Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.08.2011, 15:39
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

Juu ja mulla on jossain varastoituna tuosta peräisin olevan toyo mekaaninen vinssi G sovituksilla

Alunperinhän nimim. pikku G rakenteli tuota kuin Iisakki kirkkoaan, mulle tullessa siinä oli 5 syl turbo 617, pakulaatikko, tiuhat akselit, ja kaikkea muuta hyödyllistä... Sitten se meni From mille, ja sai volvolaiset portaalit alleen, ja oli hienoimmillaan... Monta vaihetta voi olla yhen Geen elämässä

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.08.2011, 20:50
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Juu ja mulla on jossain varastoituna tuosta peräisin olevan toyo mekaaninen vinssi G sovituksilla
Aika lailla tuntuu että osat tästä autosta on levinnyt kun ne kuuluisat "Jokisen eväät"

Mulla on muuten PEE sun HoTTenToTIsta vanhat Boggerit tulossa tuohon, 39,5/18x15.
Ainakin niin kuulin...

Minkäs kokoisilla vanteilla ne sulla oli PEE? Intercon nettisivuilla suositus 15x12, mutta kumin kyljessä lukee 11" ???


No tänään on kuitenkin osa tekniikkaa haettua kotiin eli jäähdytysnesteitä lämpimänä pitämään haettiin MB 300D, olikos se OM603? Minä määrään tulevaisuudessa suunnan mutta vaihteiden vaihdon tulee hoitamaan automaatti. Sekin kotiutuu sitten viimeistään ensi viikonloppuna.

Viimeksi muokannut murkula_ : 06.08.2011 20:53
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2011, 21:12
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_ Näytä viesti
Aika lailla tuntuu että osat tästä autosta on levinnyt kun ne kuuluisat "Jokisen eväät"

Mulla on muuten PEE sun HoTTenToTIsta vanhat Boggerit tulossa tuohon, 39,5/18x15.
Ainakin niin kuulin...

Minkäs kokoisilla vanteilla ne sulla oli PEE? Intercon nettisivuilla suositus 15x12, mutta kumin kyljessä lukee 11" ???


No tänään on kuitenkin osa tekniikkaa haettua kotiin eli jäähdytysnesteitä lämpimänä pitämään haettiin MB 300D, olikos se OM603? Minä määrään tulevaisuudessa suunnan mutta vaihteiden vaihdon tulee hoitamaan automaatti. Sekin kotiutuu sitten viimeistään ensi viikonloppuna.


mulla olis vielä ton kopan alkuperänen runko tuolla hallilla
tohon koppaan on kyllä tehty noita kone swappeja sopivan monta
mun aikana oli kolme eri konetta ja laatikkoa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2011, 20:09
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Huii jo kolmannelle sivulle tippunut. Äkkiä hommiin...

Tässä nyt kuluteltu aikaa tekniikan hommaamisella ja tuommonen tuli siis könyttyä nurkkiin.



Missäs se ahdin??







Kone tosiaan OM603 ja täähän on sitä uutta mallia johon turbo ei ole vielä kasvanut

Koneen perään sain haalittua automaatinkin olikos se 722.3xx? MUTTA MUTTA.
Sehän perkele ei sovikkaan koska se on V8 mallista eli 500SEC mallisesta autosta lähtöisin.
VOI HEVON V"#&*.
Jos jollakin on kiinnostusta vaihdella niin voin vaihtaa askin 300D sopivaan.
Tässä siis isompi kaaveli kuin muissa mersulaisissa, ja jotenkin tietysti hitosti vahvempi ja ilman loikkaria.



Vanteitakin jo suunniteltu ja valinnan paljous iski päälle...
-Laittaako nuo 14" leveet ja niihin beadlokit näissä mogin keskiö ja beadlock väärällä puolella
-Laittaako nuo 10" leveet ja niihin beadlokit näitä tarttis levittää ja ulkoreunasta tarttis sorvata vahvistusrengas pois, että sais beadlockin istumaan.



Levyjarruja ährätty. Levy hj ja satulat Honda Civic crx. On se niin mukavaa kun on tuo paikallinen autopurkaamo kivenheiton päässä ja omistaja mukava heppu, tänäänkin tuli toista tuntia seisottua jarrusatulahyllyn edessä niin kuin pikkupoika sittarin karkkihyllyn edessä. Laitan parempaa kuvaa kun saan paremmin istumaan.

Huomenna onkin pitkä kauppalista laikkoja. pinnapultteja, maalia, peltiä, miggilankaa jne jne

Viimeksi muokannut murkula_ : 11.09.2011 19:23
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2011, 20:18
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

peukkua !

ja taas we(l)hon wanha wiisaus:

- vedä sinne koneeseen uusi ketju ENNEN kuin paat sitä käyntiin , ja jos "hyvän" haluat ennen ahtamista, pukkaat turbon laakerit alakertaan... tietysti turbomallin öljypumppu antas kans hiukan lisää kiertoa... mutta vähintään se uus ketju - UGH !
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.08.2011, 20:26
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Onkos kiinä ketjussa joku jatko vai onko niittaamalla?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.08.2011, 20:51
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_ Näytä viesti
Onkos kiinä ketjussa joku jatko vai onko niittaamalla?
Niittaamalla liitetään, sopivilla työkaluilla ei tarvi hakata kovin paljoa ettei mene liitos jäykäksi. Tosiaan kannattaa vaihtaa se ketju, vaikuttaa ajoituksiin ym.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:58 (GMT +2).