Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 13.01.2017, 15:28
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Tämä päättyi siinä mielessä todella onnellisesti, että kaveri sai juuri sitä mitä tilasi..
Tai sitten ei?
Minkä pirun takia se muka lähti ajeleen kauas aseen varkauspaikalta, ja jäi junkaamaan poliisien kanssa, jos tarkoitus oli vaan ampua itseltä pää harteilta? Sehän olis onnistunut oikeenkin näppärästi tuossa laanillakin, vaikka poliisit piiritti.
Karkuun se yritti siitä, niinkuin voi selonteosta lukea.

Jotenkin tuntuu että mielessä oli hoitaa joku, tai joitakin muitakin pois päiviltä. Ja ehkei ollenkaan itseä.
Sitä ei saada ehkä tietää, mutta hyvin tuo muiden osalta loppui.
Kaikki kunnia poliisille toiminnastaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 13.01.2017, 16:58
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Yhteen kahteen kolmeen kohta sattuu polveen.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Kannattaako noihin nietun provoihin reagoida? Antaa miehen miettiä omassa päässään mitä haluaa.
Kyllä tää oli poliisin osalta hoidettu hyvin, ei Suomessa poliisi kovin herkästi aseeseen tartu.
Tässäkin tapauksessa on "anadigimiäs" tarttunut aseeseen liian herkästi ja ammattitaidottomalla tavalla.

Mieltä saa olla mitä haluaa......puolesta tai vastaan......
Silti näitä "anadigimiähii" olis parempi opettaa ampumaan.....
Siinä "pissahätätilanteessakin"......niin että näkee mihin osuu.....
Ja myös pitään omat hermonsa tilanteessa kun tilanteessa......
Tääkin "anadigi" ampuja laskenut lippaansa ja rakkonsa tyhjäks auton lasinläpi näkemättä mihin osuu......ja housunsa kastelemalla .

Mun mielestä hätävarjelun liioittelua "anadigimiästen" osalta koko tilanne ja lopputulema.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 13.01.2017, 17:32
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Poliisi teki mitä poliisin pitää tehdä. Täältä näppäinten takaa on liian helppo arvioida asioita.
Poliisin nimittelijä voisi varmaan ihan itse sinne laitokselle mennä huutelemaan ja sitten takaisin tänne uhoamaan miten teki asiansa siellä selväksi. Mielenkiinnolla odottelen miten kävi!
Minnuu vituttas ihan oikeasti, jos ei ois Suomessa poliiseja (nykyisin aivan liian vähän) meitä turvaamassa. Oon asunu paikoissa, joissa poliisi ei ole Poliisi.
Juu, olen käynyt rähjäämästä useassakin kuulustelussa, oikeudenkäynnissä tuomarille ja poliisisedillä vittuilu, ihan vaan kaikkea tehnyt niin kuin huvittaa.. oikea kunnon kriminaali. Viimeksi kun sain sakot prätkällä ylinopeudellanajamisesta, niin kolme poliisisetää alkoi vittuilemaan prätkän ulkonäöstä, vittuukonse niille kuuluu, olin just tulossa Alastarosta kiihytyskisoista 2004. Haastoi nämä 3 polisisetää ihan vaan tappeluun ja uhkasin heittää niska perse otteella rinnettä alas. Sitä saa mitä tilaa, vaikka olisi poliisi. Juu ihan mukavia ne poliisit on, osa tosiaan joutuu kaikkea paskaa kuuntelemaan kuten minua toisinaan.

En uhoa totean vaan. Kokemusta on. Asioiden herkuttelu ei varmaan kuulu tänne nettipalstoille ollenkaan kuten tämän topikin avaus. Mitähän perhe arvelee tilanteesta ja rumaa näistä tämänkin palstan rampoista. On varmaan mukavaa luettavaa.
Selkeästi kävi ilmi, että täällä on näitä tosielämän poliiseja palstoilla enemmänkin.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 13.01.2017, 17:44
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Ootko paljonkin pistoolilla ampunut, ja todennut että autojen valossa 20 metrin päästä liikkuvan kohteen käteen osuminen on stressitilanteessa perushelppo suoritus. Vai mihin perustuu ihmettely siitä että moista ei kouluteta?

Sitäkään ei voi tietää oisko kaveri singahtanut samantien pihalle kun kaasupanos ois ammuttu, jolloin se ei välttämättä olisi kerennut vaikuttaa mitään.

Voisit selventää nuo muut keinot miten tilanteesta olisi selvitty sillä tavalla että äijä ois tullu pihalle autosta ilman pyssyä, sen sijaan että päätti alkaa ajamaan sillä?
Juu, ihan vaan tiedoksi, come on haulikko. Tuskin oli täyteisellä varustettu.
Itse olen rajavartiolaitoksen kouluttama super sissi. Juu ammuttiin käsiaseilla, en täällä netissä sen enempää ruodi.

Olen sitä mieltä edelleenkin onhan tämä toki parempaan suuntaan menossa ja toivonkin jaksamista sekä sille poliisille, että menehtyneen henkilön perhelle ja sukulaisille.
Ja mistä me tiedämme vaikka menehtynyt olisi ollut turvapaikanhakija ja perhe Irakissa?

Olisiko pitänyt jollain arabialle tai enkulla käskyttää?
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 13.01.2017, 17:52
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Mieluusti oisin tämänkin nähnyt mies miestä vastaan niinkuin palo ja holsti vastaan Christensen.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 13.01.2017, 18:06
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Voi vittu mitä kikkelinvenyttelyä.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 13.01.2017, 18:09
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Siehän sälli oot. Ihan kuulostaa, ettei sinnuu kiinnosta lait yms. Miulle on tärkeysjärjestys ihan selevä. Näillä kilometreillä toivon vaan, että Poliiseja tulis lisää ja paljon! Kaikkia vitun uhoojia kyllä riittää ja niitä vastaan myö tarvitaan suojelua.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 13.01.2017, 18:14
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Siehän sälli oot. Ihan kuulostaa, ettei sinnuu kiinnosta lait yms. Miulle on tärkeysjärjestys ihan selevä. Näillä kilometreillä toivon vaan, että Poliiseja tulis lisää ja paljon! Kaikkia vitun uhoojia kyllä riittää ja niitä vastaan myö tarvitaan suojelua.
+1

Mie toivoisin Liikkuvaa Poliisia takaisin. Ja kaikkiin muihinkin yksiköihin, lisää niitä kuraportaan poliiseja.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 13.01.2017, 18:36
Uazmies:n Avatar
Uazmies Uazmies ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: suami
Viestit: 715
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Siehän sälli oot. Ihan kuulostaa, ettei sinnuu kiinnosta lait yms. Miulle on tärkeysjärjestys ihan selevä. Näillä kilometreillä toivon vaan, että Poliiseja tulis lisää ja paljon! Kaikkia vitun uhoojia kyllä riittää ja niitä vastaan myö tarvitaan suojelua.
+2

Kyllä nämä "liikkuvaan autoon käteen ampujat" ja "sehän on vain haulikko" -miehet elävät fantasiamaailmassa. Sitä kun ei itse ole kohdannut aseita kun screenillä niin on helppo neuvoa.

Ja jokainen joka aseen kanssa poliisia lähestyy on valintansa tehnyt, eikä suomalainen poliisi ketään salaa tai varoittamatta ammu, nämä tekijät kylläkin.

Ja minähän en tästäkään asiasta mitään tiedä, mutta oman kokemuksen perusteella voin sanoa että ei ne fiilikset siellä kohteeseen hälytettyjen auttajienkaan puolella juhlavat ole noissa tilanteissa.

En tiedä missä nämä suvaitsevat kaikenrakastajat viettivät uuden vuoden aattoa 2009 mutta itse olin Sellossa ja mukavampiakin iltoja on ollut.
__________________
If idiots could fly, internet would be an airport.
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 13.01.2017, 19:21
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.861
Perusasetus

Itse en näkemiäni kaikkia pollareita ja heidän toimintaansa (lue: toimimattomuutta) nyt aivan kovin korkeasti arvosta, mutta hallinnossa (Missä ukkoa kyllä kait riittämiin?) lie turha ruikuttaa mistään resurssipulista jos: http://mvlehti.net/2017/01/13/paivan...ulee-kivapuhe/ Ei, en tarkoita ettenkö mieluusti huomattavasti enemmän heitä niin liikenteessä kuin kaupungeissakin näkisi, vaan päin vastoin.

Mitä taas vallesmannien aseen käyttöihin tulee, en näkisi siinä mitään ongelmaa olleen. Vaikka aihe tapetilla viime aikoina ollutkin, niin ei yhtäkään "trigger-happy" tapausta muistu mieleen.

Palstallamme (kin) kyllä aika ajoin törmää kummallisiin uskomuksiin ja termeihin liittyen ampuma-aseisiin ja niiden projektiilien tehoihin. Kuten käyttöönkin.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 13.01.2017, 20:23
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Tule tänne länsi-Karjalaan (Itä-Karjala jäi muille milisijoukoille vahdittavaksi). Poliisin tulo Pielisen ympäri on tuskaa ja samoin myös ambulanssin tulo. Vetäkää valittajat käteen. Samoin poliisin työllistäjät oikeassa olijat!
Lisää Poliiseja ja paljon!!!
Vittuako kukkaan vastustaa Poliisien lisäystä, jos ei tee jotain laitonta?

Viimeksi muokannut Topi1982 : 13.01.2017 20:34
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 13.01.2017, 20:27
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Uazmies Näytä viesti
+2

Kyllä nämä "liikkuvaan autoon käteen ampujat" ja "sehän on vain haulikko" -miehet elävät fantasiamaailmassa. Sitä kun ei itse ole kohdannut aseita kun screenillä niin on helppo neuvoa.

Ja jokainen joka aseen kanssa poliisia lähestyy on valintansa tehnyt, eikä suomalainen poliisi ketään salaa tai varoittamatta ammu, nämä tekijät kylläkin.

Ja minähän en tästäkään asiasta mitään tiedä, mutta oman kokemuksen perusteella voin sanoa että ei ne fiilikset siellä kohteeseen hälytettyjen auttajienkaan puolella juhlavat ole noissa tilanteissa.

En tiedä missä nämä suvaitsevat kaikenrakastajat viettivät uuden vuoden aattoa 2009 mutta itse olin Sellossa ja mukavampiakin iltoja on ollut.
Juu, en ole itse aloittanut mitään, niin se ei ole uhoa, vaan totean seikat. Missä ihmeen fantasiamaailmassaan te elätte, itsellä kilometrejä 52 vuotta.
Poliisi on Suomen suurin rikollisjärjestö ja nyt näitä ampumisia onkin tullut pilvin pimein. Poliisi on sekaantunut huumebisnekseen, poliisi ajaa ylinopeutta, poliisikaverin valotolppaa sakkoja annetaan anteeksi ( kato mun kaverit). Ex poliisi perusti autokaupan jne... tai kävin liikkuvan autolla hakemassa keravan k- raudasta tarvikkeita poikani omakotitalo työmaalle ( virka- haalari päällä). Terveisiä, pyysinkin seuraavan ylinopeus sakkoon hyvitystä

Hyvä että osui ja upposi. Juu lisää poliisi setiä ja tätejä. Ei mua haittaa olen ollut yhteiskunnan mallioppilas jo 12 vuotta.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 13.01.2017, 20:39
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

yhteiskunnan mallioppilas jo 12 vuotta.[/QUOTE]

Aika nuorelta vaikuttajalta vaikutat
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 13.01.2017, 20:41
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

En oo ihan varma, mutta korvassakin on vaikkua
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 13.01.2017, 20:44
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.861
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Tule tänne länsi-Karjalaan (Itä-Karjala jäi muille milisijoukoille vahdittavaksi). Poliisin tulo Pielisen ympäri on tuskaa ja samoin myös ambulanssin tulo. Vetäkää valittajat käteen. Samoin poliisin työllistäjät oikeassa olijat!
Lisää Poliiseja ja paljon!!!
Vittuako kukkaan vastustaa Poliisien lisäystä, jos ei tee jotain laitonta?
Ööh, nyt tyhmä ei kyllä ymmärtänyt hanskaamis kehotustasi. Toisekseen viestisi on, no öh. hivenen ristiriitainen...
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 13.01.2017, 20:58
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Esimerkiksi Juuka / Lieksa. Poliisi on Lieksassa ja lähtee Kolille missä sinnuu esim. pieksetään vaikka heinähangolla, ihan vitun kiva ootella pari tuntia, että oikeus toteutuu,
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 13.01.2017, 21:05
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Ööh, nyt tyhmä ei kyllä ymmärtänyt hanskaamis kehotustasi. Toisekseen viestisi on, no öh. hivenen ristiriitainen...
Öh ja höh osta uusia hanskoja, jos nykyiset on jo märkinä
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 13.01.2017, 21:24
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.355
Perusasetus

niin, kyllä se tiällä korvessa on veettävä kättee rukkaset talavella ku apua oottelee. muute suattaa nakit jiätyä.
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 13.01.2017, 21:25
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.861
Perusasetus

Ai niin, perjantai ja märkää...

"Vetäkää valittajat käteen. Samoin poliisin työllistäjät oikeassa olijat!
Lisää Poliiseja ja paljon!!!"

Mihin ryhmistä et kuulu /kuulut: Valittajiin, hanskaajiin, poliisin työllistäjiin, oikeassa olijoihin (mikä?) vai polisien lisäykseen haluaviin?
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 13.01.2017, 21:43
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Viestit: 541
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
En oo ihan varma, mutta korvassakin on vaikkua
Ai sitä mentiin henkilökohtaisuuksiin.. terveisiä Lieksaan Hakkaraiselle ja nimeltämainitsemottamalle poliisille kun jäitte kiinni Hirven salakaadoista. Kolilla vedettiin turpaan nimismiestä, terveisiä sinnekin, en ollut minä. Tosiaan sielä on pitkät matkat, jos heinähangolla hakataan, ööh mistä syystä.

Palataksemme aiheseen, ehkä hivenen, hivenen järkeä, mutta tuskin poliisijohto nyt on saanu varaJeesus valtuudet?
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 13.01.2017, 21:47
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lisää Poliiseja.
Vittuilla haluan niille, jotka ei välitä mistään mitään ja mie maksan niitten hoidosta oman osani.
Itse aiheutut lääkinnät vois myös ottaa harkintaan.
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 13.01.2017, 21:52
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Oikeus toteutuu vasta käräjillä.......


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Esimerkiksi Juuka / Lieksa. Poliisi on Lieksassa ja lähtee Kolille missä sinnuu esim. pieksetään vaikka heinähangolla, ihan vitun kiva ootella pari tuntia, että oikeus toteutuu,
Viikkojen, kuukausien tai jopa vuosien päästä tapahtuneesta......
Ja jokainen on syytön niin kauan kuin toisin todistetaan.....
Ja joskus sen oikeuden toteutuminen tarvii koko virkatien korkeimpaan oikeuteen asti.
Ja mua ei haittaa vaikka siellä pohjoiskarjalassa toisianne tölvitte.....
kuinkapaljon tahansa.....Millä tahansa.....
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 13.01.2017, 22:13
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Viikkojen, kuukausien tai jopa vuosien päästä tapahtuneesta......
Ja jokainen on syytön niin kauan kuin toisin todistetaan.....
Ja joskus sen oikeuden toteutuminen tarvii koko virkatien korkeimpaan oikeuteen asti.
Ja mua ei haittaa vaikka siellä pohjoiskarjalassa toisianne tölvitte.....
kuinkapaljon tahansa.....Millä tahansa.....
Sie oot kyllä ainaoikeessa olevien kaveri. Toivottavasti myös miun!
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 14.01.2017, 09:12
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Greenday Näytä viesti
Juu, olen käynyt rähjäämästä useassakin kuulustelussa, oikeudenkäynnissä tuomarille ja poliisisedillä vittuilu, ihan vaan kaikkea tehnyt niin kuin huvittaa.. oikea kunnon kriminaali. Viimeksi kun sain sakot prätkällä ylinopeudellanajamisesta, niin kolme poliisisetää alkoi vittuilemaan prätkän ulkonäöstä, vittuukonse niille kuuluu, olin just tulossa Alastarosta kiihytyskisoista 2004. Haastoi nämä 3 polisisetää ihan vaan tappeluun ja uhkasin heittää niska perse otteella rinnettä alas. Sitä saa mitä tilaa, vaikka olisi poliisi..

En uhoa totean vaan. Kokemusta on. Asioiden herkuttelu ei varmaan kuulu tänne nettipalstoille ollenkaan kuten tämän topikin avaus. Mitähän perhe arvelee tilanteesta ja rumaa näistä tämänkin palstan rampoista. On varmaan mukavaa luettavaa.
Selkeästi kävi ilmi, että täällä on näitä tosielämän poliiseja palstoilla enemmänkin.

Eli tossa tilanteessa kun uho ollut suurimmillaan, ja ois heiluttu haulikon kanssa, niin poliisit ei olisi saanut turvautua ampuma aseeseen?
Vaan olisi pitäny kehoitella, et laitappa se mossberg pois ihan rauhallisesti vaikka kaverilla lentää kiihkovaahto suusta karjuessa ja uhkaa tappaa kaikki paikalla olijat


Itellä kokemusta huonoista paskalakeista ja sitten niistä kunnollisista, mutta silti oon sitä mieltä et jos keskusteluun otetaan matkaan tuliasetta, niin saa vastapuolikin tuliaseen matkaan ottaa

Missään ei sanota mikä haulikko se on ollut ja missään ei sanota millä se oli ladattu, joku 10/89 supermagnum susihauleilla pistää varmasti lasarettiin 20m päästäkin jos yläruumiiseen laukaisee, siinä ei kauheesti lohduta poliisin omaisia tai poliisia itteään, ettei olisi saanut puolustaa itseään ja muita aseellisesti



Yhäkin suomessa poliisi käyttää ampuma-asetta viimeisenä keinona, ei sitä ensimmäisenä aleta ammuskelemaan edes niitä haulikkomiehiä jotka kännipäiten heiluu aseen kanssa
Ja jos ei voi varmaksi tietää, että ei lähde heilumaan kännipäiten haulikon kanssa ja mahdollisesti ammuskele sillä hetkellä vittumaisia ihmisiä, voi jättää sen kossupullon narauttamatta, tai narauttaa sen sellaisessa paikassa, missä tilanne ei voi eskaloitua niin pitkälle, että tarvitaan isompaa voimaa tilanteen rauhoittamiseen
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 14.01.2017, 09:18
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mie toivoisin Liikkuvaa Poliisia takaisin. Ja kaikkiin muihinkin yksiköihin, lisää niitä kuraportaan poliiseja.
Just näin.

Eikä mikään ammattikunta tässä maailmassa ole täydellinen, kyllä osa poliiseistakin rikkoo & soveltaa lakeja. Mutta Suomessa jos missä poliisiin voi luottaa, ja hyvä niin.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pienen budjetin ohrotti patrol Rotpal GR Maasturiprojektit 2 16.06.2013 12:06
Pienen budjetin maastoparannuksia Patrolliin? Yere Tekniikka & Jutustelu 10 25.09.2012 20:05
Onko järjen käyttö kielletty?? k81 Chit-Chat 5 02.03.2012 19:27
Pienen verot uudehkot pakettiautomaasturit??? HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 4 26.10.2006 19:57
ostaapi mahdollisimman pienen dieselin Valko-bandiitti O/M/V Muut 25 17.09.2006 11:32


Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).