Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2011, 21:30
Pertura Pertura ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.07
Sijainti: Vantaa
Viestit: 103
Perusasetus

Peräkärryn akselintuenta


Jep, eli haaveissa olisi värkätä jarrullinen 1-akselinen peräkärry, ilmajousituksella. Mitä sanoo lakikirja akselintuennasta peräkärryn kohdalla, tuleeko olla riittävällä akselimassalla olevat tehdastekoiset tukivarret kuten autojen kohdalla, vai onko kärryn kanssa helpompaa? Ja mikä katsottaisiin peräkärryn kohdalla tehdastekoiseksi mikäli moinen on vaatimuksena?

Tai miten on lehtijousien kanssa, mikä katsotaan kärryyn sopivaksi lehtijouseksi ja mikä ei? Eli onko mahdollista laittaa "leimalehdet" ja niiden lisäksi tukivarret + ilmapussit kuten lehtijousitettuun autoon esim. nelilinkkiä tehdessä? Vai onko koko idea täysin tuhoontuomittu heti alkuunsa?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Peräkärryn kuomu khonkonen O/M/V Muut 5 14.09.2009 20:21
Peräkärryn lisälaidat Killer-Wo Chit-Chat 7 10.05.2009 23:12
Peräkärryn talvirengastus hector Tekniikka & Jutustelu 17 14.11.2006 23:46
OT:Peräkärryn rengaskoko ? Jyri Tekniikka & Jutustelu 2 09.07.2005 21:44
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 10 29.05.2005 18:42


Sivu luotu: 05:14 (GMT +2).