Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2015, 12:16
Reimasaari Reimasaari ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.03.13
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 8
Talking

Esab LKA 240


Myydään

Jäi ylimääräiseksi nurkkiin muuton yhteydessä kun ei tule tontille enää voimavirtaa joten laitetaan kiertoon..Esabin voima virta mig. Tarjouksia voin ottaa vastaan tarkkaa ikää ei ole tiedossa kun käytettynä olen sen itsekkin ostanut,mut ihan parilla satasella en siit luovu.... Pirun näppärä auto pelti hommissa.Mukaan tulee poltin kaapeli ja itse kone paineen alennus venttiili ja puoli kelaa lankaa...pullon saa jokainen itse hankkia... Kone sijaitsee Sastamalan ja ikaalisten rajalla tarkemman osoitteen saa jos kiinnostusta ilmenee... Voidaan vaihtaakin leimalliseen henkilö autoon mielellään farmari ja ennen kaikkea bensa versio... Väli rahoja en maksa mut en niitä ala pyytelemäänkään.. Yksäriä rohkeasti tulemaan tarjouksia ja vaihdokkaita... email. maastohitsaus@gmail.com
Niille henkilöille joita yhdys-sana virheet häiritsevät voi vain todeta ettei tarvitse lukea alkua pidemmälle....
Koska hinta on pakko mainita niin laitetaan lähdöksi vaikka 400€ eiköhän joku yhteis ymmärrys löytyne jossain välissä.....

Myydään


Viimeksi muokannut Reimasaari : 05.03.2015 19:11
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Esab LKA 150 mig 83K5 O/M/V Muut 0 11.01.2015 19:02
Myydään Esab LKA 150 ja/tai CO2 pullo, MP tunkki Forvolett O/M/V Muut 4 17.02.2013 22:38
Myydään MIG Hitsauskone Esab LKA 180 noonse O/M/V Muut 0 24.09.2010 14:20
Myydään HITSAUSKONE ESAB 180 LKA perse arska O/M/V Muut 0 09.11.2009 17:53


Sivu luotu: 19:13 (GMT +2).