Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Rakas Päiväkirja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Rakas Päiväkirja Foorumin käyttäjien yhteinen päiväkirja.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.09.2005, 20:20
piina piina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.05
Sijainti: Tampere/Rovaniemi, Finland.
Viestit: 100
Perusasetus

Piinan oudot deitit


Rakas päiväkirja, mikä miehillä on?

Pistin taas kerran deittinettiin ilmoituksen ja sen takia ja muutenkin olen ollut harvinaisen paljon vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa tekemisissä... Treffikierre alkoi perjantaina, lauantaina sain saattajan, tänään kävin deiteillä ja tiistaina seuraavat (sitten ehkä taukoaa, huh).

Nää miehet vaan on ihan vitun omituisia tapauksia:

Perjantain dippainssiopiskelija vei mut Tamperetaloon kuuntelemaan klassista konserttia, mie vein hänet sitä ennen sorsapuistoon syöttämääm lintuja. No sehän pelkäsi vähän niitä lintuja, mutta muuten kaikki meni suht ok, kunnes: Mainitsin olevani kasvisstyöjä, josta tää tyyppi pimahti ihan täysin. Se saarnasi kasvissyönnin pöljyydestä ja kertoi, ettei ite kyllä rehuja pistä mihinkään ja sanoi, että "no kyllä sä vielä opit" ja "mehän saadaan tästä vielä kunnon tappelu aikaiseksi". Mun mielestä on kyllä ihan mun oma asia, että mitä en syö, enk' kymmenen vuoden jälkeen taida haluta opetella lihansyöntiä... tai tän teekkarin elämänarvoja yleensäkään. Se siitä. Pitää vielä lähettää sille dumppausviesti.

Lauantaina eksyin Ilvekseen josta mua halusi lähteä saattamaan "poikamies"kandidaatti nro2. Sanoi, että saattaa vaan ja lähtee sit kotiin, piruuttani otin sen sit matkaan. Meidän pihalla se halusi antaa pusun, eikä se mua haitannut, MUTTA: Herra paljastui tuota pikaa erektionhinkkaajamieheksi. Kun yritin sitten välittömästi lähteä, se ihmetteli että enkö tykkää. Sitten se suuttui, kun en ollut ottamassa sitä mukaan. "mä en vittu jaksa enää yhtään pakkeja... oisin vaan halunnu tulla sun viereen nukkumaan, mutta jos et tajuu, niin... tää on sun viimenen tilaisuus... nuku sit hyvin vittu loppuelämäs!". Poistuin tyytyväisenä kotiin nukkumaan. Myöhemmin kaverini kertoi, että kyseisen herran tyttöystävä oli soitellut monta kertaa, että missä se on, kun ei oo tullu kotiin.

Sunnuntaina salaperäinen deittinettimies (jälleen dippainssi) vei mut kiipeilemään. Se oli kyllä tosi kivaa, mutta tämä porshen omistava miekkonen oli perin outo... Ehkä sitä vaan jännitti... mutta en muista sen kysyneen multa mitään koko tapaamisen aikana (no ehkä yhden kysymyksen) ja heti aluksi se halus että tarjoan sille jäätelön (olin sika, enkä tarjonnut). Nyt olen hänelle mielestään jäätelön velkaa Eli se varmaan pyytää mut vielä uudestaankin ulos!

Tiistaina vuorossa trukkikuski, joka vie mut Bella Romaan ja Leffaan. Raportoin sitten...

Niin sitä vaan, että mikä näitä miehiä vaivaa??? Onko tää normaalia? Ja haluaisko joku muukin vielä viedä mut ulos? Treffailu on kaikesta huolimatta kivaa Lupaan etten kerro kaikille, miten meni!

HOMOKÖKKÖJEE!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Oudot äänet Nissanin pyörästöstä Oz Tekniikka & Jutustelu 29 05.03.2010 18:31
Wranglerin oudot äänet EPO Tekniikka & Jutustelu 0 06.02.2008 15:35
Patrollin etuakselin oudot pyöränkulmat Sameli Tekniikka & Jutustelu 2 30.10.2006 07:58
piinan äitille läppäri piina Hardware 14 01.08.2006 20:17
Piinan kanssa avajaisiin. piina Outdoor hobbies 4 11.02.2006 00:02


Sivu luotu: 22:53 (GMT +2).