Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2005, 19:00
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Etulukon käyttö


Tuossa kun olen pohdiskellut Hiluxiprojektin lukkoarsenaalia tuli mieleen, että miten tuon etulukon kanssa oikein mahtaa olla. Ylläsvideota ja omaa Tapaninpäivävideota katsellessa olen huomannut, että varsinkin etulukko päällä suditellessa toinen etupyörä "jukertaa" melko huolestuttavasti. Ainakin mun HoJossa Ylläksellä ja kaverin LäJässä Tapanina suditellessa. En ole paljaalla silmällä moista osannut edes katsoa, mutta videolla toi ilmiö näkyy selvästi. Mulla HoJossa omat lukot ja kaverin LäJässä ARBbi. Ilmeisesti etumurroksissa ja lukoissa on aina sen verran väljää, että pyörät eivät yllätys yllätys pyörikään aivan samaan tahtiin, vaan toinen pyrkii aina hieman lintsaamaan ja aiheuttaa nykivää pyörimistä. Ainakin videolta katsoessa voin kyllä kuvitella minkälaisia voimia vetonivel parkaan kohdistuu, kun kolme-xxx pyörii mainitulla tavalla.

Noh, tästä huolestuneena (ja ennemminkin pankkitilin surkeasta tilanteesta johtuen) päätin sitten jättää Hilun etulukoitta näin aluksi. Vaan potkiihan se takalukollakin, jahka sen tuonne talliin ja Hiluun jotenkin saa pulitettua ja pultattua.

Rojekti jatkukoon


Eespäin ja vinssillä loput..

__________________
Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon.
-Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03
vinssiköyden käyttö krisu Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2006 20:32
GAZ ja vinssin käyttö ? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 27.11.2005 11:35
O:hj etulukon pitkäboorinen vetari ugly_hj O/M/V Muut 6 01.07.2005 19:03
Pyöräilykypärän käyttö Lars Outdoor hobbies 0 15.07.2002 13:17


Sivu luotu: 16:59 (GMT +2).