Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2010, 10:50
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ostetaan/Vaihdetaan Ladaan


Ostetaan

Terve! Itsellä olisi kiinnostusta ostaa Lada 1000- sarjalainen (1200/1500 pääasiassa tai sitten jopa 2101/2105/2107) joka ei ole renkaista antenniin täysin ja umpimätä. Itse tarjoan Skoda Felicia '97. Tum. vihreä farmari jossa 230tkm ajettu 1.6GLX, elikkä VW:n tekniikka. Laitettua osaa on tänä vuonna laitatettu n. 1500e edestä.. Mainittakoon suurin, eli kytkinremontti ja sumuvalojen korkeussäädin. Tämän saa ilmeisesti (kuullut pikkulinnuilta) suht.koht. helposti rekisteröityä pakettiautoksi jos ostajalla on tarvis. Uudet, vajaan kesän, ajetut kesäkummit aluvanteilla ja talvirenkaat on kiinni peltivanteissa, talvikumeissa on joka 10:nes nasta paikallaan. Pohja ei ole mätä tai reikiä ei ollut vielä kesällä nähtävissä, mutta autossa on ruosteen muodossa, takaluukussa enimmäkseen, pieniä "kosmeettisia" virheitä. Ymmärrettävää sinäänsä, koska enhän silti uutta autoa ole myymässä. Auto myös sisältä todella siisti ja ainoa pieni virhe sisällä on pieni reikä kuljettajan takapuolen alla, eli ei myöskään ajossa nähtävillä. Itse auton vaihto hinta on varmaan kaikki 50 eurosta aina tuhanteen euroon asti. En maksa väliä, vaan toivon sinunkin puoleltasi, että haet päittäin vaihtoa tai maksat itse väliä. Olen melko armollinen auton kunnon suhteen, mutta älä silti tuo mitään mikä on kasassa vain henken voimalla, on ollut rekisterissä vielä aikaisemmin tänä tai viime vuonna ja auto verot on ok. Asun turun alueella, eli 02-alue

Ostetaan

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Ostetaan/ Vaihdetaan 24V vinssi Keppo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 28.10.2009 11:27
Ostetaan/Vaihdetaan Bj 40 päälaatikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 30.03.2006 15:49
Ladaan aluvanteet Uazmies O/M/V Renkaat ja vanteet 0 23.03.2006 20:53
ostetaan tai vaihdetaan gaz69 tai uaz O/M/V Muut 1 09.09.2005 11:12
ostetaan / vaihdetaan jakolodju.. O/M/V Muut 0 31.08.2003 14:41


Sivu luotu: 00:32 (GMT +2).