Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2012, 16:13
lepoantti lepoantti on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

ajorampit mönkijälle


onko jollakin käytössä esim. tällaisia puuilon ramppeja http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1242 ?

aivan samanlaisia koekäytin kun sovitin mönkkäriä pikupin kyytiin, ainakin yhden kerran käytettynä asialliset. lähinnä arveluttaa kuinka kauan tuollaiset kestää? eli käyttäjäkokemuksia jos jollakin on niin mielelläni kuulisin sellaisia.

sinällään tuollainen saranoitu rakenne on on ihan fksu kun menee pieneen tilaan, varjopuolena on tietysti se että liikkuvien osien määrää lisäämällä rikkoutumisvaara moninkertaistuu..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.10.2012, 16:38
dexta dexta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.01.09
Sijainti: Etelä-savo
Viestit: 144
Perusasetus

Täälä on yhet käytössä. Parikymmentäkertaa mönkijä ajettu kyytiin ja pois. Pikkasen noi reikäpellit on taipunu.

Koulussa raksin yhen firman tuollasista rampeista noi reikälevyt hitoille ja hitsailin turkkilevystä kokopeittävät palat tilalle. Työnteleevät isoa kompuraa pakuun ja pois ni ei kestäny kompuran kapeita renkaita.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.10.2012, 19:37
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.849
Perusasetus

Meikäläisellä on kanssa tuollaiset. Pari vuotta kestänyt mainiosti. En kyllä yhtään muista mistä ostin, mut saman näköiset näyttäisi olevan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.10.2012, 19:47
vaughan vaughan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Porvoo
Viestit: 173
Perusasetus

Viitisen vuotta ollut samanmoiset käytössä, ostin tosin motonetista, Hyvin kestäneet, reikälevyt tietenkin taipuneet käytössä. Polariksen rzr:kin ajettu noita pitkin kyytiin. Eli voisin kehua kestäviksi.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.10.2012, 06:24
lepoantti lepoantti on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

juu, pitänee käydä hakemassa tuollaiset vaikka rakenne näyttääkin aavistuksen hentoiselta. hinta on kyllä sellainen että ei viitsi alkaa itse askartelemaan moisia!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.10.2012, 06:54
IsoPee:n Avatar
IsoPee IsoPee ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.09.12
Sijainti: Noormarkku
Viestit: 14
Perusasetus

Mulla on kans joku viitisen vuotta ollut samat rampit, Keskiseltä. Kovaa keliä saaneet. Mikään muu ei ole vääntyillyt kuin se ohkanen reikälevy siinä päällä. Talvisin kärryyn ajo on melkein päivittäistä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.10.2012, 18:34
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 841
Perusasetus

Mulla kans ollut tuommoiset aikas monta vuotta. Hirvien hakemisessa aivan mahtava keksintö. Muistaakseni minun ajosilloissa oli isompi kantavuus. Oon ajellu ihan rankakuormia noista yli. Kärryssä on teli niin ei se paino ole kokonaan ihan keskellä milloinkaan.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.10.2012, 18:47
lepoantti lepoantti on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

tänään toisessa "sekatavara kaupassa" katselin juuri samanlaisia ramppeja, hinta oli 85e kpl ja kyljessä oli kantavuudeksi mahtipontisesti liimattu 1400 lbs tarra!! ja aivan varmuudella kyseessä aivan vama tuote kuin puuilon 275kg tuote

huomenna jos puuilossa on näitä hyllyssä niin täytynee lunastaa yksi pari itselle käyttöön. ne joilla näitä on käytösä niin oletteko fiksanneet lavan reunaan tulevia kynsiä jotenkin? jotenkin näyttää sille että joku tartuntakynsi pitäisi olla varmistamassa ettei luiskahda pois lavan reunasta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.10.2012, 19:03
vaughan vaughan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Porvoo
Viestit: 173
Perusasetus

Se mahtavaksi mainostettu kantavuusluku on ramppi parille. Minä en ole niille kynsille mitään tehnyt, mutta maahan tulevaan osaan olen pistänyt 2 pulttia läpi, antaa talvikelillä lisää uskoa siihen että pysyy rampit paikoillaan. Ja siitäkin huolimatta on pari kertaa luistanut ramppi/rampit alta.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.10.2012, 19:54
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 841
Perusasetus

Mulla on nuo rampit pelkästään metsässä ajoa varten. Peräkärryyn canam nousee ilman ramppeja. Metsäkärryyn nuo saa kiinni siihen etusermiin
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.10.2012, 20:26
lepoantti lepoantti on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.671
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi Näytä viesti
Mulla on nuo rampit pelkästään metsässä ajoa varten. Peräkärryyn canam nousee ilman ramppeja. Metsäkärryyn nuo saa kiinni siihen etusermiin
kärrissä on kippi ja ei tartte ramppeja mutta pikupin lava on sen verran ylhäällä että tarvii moiset
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.10.2012, 20:37
vaughan vaughan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Porvoo
Viestit: 173
Perusasetus

Hiluxin lavalle se minäkin olen sitä mönkkäriä laittanu. Peräkärryihin menee suoraan ajamalla.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 25.10.2012, 20:42
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Viestit: 841
Perusasetus

Mun ramppien mukana tuli semmoiset remmit joilla sen muka sais varmistettua. On vaan niin onnetonta materiaalia se remmi että en suosittele kokeilemaan mutta idea on hyvä. Räikkäliinalla varmistaa että pysyy kiinni. Ja ehkä hiluksin lava on jo niin korkea että ei sinne ajamalla mennä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Ajorampit/sillat nippee O/M/V Muut 0 15.10.2012 17:01
Huuto Alumiiniset ajorampit 260x2000 Terri71 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 15 02.08.2012 12:55
Ostettu autotalli/tallipaikka mönkijälle k81 O/M/V Muut 2 17.07.2012 17:16
Mönkijälle kyyti Hki-Kajaani-Hki moggi-samuli Chit-Chat 0 18.05.2011 10:18


Sivu luotu: 09:53 (GMT +2).