan?
Jos toinen on heräte, ni mikä on toinen?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2006, 11:35
offbros offbros ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.12.04
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 168
Perusasetus

Väittäisin että toinen on virta lukon kautta +12v ja toinen merkkivalo ota joku n.20w polttimo ja yhdistä se maahan näistä liittimistä vuorotellen virran ollessa päällä merkkivalo koje laudassa syttyy kun olet oikeassa johdossa.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2006, 11:40
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.403
Perusasetus

Mitähän ihmiset kuvittelee saavuttavansa tuolla "KIIRE" -sanalla otsikossa? Jos joku tietää vastauksen niin meinaatko että siihen vastataan nopeammin kyseisen sanan vuoksi? Ihan sama kun kirjoittas tekstinsä capitaaleilla kun oma ilmoitus on niin tärkee että se pitää huutaa... Minä ainakin jätän yleensä ihan suosiolla vastaamatta kysymyksiin tämmöisissä topiceissa.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2006, 12:17
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kyllä tuota KIIRE kommenttia mun mielestä voi käyttää. Itse ainakin ymmärrän, että jollakin on henkilökohtainen tarvis saada auto liikenteeseen, ja on nyt tuota tietoa vailla. Joskus on tullu kaivettua varta vasten tietoakin tuollaisille kysyjille välittömästi. Miksei kaveria voi jeesata, jos sillä on todellinen tarve? Onhan toisenlaisiakin kysyjiä tyyliin: Olis mukava tietää... tai oon miettiny tomosta asiaa tms. ja vastausaktiviteetti putoo heti. Toki tuota KIIRE kommenttia pitää käyttää harkiten, eikä joka kysymyksellä voi kiire olla. T Pasik

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2006, 13:06
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.403
Perusasetus

Lainaus:
quote:Kyllä tuota KIIRE kommenttia mun mielestä voi käyttää. Itse ainakin ymmärrän, että jollakin on henkilökohtainen tarvis saada auto liikenteeseen, ja on nyt tuota tietoa vailla. Joskus on tullu kaivettua varta vasten tietoakin tuollaisille kysyjille välittömästi. Miksei kaveria voi jeesata, jos sillä on todellinen tarve? Onhan toisenlaisiakin kysyjiä tyyliin: Olis mukava tietää... tai oon miettiny tomosta asiaa tms. ja vastausaktiviteetti putoo heti. Toki tuota KIIRE kommenttia pitää käyttää harkiten, eikä joka kysymyksellä voi kiire olla. T Pasik
Onhan tuossa asiaa... Tuommoiset kiireet olis kuitenkin mun mielestä parempi laittaa topiciin sisälle eikä otsikkoon. Jos joku lueskelee foorumia, niin hyvin todennäköisesti lukee topicin mikä vaikuttaa kiinnostavalta huolimatta lukeeko siinä KIIRE. Vastausvaiheessa topic on jo luettu, eli kiireellisyys on tullut jo ilmi. Osto/myyntitopicissa kiirehän tarkoittaa tietenkin hyvää kauppaa, koska ostaja/myyjä on valmis tinkimään hinnasta nopean kaupan toivossa.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.02.2006, 13:30
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin tuo kiire on kyllä mullekin tuttu kaveri joka päivä, mut haluisin ny tutustua tuohon laturin piuhoihin. Eli et mihinkä menee ne 2 piuhaa... ja jännite oli 24V


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.02.2006, 14:38
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.043
Perusasetus

Justiinsa toissa päivänä purin johtosarjaa JA voisin väittää että toinen johto menee maihin(?!?)
Ja toinen on heräte,ja se paksuin johto tietty akulle.

Vannomaan en mene enkä maksa jos auto palaa,mutta miulla se toinen piuha meni johtosarjassa maihin akun ja syylärin välissä.
Pura johtosarjaa katso.

E.Tietty lisäks siel on viel yks ylimääränen irtomaapiuha joka menee hiilenvaihto luukun ruuvin alle.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10

Edited by - Repro on 24/02/2006 14:39:33
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
laturin tehosta... mikkoimp Tekniikka & Jutustelu 11 12.07.2008 16:38
Laturin kytkentä? IironSika Tekniikka & Jutustelu 10 16.01.2007 22:25
Kohta tulee kiire.. ja kiire menee... :( FinnDRZ Chit-Chat 1 03.01.2007 12:17
Laturin sivuääni yama43 Tekniikka & Jutustelu 6 26.11.2006 15:05
laturin kytkentä hj Tekniikka & Jutustelu 2 12.11.2006 20:56


Sivu luotu: 13:44 (GMT +2).