Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > This And That
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

This And That Everything that does not fit under any other category

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.01.2003, 22:20
Jarze Jarze ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.10.02
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 28
Perusasetus

Nokialaista ostamassa


Pienoista teknologiahimoa tuntien aloin himoita uutta puhelinta. Pari - kolme vuotta vanha Nokian 3310 alkaa pikku hiljaa olla käytetetty loppuun ja toisaalta mainitsemani teknologiahimo iski Nokian sivuja plaratessa ja sattuman kaupalla MoonTV:llä nähtyäni mitä kaikkea hienoa uusissa puhelimissa on.

Joudun ammatissani paljon välillä odottamaan ja siksi kelvolliset pelit (BlackJack, Pokeri, Tetris yms) ovat puhelimessa iloksi ja ajan ratoksi. Päädyin, että haluan puhelimen johon voi ladata omavalintaiset, sekä uusimmat pelit. Nykyiset matopeli, Bantumi (oikeammin KoloKolo) ja muut pelit on tahkottu odotellessa ja paskahuusissa jo niin läpi, ettei niihin jaksa enää edes koskea.

Koska pidän kuvaamisesta ja "hetken ilmeen" tallentamisesta - mietin, että voisin haluta puhelimeeni nyt - leikkikaluksi ja ehkä 2,3 prosentin hyötyprosentilla - kameran. Ja kun kuulin, että tarjolla on myös videoiva malli - innostuin lisää. Kuvat ja videoleikkeet (RealOne Player) voi lähettää puhelimella mailiin. Eihän niitä toisille vielä voi lähettää, kun kellään ei ole kuvapuhelinta. Puhelimella voi myös kirjautua normaalisti POP3 maili-servulle yms ja tämä kaikki on ihan uutta 3310 rimputtajalle.

Lisäksi mielestäni on kivaa, että soittoääni olisi polyfony (midi), eikä enää vinkuva ja korvia raastava piipitys. Onhan se känny leikkikalu pääasiassa, sanokoot isoksi pojaksi itsensä lukevat mitä vaan. Sen pitää olla kiva. Kuten mä. Ja sä. (ToimHuom. Mä oon sellanen semi-kiva. Joskus vähän takakiree, mutta ihan rento muuten.)

Olen tässä miettinyt Nokian 3650:n (lisäinfoa tästä) ja 7650:n (lisäinfoa tästä) väliltä. Toisaalta olen vielä ihan avoin tämän listan ulkopuolisille. Eriksoneista ja Simensseistä mulla on vähän huonoja kokemuksia ja siksi ehdoton vaatimus on, että puhelin on Nokialainen. En välitä olla mikään puritanisti, katu-uskottava kännymies kuitenkaan. Himoitsen helppoutta ja monipuolisuutta sekä yhteensopivuutta - puhelimessa ja naisessa.

Onko muilla kokemuksia näistä mainituista puhelimista tai jostain muista vastaavista? Onko kenelläkään hintatietoutta tai suosituksia mistä kannattaisi kysellä puhelimia edulliseen, mutta palvelevaan hintaan? Mielelläni otan vastaan kokemuksia ja suosituksia. Varoituksia ja mielipiteitä.

Onko kenelläkään kokemusta 7650:n käyttöliittymästä ja sen mahdollisuuksista ja mahdottomuuksista. Sellaiset kaikki kiinnostaisi. Kuten myös ROP videon laatu käytännössä.

-----------


Elämän lopussa lasketaan pisteet ja voittaja saa kukkia.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jimnyä ostamassa Tekniikka & Jutustelu 54 21.01.2008 20:16
Pajeroa ostamassa Appari Tekniikka & Jutustelu 6 24.04.2006 23:22
Ostamassa HJ:tä, vinkkejä akke Tekniikka & Jutustelu 20 16.11.2005 20:53
plaaaaatseria ostamassa Tekniikka & Jutustelu 0 09.06.2003 08:36
vetteä ostamassa!!!need help! forssi Yleiset 0 20.06.2002 16:40


Sivu luotu: 23:19 (GMT +2).