|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Range kaasari vai efi?!?Moro Kertokaa viisaammat et onko todellakaan niin suurta merkitystä onko autossa kaasari vai efi? Et metsästääkö itelle offi ja käyttisautoa Rangesta efinä tai kaasarina. Missä mallissa alkaa oleen toi efi vai onko se kaikissa 90vm? Itelle ois tulossa 1989 3,5l V8 , automaatti, kaasari ajettu 360 000 jos kauppoihin pääsee=) -Onko mitään tyyppivikoja? -Mihin pitäis kiinnittää huomiota osto vaiheessa? - onko pensankulutuksella eroa onko efi vai kaasari? - miten kaasari käyttäytyy offissa? onko tulvimis onkelmia? -kemppi
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com Viimeksi muokannut spede80 : 02.12.2010 21:25 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään sj 413 kaasari | vertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.11.2008 19:28 |
Ostetaan kaasari | salamanteri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.08.2008 21:18 |
Moottorin vaihto Range 3.5: kaasari -> EFI | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 17.11.2007 00:12 |
Range, kaasari V8 ja tosi yksinkertaset sähköt | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2007 20:44 |
Gaz ja kaasari | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.09.2005 08:56 |