Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #51  
Vanha 12.12.2011, 13:29
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
eiku nyt kaikki vaan lähettämään LindaColelle viestiä että jeesjees, spezialprice is 45000€ only for you baby tonight

Heh

Lähetin LindaColelle eilen mailin, jossa englanniksi kiitin kiinnostuksesta kohdettani kohtaan (vaikkei siis Linda mulle mitään mailia ole koskaan mistään lähettänytkään) ja ilmoitin, että noutohinta vain hänelle on 45 000 euroa. Kysyin, että ymmärtääkö hän, että kyseessä on uniikki yksilö ja tarjous on todella ainutlaatuinen (edelleen en maininnut mitään merkkiä, mallia tai muutakaan, siis käytin käsitettä "item")

Linda vastasi tänään:

Thanks for your response. I will be happy to buy it but i will not be able
to come and view it in your place Note that i will be responsible for
shipping and handling.My shipping company will come to your location for the
pick up, and final cost of your car? Kindly provide me with the address
where it will be picked up so that i can forward it to the shipping company
to calculate the cost of pick up for me.

Best Regards,

Linda Cole

Pitänee vastata hämmästellen, että mikä "car" - mähän olen myymässä Helikopteria...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #52  
Vanha 12.12.2011, 17:32
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.376
Talking

Paahan kertoen miten Lindan kanssa sutinat etenee..?
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #53  
Vanha 12.12.2011, 18:01
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Ja muista mainita, että kuva kuvasta...
Vastaa lainaten
  #54  
Vanha 12.12.2011, 18:17
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.319
Perusasetus

Jaahas, vastasin piruuttani että viis tonnia niin Volvo on sun ja vastaus kopsahti sähkölaatikkoon ...

Hello,
Thanks for your reply i have concluded to buy your Vehicle and thereby accept your price.
I will make out payment to cover the cost of the Vehicle, i will not want to waste much time in this transaction.My shipping agent will come and pick up the Vehicle after you have received and confirm the payment


I will need the following information from you,i will use the information to make out a certified bank cheque in your name and send it to your address.

(1) YOUR FULL NAME (name on cheque)..............
(2)ADDRESS (for cheque delivery)...............
(3) PHONE NUMBERS.............,


The total amount that will be on bank cheque will be (13,900 euro),cost for the Vehicle is(5,000 euro)Please you will have to give the extra money on the cheque to my agent when he comes to pick up the Vehicle
Best Regards
Alex
Vastaa lainaten
  #55  
Vanha 12.12.2011, 18:31
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.594
Angry

vitun neekerit


mulla samat mulatit ostamassa mersua. Daniel Gibson niminen laitteli nettiauton kautta postia:

Hei kaveri, olen katsonut sitä muutaman kerran nyt, ja kun katson ympärilleni, sinun hinta on erittäin hyvä ja se on suuri condition.I rakkautta bargain, joten haluaisin saada se heti kun olen can.I olisi pystyä tekemään maksu PayPalin kautta on mielestäni helpoin tapa luottokortin käyttö safely.so Toivottavasti sinulla on PayPal-tili, jos et, voit tehdä yksi pari minuuttia, ja kun teette voin lähettää rahaa välittömästi. Se on nopein tapa voin tehdä maksu. En pidä käyttää minun luottokorttia, koska en halua antaa pois omia tietojani. Joten jos voit tehdä PayPal-tili olisi todella hyvä. Jos sinulla on yksi jo, lähetä minulle osoite lähettää sen, mikä on sähköpostiosoitteesi, jota käytät sitä. Jos sinulla on ongelmia tehdä tilille vain haluaisin tietää.
Vastaa lainaten
  #56  
Vanha 12.12.2011, 19:17
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

oukkei !

Linda on kova gimma, ilmoitin ihmetykseni, etten ole autoa myymässä, vaan kopteria - ja vedin hatusta mallin - ei ongelmaa, Linda ostaa senkin !!! vit.u mikä pimu !

Tällasta siis lähti multa:

On Mon, Dec 12, 2011 at 3:33 AM, Pekka Virtasaari <pekka.virtasaari@xxxxxxxxxx.net> wrote:
Hello Linda,


Now i am little bit surprised... I am not selling any cars ? Are you really interested about
my item (Bell GW-210 Helicopter) ?

Please, dont cheat with me


Pekka

ja siihen tämä virtuaaliXena vastas:

ok...thanks for the mail and for your understanding...i am intrested...i will never cheat on you...let me have the address where it would be picked up so i can forward it to the shipping company ....Thanks


allekirjoituksessa ei kyllä enää ollut nimeä

-----------------------------------------------------

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #57  
Vanha 12.12.2011, 20:27
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.319
Talking

Onko muuten kukaan nähny tai kuullu mikä toi kuljetusfirma on mikä hakee autot ja kopterit veks ja kenelle pitää antaa toi "ylimääräinen" fyrkka ??
Vastaa lainaten
  #58  
Vanha 12.12.2011, 20:29
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Wauu... pyydä nyt mimmistä kuva...

Ehdota seuraavassa viestissä oisko hän kiinnostunut jostain muustakin kulkuneuvosta? Kun nyt kaupoille pääsette ,menis yhdellä kerralla kaikki..

Mistä noita sikiää?
Vastaa lainaten
  #59  
Vanha 16.12.2011, 20:49
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

James Martinez haluaisi ostaa ajoneuvosi : Nissan, Patrol, 1983, 6 000 €, ID : 4456450
Ajoneuvon rekisterinumero: JHL-266

Viesti: is this van still available for sale?

jos pakuu haluaa nii ehke ei toi mun patukka oo se parasmahdollinen

taitaapi jäädä vastaamatta
Vastaa lainaten
  #60  
Vanha 17.12.2011, 23:50
mersuana:n Avatar
mersuana mersuana ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.02.08
Sijainti: Pori
Viestit: 589
Perusasetus

Ulkomaankauppaa


Loppukesästä puhelin soi ja vastasin, kaveri kysyi englanniksi että puhunko englantia, vastasin: nou, ja löin luurin korvaan. Jäi kaivelemaan sen verran että pakotin kaverini soittamaan takaisin, kun se osaa kieliä, mies vastasi ja kertoi tulevansa ostamaan autoani, oli n.10km kotoani ja ymmärsi etten halunnut sönköttää huonoa englantiani, oli tulossa kotiini!!! tiedustelemaan että myisinkö autoni hänelle, oli ajatellut että ymmärtäisin että hän on tosissaan. Mies oli Hollannista ja autoni oli MB300SDL-87 w126 amerikanmalli ja hieno kuin mikä. Kaverini ohjasi hänet puhelimessa paikalliselle huoltoasemalle ja sinne kauppaa hinkkaamaan. Tuote hyväksyttiin ja hinta sovittiin, ei tarvinnut tingata kun oli niin pitkältä tullut... Lyötiin kättäpäälle kaupoista ja mars paikalliseen pankkiin, ei tietenkään saanut rahoja kun ei suomessa tiliä ja oli kuulemma kiire kotimaahan takaisin, 500e nostoraja tai 3vrk rahojen siirtoaika suomeen.?. no ei paniikkia, sanoi että sen kaveri on kirjoilla Suomessa ja tulee noutamaan/maksamaan auton. No homma rupesi epäillyttämään/vituttamaan jo jonkun verran. Sovittiin että agentti xxx ottaa yhteyttä kun rahat kasassa ja hän poistuu nyt maasta. Tyytyväisenä ajelin kotiin ja jatkoin viikkoa normaalisti. Parin päivän päästä soi puhelin ja agentti xxx soitti: hello mercedes-man i have your money!!! sovittiin paikalliselle katsastus-asemalle treffit ja hoidettiin raha/paperiasiat siinä. Auto agentin nimiin, kilvet konttorille, siirtolupa satamaan ja hyvää matkaa, voi se näköjään joskus onnistua, mutta ei varmaan toistakertaa... Rahatkin tarkistettiin konttorilla ja todettiin oikeiksi. Joskus näinkin.
__________________
HJ45 pickup
Vastaa lainaten
  #61  
Vanha 21.12.2011, 23:44
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samick Näytä viesti
Tutulle kävi suurinpiirtein näin

S-postilla yhteyttä, ulkomaalainen ostaja.

Tuttuni myi autoa nettiautossa kolmella tonnilla.
Mies haluaa ostaa sekillä 10tuhannen euron sekillä.
Sillä ehdolla,että myyjä palauttaa loput 7tuhatta euroa.

Myyjälle ok,vaikka herää jo epäilys..

Sekki saapuu, myyjä menee nordeaan nordeassa kaikki ok.
Sekin voi nostaa ja myös rahat.

Myyjä antaa kuitenkin sekin olla ja ei koske rahoihin.

Kuukauden päästä tulee nordeasta ilmoitus että sekki on virheellinen tai jotain..

Myyjä ei menettänyt mitään, mutta ostaja teki turhaan työtä.
Nordea ei ollut kovin öö ammattitaitoinen..

Tarkasti juttua en muista suurinpiirtein näin meni.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MakeO Näytä viesti
Jaahas, vastasin piruuttani että viis tonnia niin Volvo on sun ja vastaus kopsahti sähkölaatikkoon ...

Hello,
Thanks for your reply i have concluded to buy your Vehicle and thereby accept your price.
I will make out payment to cover the cost of the Vehicle, i will not want to waste much time in this transaction.My shipping agent will come and pick up the Vehicle after you have received and confirm the payment


I will need the following information from you,i will use the information to make out a certified bank cheque in your name and send it to your address.

(1) YOUR FULL NAME (name on cheque)..............
(2)ADDRESS (for cheque delivery)...............
(3) PHONE NUMBERS.............,


The total amount that will be on bank cheque will be (13,900 euro),cost for the Vehicle is(5,000 euro)Please you will have to give the extra money on the cheque to my agent when he comes to pick up the Vehicle
Best Regards
Alex
Just samanlaisia ostotarjoushuijauksia tuli mullekkin tässä syksyllä, täällä tarinaa lisää aiheesta:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=88431
Vastaa lainaten
  #62  
Vanha 23.12.2011, 12:31
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Talking

Tää nyt ei varsinaisesti aiheeseen liity, mutta kun sitsätissä ollaan... ;)


Mulla on kaverina yks vanhapoika, jonka pöksyissä ei oo käyny kun äitin käsi, ja lämmin vesi...

Kaveri on katellu treffipalstoja, ja vastannu pariin, ja hälle on vastattu.

Kaverille oli tullu tämmönen viesti:

Lähettäjä: Anita Malminen [annadaaddd@gmail.com]

ET tule pettymään!

Noniin.. Nyt taisi napata.. Mun nimi on siis anna ja eihän se yhtään haittaisi vaikka sinäkin tulisit käymään täällä, olen ehkä hiukan ujo, mutta en nyt ihan liiankaan ujo, uskallan sulle jopa ehkä antaa mun puhelinnumeron tässä ekassa viestissä... Tää juttuhan perustuu luottamukseen ja toivon ettet ala pommittamaan minua koko ajan ilman syytä. Seksin suhteen mulle käy melkein mikä vain, käytännössä oon sun käytössä, mutta ei vaan mitään väkivaltaista tai sellaista.. En myöskään ole maksullinen vaikka seuraava saattaa sinua ihmetyttää..

Oon siis ihan parin viikon päästä 18vuotias, btm.. 170cm 60kg, todella söpö, hoikassa kunnossa, kireineen paikkoineen, suht. koht kokematon.

Mulla on ollut tapana, että ennen tapaamista henkilöpistää 20 euroa mun tilille, saan siitä sellasen varmistuksen ja turvallisuuden tunteen, tässä on mun numero..Voit siihen pistää viestiä sitten, kun rahat on tilillä niin sitten soitellaan & tekstaillaan lisää? 0465778234...

Tää tili juttu siis tuo sellasta turvallisuuden tunnetta ja jos ihmettelet miksen anna omaa tilinumeroani, se johtuu
siitä, kun mun tiliote menee aina sossun kautta niin voi lähtee kämppä alta, mutta älä huoli tää tili on mun omassa käytössä
eli käytännössä tämä tili on minun.

Elikkäs aika paljon luottamusta mä nyt oon ton sun tekstin perusteella sulle antanut, toivottavasti sä nyt luotat muhun tarpeeksi.. Jos tämä ei susta tunnu hyvältä idealta niin älä vastaa tähän viestiiin, oottelen kuitenkin pari päivää jos vaikka vastaisitkin.. Olit muuten aika nopea vastaaja :P

Tässä sulle muutama kuva, saatat tykätä. hmm.

http://i270.photobucket.com/albums/j...06325611_n.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/j...57400525_n.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/j...88733926_n.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/j..._4451873_n.jpg

Tässä on ne tilitiedot:

Nimi: x y
Osuuspankki
Tilinumero: x

Voithan sä tietenkin enemmänkin sinne jo valmiiksi sponssaa jos siltä tuntuu.. Muistathan kuitenkin, turha alkaa ehdottelemaan muita keinoja ne ei käy ja päivisin en yleensä pidä puhelinta päällä!
Päästää pian sit miettii missä tavataan ja millon

Terveisin,
anna..

P.S sori jos toi raha juttu tuntuu vähän hyökkäävältä, taisin kirjoittaa vähän liin suorapuheisesti, mutta näin tää juttu vaan on

Odottelen innolla... Tässä sulle muutama kuva, saatat tykätä. hmm.

Hyvää joulua muuten jo valmiiksi



Noh, tuntuu vedätykselle kommentoin hälle, kun kaveri hermostu täysin, kun rahaa pyydettiin...
Noh, seuraavana päivänä kaveri sai toiselta naiselta vastauksen:

Lähettäjä: Saara Kahri [saarahakkii@gmail.com]

ET tule pettymään!

Noniin.. Nyt taisi napata.. Mun nimi on siis kristiina ja asun täällä helsingissä, mutta pääsen helposti liikkumaan täältä pois päin, onhan junat ja kaikki keksitty.. Eihän se yhtään haittaisi vaikka sinäkin tulisit käymään täällä, olen ehkä hiukan ujo, mutta en nyt ihan liiankaan ujo, uskallan sulle jopa ehkä antaa mun puhelinnumeron tässä ekassa viestissä... Tää juttuhan perustuu luottamukseen ja toivon ettet ala pommittamaan minua koko ajan ilman syytä. Seksin suhteen mulle käy melkein mikä vain, käytännössä oon sun käytössä, mutta ei vaan mitään väkivaltaista tai sellaista.. En myöskään ole maksullinen vaikka seuraava saattaa sinua ihmetyttää..

Oon siis ihan parin viikon päästä 18vuotias, btm.. 170cm 60kg, todella söpö, hoikassa kunnossa, kireineen paikkoineen, suht. koht kokematon.

Mulla on ollut tapana, että ennen tapaamista henkilöpistää 20 euroa mun tilille, saan siitä sellasen varmistuksen ja turvallisuuden tunteen, tässä on mun numero..Voit siihen pistää viestiä sitten, kun rahat on tilillä niin sitten soitellaan & tekstaillaan lisää? 0465778234...

Tää tili juttu siis tuo sellasta turvallisuuden tunnetta ja jos ihmettelet miksen anna omaa tilinumeroani, se johtuu
siitä, kun mun tiliote menee aina sossun kautta niin voi lähtee kämppä alta, mutta älä huoli tää tili on mun omassa käytössä
eli käytännössä tämä tili on minun.

Elikkäs aika paljon luottamusta mä nyt oon ton sun tekstin perusteella sulle antanut, toivottavasti sä nyt luotat muhun tarpeeksi.. Jos tämä ei susta tunnu hyvältä idealta niin älä vastaa tähän viestiiin, oottelen kuitenkin pari päivää jos vaikka vastaisitkin.. Olit muuten aika nopea vastaaja :P

Tässä sulle muutama kuva, saatat tykätä. hmm.

http://i270.photobucket.com/albums/j...06325611_n.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/j...57400525_n.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/j...88733926_n.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/j..._4451873_n.jpg

Tässä on ne tilitiedot:

Nimi: x y
Osuuspankki
Tilinumero: x

Voithan sä tietenkin enemmänkin sinne jo valmiiksi sponssaa jos siltä tuntuu.. Muistathan kuitenkin, turha alkaa ehdottelemaan muita keinoja ne ei käy ja päivisin en yleensä pidä puhelinta päällä!
Päästää pian sit miettii missä tavataan ja millon

Terveisin,
Kristiina..


Kaveri oli ihan paniikissa jo kun tällästä ehdotellaan, ettei vaan häntä syytetä prostituution suosimisesta...

Onkos muut kuullu tämmösestä, tai onko toi Nichlas muille jostain tuttu???
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot

Viimeksi muokannut Lars : 15.01.2012 18:45
Vastaa lainaten
  #63  
Vanha 23.12.2011, 21:52
Mave Mave ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.12.11
Sijainti: Tampere
Viestit: 1
Perusasetus

Kyllä haiskahtaa..


Toi on iha puutaheinää. Pitkään selaillu foorumia ni olihan se pakko rekata ku tätä ketjuu luki Ei missään nimessä pidä laittaa rahaa tolle.. Se esiintyy monilla eri nimillä. Esim. tiedän tapauksen missä se lähetti Tiian nimellä tiiatikkaaa@gmail.com osoitteesta viestin.. Sitten rupesin ihmettelemään miksi tuo antoi pre-paid numeron eikä omaansa, vaikka tietojen mukaan oikea Tiia asustaa ihan mukavasti vantaalla eikä todellakaan missään sossun järkkäämässä luukussa.. Sitä ei tiedä kenen toi tili oikeasti on.. Esim tuo Nichlas esiintyy cashsurffers-juttejen yhteydessä, joten haiskahtaa aika pahasti , eikä hänen mitää tietojaan löydy mistään.

Voisin lyödä vaikka autoni pantiksi siitä että toi on kusetusta

Tässä on ne tilitiedot:

Nimi: x y
Osuuspankki
Tilinumero: x

Voithan sä tietenkin enemmänkin sinne jo valmiiksi sponssaa jos siltä tuntuu.. Muistathan kuitenkin, turha alkaa ehdottelemaan muita keinoja ne ei käy ja päivisin en yleensä pidä puhelinta päällä!
Päästää pian sit miettii missä tavataan ja millon

Terveisin,
tiia

P.S sori jos toi raha juttu tuntuu vähän hyökkäävältä, taisin kirjoittaa vähän liin suorapuheisesti, mutta näin tää juttu vaan on

Odottelen innolla... Tässä sulle muutama kuva, saatat tykätä. hmm.

Hyvää joulua muuten jo valmiiksi

Viimeksi muokannut Lars : 15.01.2012 18:45
Vastaa lainaten
  #64  
Vanha 23.12.2011, 22:05
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Talking

Ettei vaan Mave oo ite pistäny tilille rahaa piparin toivossa..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mave Näytä viesti
Toi on iha puutaheinää. Pitkään selaillu foorumia ni olihan se pakko rekata ku tätä ketjuu luki Ei missään nimessä pidä laittaa rahaa tolle.. Se esiintyy monilla eri nimillä. Esim. tiedän tapauksen missä se lähetti Tiian nimellä tiiatikkaaa@gmail.com osoitteesta viestin.. Sitten rupesin ihmettelemään miksi tuo antoi pre-paid numeron eikä omaansa, vaikka tietojen mukaan oikea Tiia asustaa ihan mukavasti vantaalla eikä todellakaan missään sossun järkkäämässä luukussa.. Sitä ei tiedä kenen toi tili oikeasti on.. Esim tuo Nichlas esiintyy cashsurffers-juttejen yhteydessä, joten haiskahtaa aika pahasti , eikä hänen mitää tietojaan löydy mistään.

Voisin lyödä vaikka autoni pantiksi siitä että toi on kusetusta

Tässä on ne tilitiedot:

Nimi: x y
Osuuspankki
Tilinumero: x

Voithan sä tietenkin enemmänkin sinne jo valmiiksi sponssaa jos siltä tuntuu.. Muistathan kuitenkin, turha alkaa ehdottelemaan muita keinoja ne ei käy ja päivisin en yleensä pidä puhelinta päällä!
Päästää pian sit miettii missä tavataan ja millon

Terveisin,
tiia

P.S sori jos toi raha juttu tuntuu vähän hyökkäävältä, taisin kirjoittaa vähän liin suorapuheisesti, mutta näin tää juttu vaan on

Odottelen innolla... Tässä sulle muutama kuva, saatat tykätä. hmm.

Hyvää joulua muuten jo valmiiksi
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot

Viimeksi muokannut Lars : 15.01.2012 18:46
Vastaa lainaten
  #65  
Vanha 03.01.2012, 17:52
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

Mulle tuli tämmönen:

hello..am Linda by name,i will like to know if u still have this Auto available for sale...pls get back to me as soon as possible.. linda.wills33@gmail.com Thanks

Mitähän linda moottorittomalla vanhalla vauxhallilla tekis???..
Vastaa lainaten
  #66  
Vanha 06.01.2012, 20:07
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 657
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peedro Näytä viesti
Mulle tuli tämmönen:

hello..am Linda by name,i will like to know if u still have this Auto available for sale...pls get back to me as soon as possible.. linda.wills33@gmail.com Thanks

Mitähän linda moottorittomalla vanhalla vauxhallilla tekis???..
Se on asentaja..
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta kakkoselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #67  
Vanha 06.01.2012, 20:43
peedro:n Avatar
peedro peedro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: itä-suomi
Viestit: 179
Perusasetus

onkohan tää linda bruce williksen tyttö?...ei mee lujaa brucellakaan,kerran joutuu vanhaa vauxia ehtimään..
Vastaa lainaten
  #68  
Vanha 06.01.2012, 20:48
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peedro Näytä viesti
onkohan tää linda bruce williksen tyttö?...ei mee lujaa brucellakaan,kerran joutuu vanhaa vauxia ehtimään..

vois hyvinkin olla. vaikkei ihan kirjaimellisesti samanniminenkään ole, mut todnäk kuitenkin - kannattaa kysyä
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #69  
Vanha 06.01.2012, 23:44
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

No jokos se sun kopteri on haettu?
Vastaa lainaten
  #70  
Vanha 07.01.2012, 18:38
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

no ei - mä vastasin että onks järkee millään sitä rahdata, kysyin että missäs treffataan jotta äkkiähän mä johonkin lennän, ei vastannu enää ... eikä lähettäny ees kuvaa... (passin kopiota kyselin)
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #71  
Vanha 23.01.2012, 14:12
DeCapcha DeCapcha ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mave Näytä viesti
Toi on iha puutaheinää. Pitkään selaillu foorumia ni olihan se pakko rekata ku tätä ketjuu luki Ei missään nimessä pidä laittaa rahaa tolle.. Se esiintyy monilla eri nimillä. Esim. tiedän tapauksen missä se lähetti Tiian nimellä tiiatikkaaa@gmail.com osoitteesta viestin.. Sitten rupesin ihmettelemään miksi tuo antoi pre-paid numeron eikä omaansa, vaikka tietojen mukaan oikea Tiia asustaa ihan mukavasti vantaalla eikä todellakaan missään sossun järkkäämässä luukussa.. Sitä ei tiedä kenen toi tili oikeasti on.. Esim tuo Nichlas esiintyy cashsurffers-juttejen yhteydessä, joten haiskahtaa aika pahasti , eikä hänen mitää tietojaan löydy mistään.

Voisin lyödä vaikka autoni pantiksi siitä että toi on kusetusta

Tässä on ne tilitiedot:

Nimi: x y
Osuuspankki
Tilinumero: x

Voithan sä tietenkin enemmänkin sinne jo valmiiksi sponssaa jos siltä tuntuu.. Muistathan kuitenkin, turha alkaa ehdottelemaan muita keinoja ne ei käy ja päivisin en yleensä pidä puhelinta päällä!
Päästää pian sit miettii missä tavataan ja millon

Terveisin,
tiia

P.S sori jos toi raha juttu tuntuu vähän hyökkäävältä, taisin kirjoittaa vähän liin suorapuheisesti, mutta näin tää juttu vaan on

Odottelen innolla... Tässä sulle muutama kuva, saatat tykätä. hmm.

Hyvää joulua muuten jo valmiiksi
hahahahaaa ei voi mitään

Viimeksi muokannut DeCapcha : 12.07.2012 12:23
Vastaa lainaten
  #72  
Vanha 20.02.2012, 16:41
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

ehkä tää kuuluu samojen heppujen kastiin ku tuli tälläne sähköposti:

Tarvitsetko rahoitusapua 2% korko yhteyttä jacksonclarkfirm@gmail.com lisätietoja ja täytä alla tietoa ..

Lainasta Lainahakemus.

Laina tarvittava summa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Laina kesto,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nimesi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
puhelimen Ei,,,,,,,,,,,,,,
Sinun Ammatti,,,,,,,,,,,,,,,
Your Country,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sex,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ikäsi,,,,,,,,,,,

Kaikki Sähköposti olisi suuntauduttava tähän viestiin jacksonclarkfirm@gmail.com
Ystävällisin terveisin

Jackson Clark

Vastaa lainaten
  #73  
Vanha 01.03.2012, 19:45
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.319
Perusasetus

Laitoin ton mun Ducaton myyntiin niin tuli heti tollanen varteen otettava kysely, no mä vastasin tietysti takasin mahdollisimman asiallisesti..

"Arvoisa Marko Ojanperä,
John Stevenson haluaisi ostaa ajoneuvosi : Fiat, Ducato, 2006, 9 900 €, ID : 4613418
Ajoneuvon rekisterinumero: BEI-398

Viesti: Hello I am interested in buying your vehicle,kindly get back to me with the last price ,email me immediately John

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: John Stevenson
Puhelinnumero: 017383384648
Sähköpostiosoite: capt.johnstevenson08@live.com
Haluan, että minuun otetaan yhteyttä sähköpostilla "

Hi Steve,

My final price is 220900 euros including shipping to Nigeria and Ducato is also full of banana for that price .. asshole !

Have a fucking great weekend mother fucker..

Terveisiä!
Perseestä
Vastaa lainaten
  #74  
Vanha 01.03.2012, 19:50
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Halvalla myyt hyvän Fiatin
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #75  
Vanha 01.03.2012, 19:52
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.319
Perusasetus

No pakkohan se on..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
auton tuonti! Rekisteröimätön Chit-Chat 3 22.06.2009 18:35
M:hiluxiin välitykset 5.29 Tosi ostaja varasi jo toytoy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 03.07.2007 10:25
BJ:n osien ostaja oat yhteyttä Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 3 09.07.2006 03:20
Ulkomainen paholaiskauppa turmelee nuorisomme! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 29.10.2002 21:42


Sivu luotu: 08:54 (GMT +2).