Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #801  
Vanha 02.04.2016, 13:47
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
En ole kiihkolla puolustanut mitään muuta kuin tasavertaista ihmisarvoa, mulle on aivan sama oletko suomalainen, ruotsalainen, ulkomaalainen, rikas, köyhä, hetero, homo, lesbo, transu, läski, anorektikko, terve, sairas tai mitä sitten ikimaailmassa oletkin, on kaikki ihmiset minun arvomaailmassa samanvertaisia.
Ymmärrän kyllä että se jotain kiihkoilijaa ottaa päähän jos kaikki ei olekkaan samaa mieltä kuin hän itse ja peräti kehtaa vielä tuoda sen OMAN MIELIPITEEN julki, mahtaa varmaan sinuakin ärsyttää, kun et keksi muuta kuin mustamaalata ja provota...
Ei tarvitse, eikä pidä olla samaa mieltä.
Onko minun mielipiteeni mustamaalausta/provoa, mutta sinun omasi ei?
Entäpä kiihkoilenko minä järjettömänä? Entä onko sinun ulosanti kiihkoilua vai järkevyyttä?

Summa summarum: En ole törmännyt seikkoihin, jotka muuttaisivat mielipiteeni: Pakolaisaallon pärskeistä, mitkä on rantautuneet Suomeen, ei ole kuin harmia.
Ei ne auta taloutta, rikostilastoja, työttömyyttä... Kulttuurin rikastuminen on aavistuksen outoa näin länsimaisella mittapuulla.
Em. näkökohdissa tulokkaat näkyvät vain ja ainoastaan negatiivisesti. Kuka väittää toisin, selventäköön faktoilla. Onko tämäkin mielipide/makuasia?
  #802  
Vanha 02.04.2016, 16:10
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.862
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
tasavertaista ihmisarvoa, mulle on aivan sama oletko suomalainen, ruotsalainen, ulkomaalainen, rikas, köyhä, hetero, homo, lesbo, transu, läski, anorektikko, terve, sairas tai mitä sitten ikimaailmassa oletkin, on kaikki ihmiset minun arvomaailmassa samanvertaisia.
Niin, lähtökohtaisesti kaikki samalle viivalle. Mutta se mitä sinulle on yritetty toitottaa on se että kuinka tulisi käyttäytyä. Jos Irakilainen ja kantis läski (kuinka muuten hentoat käyttää noin solvaavaa sanaa ylipainoisista?) homoseksuaalitransvestiitti kumpainenkin elättävät itsensä ja mahdollisen perheensä veroja maksaen, ja pysyvät kaidalla tiellä, on minullekkin aivan se ja sama. Tilanne muuttuu kummasti kumpaisenkin kohdalla jos on yhteiskunnanloinen ja tehtailee kepposiaan, varsinkin kun kepposet eivät yleensä kohdistu niinkään toisten omaisuuteen, vaan terveyteen.

Keppostelevalle Henna-Petteri transu sisäparasiitille emme voi muuta kuin rankaista häntä rikoksistaan ja jatkaa elättämistä verorahoillamme, mutta ulkoparasiitin Mustafa-Husseinin pystyisi torjumaan sillä että ei päästäisi maahan loisimaan ja keppostelemaan...

Minkä helvetin takia meidän pitäisi olla joku saamarin puolen mailman lorvijoiden sossu, samaan aikaan kun kaikkien omien heikko-osaisten kustannuksella tätä maksetaan kaikkea karsimalla?

Tiedätkö montako suomalaista elää köyhyys rajan alapuolella? Tiedätkö montako koditonta meillä on? Tiedätkö montako on vailla tarvitsemaansa hoitoa maassamme? Oletko kuullut leipä jonoista? https://www.youtube.com/watch?v=ebnFh6CWACg samaan aikaan sotilaskar... Pakolaiset osoittavat mieltään marssien poliisisaattueessa että ohralisäke kanakastikkeen ja kasvisten kylkiäisenä on vain "koirille ja naisille". Tästä "puuro gate":sta jäi marssille vain se ohra lisuke, joka sekin varmasti olisi monelle nälkäiselle kelvannut. Ihan ilman sitä kanakastiketta ja vihanneksiakin.

Kyselit aiemmin että pullisteleeko otsasuonta. Ja edelleen pullistelee kun ajattelee että moni eläkeläinen saa virpoa vähistä rahoistaan ostaako ruokaa vai välttämättömät lääkkeet, samaan aikaan kun eräät ruikuttavat että heidät majoitettu syrjään eikä diskorahakaan ole kovin suuri kun on niin kallis maa. Eikä niitä perkuleen diskojaakaan ole joka kivijalassa aamuun asti auki antelijaine blondeineen.

Tällä hetkellä liki kaikki tänne änkeävät Somalit saavat turvapaikan, oli siihen sitten perusteta eli ei, ja perheet yhdistetään. Somaleita maassamme liki 20.000 (vaan kuinka paljon oleskeluluvallisia päälle?) ja heistä noin 10% työllistyneitä. 25 vuodessa mitä täällä heitä ollut! Ne vähätkin työllistyneinä olevat lähinnä tulkkeina, "koordinaattoreina", "kotouttajina" ym. omaa yhteisöään palvelevina mitään tuottamattomina vero rahoilla. Harvassa ovat poikkeukset. Paljonko on työnnetty kotouttamiseen (tuettu heidän omaa yhteisöään tällä verukkeella!) rahaa heidänkin osalta? No vitusti, mutta kun asianomaiset eivät todellakaan halua sulautua yhteiskuntaan, vaan rakentaa sen sisälle vain vahvempaa omaa yhteisöään. Tämä vain esimerkkinä. Oliko vihapuhetta? No ei, vaan faktaa.

Katsoppa uudestaan tuo leipäjono pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=ebnFh6CWACg ja ajatuksella että kuinka moni vanhus, rollaattorin tai lastenvaunujen lykkijä, sairas etc. olisi poissa jo sillä hinnalla minkä yhden oikeasti välittömän hädänavun tarpeettoman perheen ylläpidon kustannukset vuodessa ovat. Herättääkö ajatuksia? Montako todennäköistä maahanmuuttajaa siinä videolla näkyi?

Uskallan väittää että 99% älyttömän MaMupolitiikan kritisoijista ei todellakaan ole "rasisteja" (sana kärsinyt aika iflaation:https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi) vaan heitä jotka kyrpiintynyt nyky tilaan ja aina vain pahenevaan...
  #803  
Vanha 02.04.2016, 16:26
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Hyviä sanoja.......


X2

Mutta niiden kupeeseen tarvitaan myös tekoja.......

Ei tää maailma puhumalla parane.....
Täällä on vaan liikaa niitä jotka puhuu.......eikä tee mitä pitäis......
Puusilmät arkadianmäellä mukaanluettuna......

Jotta teillä olisi aiheita liilukanvarsista johon puuttua......
Nähkää oikeat asiat jotka oikeasti tosiaan merkitsee........

ENEMMÄN TEKOJA......VÄHEMMÄN PUHEITA.........

Sorry näin se vaan menee........

Viimeksi muokannut H_Nietu : 02.04.2016 16:29
  #804  
Vanha 02.04.2016, 16:57
Kuljukka Kuljukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.09
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 313
Perusasetus

HV on aika pop kirjoituksineen joista ei saa vitunkaan selevää onko kissa vai kala mutta mikään sille ei kuitenkaan käy, mukava lueskella kunnon änkyröintiä
  #805  
Vanha 02.04.2016, 18:17
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuljukka Näytä viesti
HV on aika pop kirjoituksineen joista ei saa vitunkaan selevää onko kissa vai kala mutta mikään sille ei kuitenkaan käy, mukava lueskella kunnon änkyröintiä
No tästä lauseesta ei kyllä saa yhtään mitään selevää

Sen sijaan HV puhuu ihan fiksuja.
__________________
Tumpula Racing Team
  #806  
Vanha 02.04.2016, 19:00
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
No tästä lauseesta ei kyllä saa yhtään mitään selevää

Sen sijaan HV puhuu ihan fiksuja.
No jos sinä ymmärrät, niin kerroppa meille kans.
  #807  
Vanha 02.04.2016, 19:48
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
No jos sinä ymmärrät, niin kerroppa meille kans.
Mitä et ymmärrä
__________________
Tumpula Racing Team
  #808  
Vanha 02.04.2016, 19:53
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Thumbs up

Mahtavaa että keskustelu käy kuumana... Vastauksia minun osalta tulee niitä haluaville ja haluamattomille vähän myöhemmin kuhan tässä joudan
  #809  
Vanha 02.04.2016, 20:22
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Mahtavaa että keskustelu käy kuumana... Vastauksia minun osalta tulee niitä haluaville ja haluamattomille vähän myöhemmin kuhan tässä joudan
Ei kiirettä. Hyvää kantsii odottaa.
  #810  
Vanha 02.04.2016, 20:31
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.862
Perusasetus

Odotellaan kun kerta kyseltykkin...
  #811  
Vanha 02.04.2016, 20:32
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Mitä et ymmärrä
En ymmärrä, missä piilee fiksuus hv:n jutuissa. Siis liittyen tähän ketjuun. Ymmärrätkö sinä? Pyydänkin toistamiseen selittämään, kerran sinä ymmärrät.

Viimeksi muokannut petroman : 02.04.2016 21:13
  #812  
Vanha 02.04.2016, 21:15
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
En ole kiihkolla puolustanut mitään muuta kuin tasavertaista ihmisarvoa, mulle on aivan sama oletko suomalainen, ruotsalainen, ulkomaalainen, rikas, köyhä, hetero, homo, lesbo, transu, läski, anorektikko, terve, sairas tai mitä sitten ikimaailmassa oletkin, on kaikki ihmiset minun arvomaailmassa samanvertaisia.
Ymmärrän kyllä että se jotain kiihkoilijaa ottaa päähän jos kaikki ei olekkaan samaa mieltä kuin hän itse ja peräti kehtaa vielä tuoda sen OMAN MIELIPITEEN julki, mahtaa varmaan sinuakin ärsyttää, kun et keksi muuta kuin mustamaalata ja provota...
Sie yleistät kaiken, et vastaa mihinkään kysymykseen suoraan. Kiertelet ja kaartelet, esität jotain kaiken hyväksyvää. Yrität mitätöidä muiden esittämät kaikkien tietämät todetut asiat.
Piiloudut kaikkien tykkäämisen taakse näkemättä tosi elämän reaaliteetteja. Toivoisin olevani yhtä yksinkertainen kuin sinä, muttei luonto anna periksi.
Tee jotain, mie ootan pahinta, enkä tiedä miten sen välttäis jos tää meno jatkuu.
  #813  
Vanha 02.04.2016, 21:40
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

aloitetaas... kun sitä kerran niin paljon odotatte


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Sie yleistät kaiken, et vastaa mihinkään kysymykseen suoraan.
kysy minulta kysymys/kset joihin voin riittävän yksinkertaisesti vastata joko kyllä tahi ei, niin minä vastaan yksinkertaisena ihmisenä kyllä tahi ei.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Kiertelet ja kaartelet, esität jotain kaiken hyväksyvää.
En kiertele yhtään mitään muuta kuin sinun omassa päässäsi. Enkä esitä mitään kaiken hyväksyvää. Puolustan vain tasavertaista ihmisarvoa niin kuin tuolla aikasemmin kirjoitin, lue uudestaan jossei menny jakeluun.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Yrität mitätöidä muiden esittämät kaikkien tietämät todetut asiat.
Piiloudut kaikkien tykkäämisen taakse näkemättä tosi elämän reaaliteetteja.
Mitä tai kenen asioita olen yrittänyt mitätöidä ? Olen tässä topikissa mitätöinyt vain mv-lehteä. se on paska lehti vaikka en ole sitä kahta otsikkoa enempää lukenutkaan enkä lue silkasta periaattesta, se on varma, yritä elää sen tiedon kanssa koska en aio sitä perustella tämän enempää.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Toivoisin olevani yhtä yksinkertainen kuin sinä, muttei luonto anna periksi.
Tee jotain, mie ootan pahinta, enkä tiedä miten sen välttäis jos tää meno jatkuu.
eipä sitä pyörääkään ole kukaan uudestaan keksinyt joten yksinkertaisuus kunniaan menikö tämä moninkertaiselle taas liian hankalaks, se on elämää vaan, yritä ny elää senkin kanssa
  #814  
Vanha 02.04.2016, 21:42
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
Suomenko pitäisi ottaa avosylin vastaan elätettäväksi ihmisiä, jotka eivät itse todellakaaan puolusta mitään TASAVERTAISTA ihmisarvoa? Eikös tällä logiikalla tasa-arvo vähene entisestään Suomesta, mitä enemmän esim.irakilaisia, somaleita ja afgaaneja tänne otetaan?
Missä olen sanonut että suomi tarvii pakolaisia elätettäväksi ???
Ethän sinäkään puolusta TASAVERTAISTA ihmisarvoa niin sittehän ne on ihan samaa kastia sinun kanssa.
  #815  
Vanha 02.04.2016, 22:01
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Ei tarvitse, eikä pidä olla samaa mieltä.
Joten mikä tässä se ongelma sitten on ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Onko minun mielipiteeni mustamaalausta/provoa, mutta sinun omasi ei?
kirjoitit tuolla aikaisemmin:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Kyllähän se näitten paapojien ja puolustajien pitäis olla suorastaan vaatimassa oman kotinsa suojiin pahalta maailmalta ja ennenkaikkea Suomalaisilta raiskari-naistenpahoinpitelijä-juopporasisteilta, jotka ovat vaan kateellisia tummahipiäisten touhuista.

Mutta aika vähissä vissiin on semmoiset Suomalaiset? Enimmäkseen väkytetään näppiksen äärellä suurista, humaaneista arvoista. Ja jos ei muuta keksitä, niin ainahan löytyy tuo yllä mainittu kotomaan kauhea peikko, jonka niskaan voi kaataa saavillisen paskaa.
jos tämä ei ole provoa niin mitä se on, ainakin melkosta panettelua siitä mitä minun pitäisi tehdä kun olen eri mieltä sinun kanssa.
Enkä voi kyllä sanoa ettenkö itsekkin provoa ehkä siitä pientä kiksiä saa kun huomaa että jollain palaa käämi, sori

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Entäpä kiihkoilenko minä järjettömänä? Entä onko sinun ulosanti kiihkoilua vai järkevyyttä?
Tähän voin vastata vain omasta takaa että minun ulosanti ei ole kiihkoilua, itsehän sinä tuota kiihko sanaa olet ekana käyttänyt, enkä ole mielestäni sinunkaan kommentteja sanonut kiihkoiluksi, vai olenko väärässä ? Järkevyyshän tässä topikissa on kaukana


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Summa summarum: En ole törmännyt seikkoihin, jotka muuttaisivat mielipiteeni: Pakolaisaallon pärskeistä, mitkä on rantautuneet Suomeen, ei ole kuin harmia.
Ei ne auta taloutta, rikostilastoja, työttömyyttä... Kulttuurin rikastuminen on aavistuksen outoa näin länsimaisella mittapuulla.
En ole yrittänytkään vaikuttaa sinun mielipiteisiisi, olen vain kertonut omia mielipiteitä.
Eiks se olisikin jo vähän liian hyvää jos tuosta pakolaisaallosta olisi jotain todella suurta hyötyä suomelle.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Em. näkökohdissa tulokkaat näkyvät vain ja ainoastaan negatiivisesti. Kuka väittää toisin, selventäköön faktoilla. Onko tämäkin mielipide/makuasia?
Joo ei se varmaan ole sillä syyrialaisellakaan ollut kovin positiivinen asia kun oma valtio hyökkää omaa kansaansa vastaan.
Eikä se varmaan ollut kovin positiivinen asia irakilaisille kun jenkit tuli kylään ja pommitti koko maan niinsanotusti maantasalle
  #816  
Vanha 02.04.2016, 22:12
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

No niin hv kyllä tai ei! Vain muutamia, kun ei jaksa.
Hyväksytkö kaikkien turvapaikan hakijoiden maahantulon?
Olenko maininnut ikinä jonkun Mv lehden?
Onko oikein käyttää enemmän rahaa mamua kohti, kuin suomalaista koditonta?
Onko hyväksyttävää, että pakolaisissa on vain pääasiassa nuoria miehiä?
Luuletko, että nämä tulijat ovat pelastus Suomen työvoima pulalle?
Tulisiko mamu lähettää heti takaisin, kun todetaan hänen olevan perusteettomasti maassa?
Samoin, jos hän tekee rikoksia?
Pitäsikö mamut valita todella hätää kärsivien joukosta, esim leireiltä?
Oletko ajatellut mennä jonkinlaiseen hoitolaitokseen, ihan olemaan?
Oletko jo lopettanut paskan jauhamisen täällä?

Hyvää loppu elämää! Tää oli tässä.
Jyty
  #817  
Vanha 02.04.2016, 22:17
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Jytyn viimeisimpään kommenttiin ei lisättävää. Osuva teksti. Korjaan: Kaksi edellistä kommenttia.
  #818  
Vanha 02.04.2016, 22:42
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Viestit: 677
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Missä olen sanonut että suomi tarvii pakolaisia elätettäväksi ???
Ethän sinäkään puolusta TASAVERTAISTA ihmisarvoa niin sittehän ne on ihan samaa kastia sinun kanssa.
Aiemmin tuolla kirjoitit: "mitä sitten ikimaailmassa oletkin, on kaikki ihmiset minun arvomaailmassa samanvertaisia. "

Eiköhän se käytännösssä sitä elättämistä tarkoita, jos niin tasavertaisia myös turvapaikanhakijoiden kanssa oltaisiin. Miksi meidän pitäisi osoittaa heille samanvertaisuutta, kun hekään(melkoinen osa MUSLIMEISTA) eivät sitä todellakaan "vääräuskoisille" tee? Onneksi suurin osa suomalaisista ei heitä enää tänne lisää halua, eikä heitä elättää. Kotimaisiakin elätettäviä rikollisia, eläkeläisiä, sairaita, vanhuksia ja työttömiä on jo ihan tarpeeksi.

Viimeksi muokannut PH75 : 02.04.2016 22:48
  #819  
Vanha 02.04.2016, 23:03
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Niin, lähtökohtaisesti kaikki samalle viivalle. Mutta se mitä sinulle on yritetty toitottaa on se että kuinka tulisi käyttäytyä. Jos Irakilainen ja kantis läski (kuinka muuten hentoat käyttää noin solvaavaa sanaa ylipainoisista?) homoseksuaalitransvestiitti kumpainenkin elättävät itsensä ja mahdollisen perheensä veroja maksaen, ja pysyvät kaidalla tiellä, on minullekkin aivan se ja sama. Tilanne muuttuu kummasti kumpaisenkin kohdalla jos on yhteiskunnanloinen ja tehtailee kepposiaan, varsinkin kun kepposet eivät yleensä kohdistu niinkään toisten omaisuuteen, vaan terveyteen.
En ole ikinä missään kirjoituksessani puolustellut yhtäkään rikoksen tekijää enkä aio puolustella ???

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Keppostelevalle Henna-Petteri transu sisäparasiitille emme voi muuta kuin rankaista häntä rikoksistaan ja jatkaa elättämistä verorahoillamme, mutta ulkoparasiitin Mustafa-Husseinin pystyisi torjumaan sillä että ei päästäisi maahan loisimaan ja keppostelemaan...
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että täällä meillä on omasta takaa ihan riittävästi tälläsiä paskakasoja kuten tämä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016...55037_uu.shtml
Ja olen myös siinämielessä samaa mieltä että ennakoiva rikoksenehkäisy on enemmän kuin suotavaa varsinkin kun poliisilta leikataan koko ajan määrärahoja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Minkä helvetin takia meidän pitäisi olla joku saamarin puolen mailman lorvijoiden sossu, samaan aikaan kun kaikkien omien heikko-osaisten kustannuksella tätä maksetaan kaikkea karsimalla?
Suomi ei ole eikä tule ikinä olemaan puolenmaailman lorvijoiden sossu. Jopa ns. löyhän turvapaikan hakijat ovat tämän huomanneet ja lähteneet maasta ihan vapaaehtoisesti vittuun.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Tiedätkö montako suomalaista elää köyhyys rajan alapuolella?
itseni mukaan lukien niin en tiedä tarkkaa lukua enkä jaksanu googlettaakkaan. Kerro sinä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Tiedätkö montako koditonta meillä on?
Jostain kuullut lukeman 7000, en tiedä pitääkö paikkaansa... ?? mutta tiedätkö sinä kuinka moni niistä on itseaiheuttettuja ? ja kuinka moni niistä saisi välittömästi asuinpaikan pelkästään suomen lakipykälien vuoksi jos niin tahtoisivat ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Tiedätkö montako on vailla tarvitsemaansa hoitoa maassamme?
En tiedä mutta kerro tarkka luku niin sitten tiedän.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Oletko kuullut leipä jonoista?
Olen kuullut

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
samaan aikaan sotilaskar... Pakolaiset osoittavat mieltään marssien poliisisaattueessa että ohralisäke kanakastikkeen ja kasvisten kylkiäisenä on vain "koirille ja naisille". Tästä "puuro gate":sta jäi marssille vain se ohra lisuke, joka sekin varmasti olisi monelle nälkäiselle kelvannut. Ihan ilman sitä kanakastiketta ja vihanneksiakin.
Niin, ehkä ne jotka sitä turvapaikkaa tosissaan ovat vaille eivät välttämättä tuolle marssille osallistuneet.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Kyselit aiemmin että pullisteleeko otsasuonta. Ja edelleen pullistelee kun ajattelee että moni eläkeläinen saa virpoa vähistä rahoistaan ostaako ruokaa vai välttämättömät lääkkeet, samaan aikaan kun eräät ruikuttavat että heidät majoitettu syrjään eikä diskorahakaan ole kovin suuri kun on niin kallis maa. Eikä niitä perkuleen diskojaakaan ole joka kivijalassa aamuun asti auki antelijaine blondeineen.
En ole kuullut että turvapaikan hakijoille olisi erillistä diskorahaa, jokainenhan saa rahoillaan tehdä niin kuin huvittaa, toi kaikesta ruikuttaminen kuuluu ihan suomalaistenkin tapoihin. Ja anteliaat blondit oliski mahtava juttu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Tällä hetkellä liki kaikki tänne änkeävät Somalit saavat turvapaikan, oli siihen sitten perusteta eli ei, ja perheet yhdistetään.
Perusteet arvioi tai arpoo maahanmuuttoviranomainen, perheiden yhdistäminen turvapaikanhakijoiden osalta nykyisen lain nojalla on käytännössä 99,9 % mahdotonta.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Somaleita maassamme liki 20.000 (vaan kuinka paljon oleskeluluvallisia päälle?) ja heistä noin 10% työllistyneitä. 25 vuodessa mitä täällä heitä ollut! Ne vähätkin työllistyneinä olevat lähinnä tulkkeina, "koordinaattoreina", "kotouttajina" ym. omaa yhteisöään palvelevina mitään tuottamattomina vero rahoilla. Harvassa ovat poikkeukset. Paljonko on työnnetty kotouttamiseen (tuettu heidän omaa yhteisöään tällä verukkeella!) rahaa heidänkin osalta? No vitusti, mutta kun asianomaiset eivät todellakaan halua sulautua yhteiskuntaan, vaan rakentaa sen sisälle vain vahvempaa omaa yhteisöään. Tämä vain esimerkkinä. Oliko vihapuhetta? No ei, vaan faktaa.
Varmasti ongelmia on, harmi vaan että kukaan ei halua niitä ratkaista kun pelkkä syyttely on paljon helpompaa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Katsoppa uudestaan tuo leipäjono pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=ebnFh6CWACg ja ajatuksella että kuinka moni vanhus, rollaattorin tai lastenvaunujen lykkijä, sairas etc. olisi poissa jo sillä hinnalla minkä yhden oikeasti välittömän hädänavun tarpeettoman perheen ylläpidon kustannukset vuodessa ovat. Herättääkö ajatuksia? Montako todennäköistä maahanmuuttajaa siinä videolla näkyi?
Suomessa on ollut leipäjonoja jo kolmekymmentä vuotta eikä sen asian eteen ole tehty yhtään mitään poliittiselta taholta, paitsi että siellähän ne korkeapalkkaiset poliitikot ja muut jotka sitä ei todellakaan tarvitse ovat yleensä jonossa ensimmäisinä. Pakolaispolitiikalla ei leipäjonoja suomesta poisteta, tahdoit sitä tai et, mutta varmasti sinne voit yksityisihmisenä tehdä lahjoituksia jos sinun mieltäsi se painaa (vaan ei niin paljoa taida painaa)


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Uskallan väittää että 99% älyttömän MaMupolitiikan kritisoijista ei todellakaan ole "rasisteja" (sana kärsinyt aika iflaation:https://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi) vaan heitä jotka kyrpiintynyt nyky tilaan ja aina vain pahenevaan...
Ja minä uskallan väittää että jos yleisessä keskustelussa ei ilmoittaudu rasistiksi tai ole suoraan kielteinen ja tuomitse heti turvapaikan hakijoita niin saa näitä kukkahattusuvakki paapoja kommentteja ja tiedätkös sitä ja tiedätkös tätä kommentteja...
  #820  
Vanha 02.04.2016, 23:12
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
No niin hv kyllä tai ei! Vain muutamia, kun ei jaksa. -EI
Hyväksytkö kaikkien turvapaikan hakijoiden maahantulon? -EN
Olenko maininnut ikinä jonkun Mv lehden? -EN TIEDÄ
Onko oikein käyttää enemmän rahaa mamua kohti, kuin suomalaista koditonta? -EI
Onko hyväksyttävää, että pakolaisissa on vain pääasiassa nuoria miehiä? -EI
Luuletko, että nämä tulijat ovat pelastus Suomen työvoima pulalle? -EI TODELLAKAAN
Tulisiko mamu lähettää heti takaisin, kun todetaan hänen olevan perusteettomasti maassa? -KYLLÄ
Samoin, jos hän tekee rikoksia? -ENSIN RANGAÌSTUS JA SEN JÄLKEEN KARKOITUS
Pitäsikö mamut valita todella hätää kärsivien joukosta, esim leireiltä? -KYLLÄ
Oletko ajatellut mennä jonkinlaiseen hoitolaitokseen, ihan olemaan? -EN, OLISKO AIHETTA VAI ? TOISAALTAAN JONKINLAINEN "HOITOLAITOS" VOIS OLLA IHAN HYVÄKIN
Oletko jo lopettanut paskan jauhamisen täällä? -EN TODELLAKAAN

Hyvää loppu elämää! Tää oli tässä. -CANADA
Jyty
Siinä sinulle vastauksia, toivottavasti ovat tarpeeksi selkolukuisia...
  #821  
Vanha 03.04.2016, 07:15
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Hyviä ja selkokielisiä vastauksia!
Samoilla linjoilla ollaan, hoitolaitos asia on vähän auki.
  #822  
Vanha 03.04.2016, 07:39
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Ja minä uskallan väittää että jos yleisessä keskustelussa ei ilmoittaudu rasistiksi tai ole suoraan kielteinen ja tuomitse heti turvapaikan hakijoita niin saa näitä kukkahattusuvakki paapoja kommentteja ja tiedätkös sitä ja tiedätkös tätä kommentteja...

Mites kun oon ihmeellinen väliinputoaja

En ole rasisti, mutta vastustan vapaata maahanmuutoa, kukaan ei ole suvakiksi haukkunut täällä tai muualla,
mutta moni suvaitsevaisista on vetänyt palkokasvia nokkaan, mun lausumista kun en kannata "meillä on ruskea unelma" aatetta ja olen melko suorasanaisesti lausunut mielipiteitäni partalapsista ja muista "hädän"alaisista

Rasistiksi mua on turha syyttää, kattelin eilenkin turkkilaista sillä ajatuksella, et jossei emäntää ois niin voisin kiinnostusta osoittaakkin kyseiselle neidolle.


Ja silti olen sitä mieltä, et kaikki ny tulleet matut sais painua helvettiin


Oon myös miettiny, et jos haaremin perustaisin niin jesidejä ostaisin daesh;ilta sinne muutaman, ne olisi nähneet elämän karun todellisuuden ja osais arvostaa sitä, ettei ihana partalapsi vetele turpaan omaksi ilokseen ja sen jälkeen perseeseen raiskaa kalashnikovilla



Niijja unohtamatta, et mulle on aivan sama vaikka ois kiinalainen korealaisista vanhemmista oleva homo joka seurustelee turkkilaisen neekeri homon kanssa jolla on syyrialaiset rättipää vanhemmat
Kunhan ne homoseksuaalit osaa käyttäytyä suomen tavoilla eikä kivitä transuja vaan sen takia, et niitten mielestä transut ei ole ihmisiä
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #823  
Vanha 04.04.2016, 08:19
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuljukka Näytä viesti
HV on aika pop kirjoituksineen joista ei saa vitunkaan selevää onko kissa vai kala mutta mikään sille ei kuitenkaan käy, mukava lueskella kunnon änkyröintiä
En tiä sit onko sinulla vikaa lukutaidossa vai ymmärryksessä kun et selevää saa mut aina voi tavata kirjaimia uudestaa ja uudestaan...
  #824  
Vanha 04.04.2016, 08:21
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.941
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
Aiemmin tuolla kirjoitit: "mitä sitten ikimaailmassa oletkin, on kaikki ihmiset minun arvomaailmassa samanvertaisia. "

Eiköhän se käytännösssä sitä elättämistä tarkoita, jos niin tasavertaisia myös turvapaikanhakijoiden kanssa oltaisiin. Miksi meidän pitäisi osoittaa heille samanvertaisuutta, kun hekään(melkoinen osa MUSLIMEISTA) eivät sitä todellakaan "vääräuskoisille" tee? Onneksi suurin osa suomalaisista ei heitä enää tänne lisää halua, eikä heitä elättää. Kotimaisiakin elätettäviä rikollisia, eläkeläisiä, sairaita, vanhuksia ja työttömiä on jo ihan tarpeeksi.
Ihmisarvoa ei mitata rahassa !
  #825  
Vanha 04.04.2016, 13:06
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Ihmisarvoon kuulunee esim.
asunto, ravinto, terveydenhuolta, koulutus yms.
Nuo kaikki mitataan rahassa ainakin Suomessa.

Ainut ilmainen ihmisarvoa antava on henkinen kunnioitus, iltasadun lukeminen, tasavertaisena pitaminen yms. laupeuden tyo.
Vapaaehtoiset auttajat voivat noita tehda, mutta esim Spr on tyonantaja aika monelle = palkan (rahan maksaja).
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:41 (GMT +2).