Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.07.2019, 11:05
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 814
Perusasetus

Milloin tulityölupa pitää olla?


Olen tehnyt monenlaisessa firmassa ja paikassa töitä ja vähän ihmetyttää että milloin pitää tehdä virallinen tulityölupa. Tulityöohjeita kun lukee niin sanotaan vaan että silloin, kun työtä ei voi tehdä vakituiselle tulityöpaikalla. Tämä ei tunnu pitävän paikkaansa läheskään aina, tai sitten sitä ei noudateta.

Omassa tallissa ja omissa töissä ei käsittääkseni tarvi olla mitään.

Isossa yrityksissä on aina.

Jos menen pienen hitsauspajan kautta toisen yrityksen rakennustyömaalle hitsaamaan niin joskus pitää olla tiptop ja joskus ei edes tiedetä mikä on tulityölupa.

Sitten on myös esimerkiksi pääasiallisesti ajoneuvojen huoltohalli, jossa tehdään omalle yritykselle pitempiaikainen hitsausprojekti. Pitäskö olla vai eikö pitäs?

Niin että mikä sen tulityöluvan tarpeen oikein määrittää? Jos tulitöistä syttyy tulipalo ja on tehty tulityölupa, niin oletettavasti minulla (tai yrityksellä jossa olen töissä) tulityön tekijänä on siinä jonkunlainen vastuu, kun oletettavasti olen silloin laiminlyönyt tylityöluvassa olevia ohjeita. Mutta miten menee tilanne sitten kun ei ole tulityölupaa?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Maasturi/lava auto! Leimaa pitää olla max hp 4000e 0Jesse0 O/M/V Ajoneuvot 3 04.11.2016 13:26
mikä et pitää olla hj:n 16" vanteissa? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 5 15.09.2014 22:10
Pitää olla V8: Eli tarinaa yhden Blazerin kunnostuksesta. kelervotti Maasturiprojektit 8 27.05.2013 07:25
Kyllä pitää olla laiska! j1s Chit-Chat 20 18.01.2009 22:37
Minkä värinen moottorin pitää olla? Killman Chit-Chat 59 18.11.2008 00:20


Sivu luotu: 09:16 (GMT +2).