Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 17.02.2010, 00:44
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Onks muuten kuin paljon porukalla kokemusta noista FORTE puhdistus aineista, etsin täältäki tietoo mut laihaks jäi saldo. Eli uskaltaako ton auton tankkiin kaataa sitä gasoline Fortea? miel tekis kokeilla kun tolla Jeepillä on vissiin ajeltu enempi lyhyttä ajoa, ainakin tää talvi.
Mä olen kyl käyttäny niit miedompia aineita, mut en tota Fortee.. tai enhän mä tiedä onks se jytympää ainetta, makso vaan ainaskii sairaasti.
Muutamia oma kohtaisia ja useampi kaverien korjaamo käyttää Fortea, monta kertaa sillä on päästö ongelmat ratkaistu ja käyttöominaisuudet parantuneet. Joskus ei ole ollut mitään vaikutusta, mutta kertaakaan ei ole ongelmat pahentuneet.

Forte tankkiin (miel pieneen bensamäärään) tai Forte huuhtelulaitteella tehopesu suuttimille paikallaan ollessa.

Jos Forte ei toimi, niin sen hoitaa ASNU (tulee testaus, pesu ja testaus), niin toimii ainakin ja on paljon halvempaa kuin uudet suuttimet... Eikä tarvii ostaa uusia suuttimia kokeilumielessä.

j.h

http://www.asnu.com/
Vastaa lainaten
 

Luokat
jeep, tulpat


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty jeeppi HELLE O/M/V Ajoneuvot 4 04.05.2009 11:05
O: XJ Jeeppi vepele O/M/V Ajoneuvot 5 01.03.2007 13:54
"JEEPPI" hector Chit-Chat 7 06.12.2005 21:32
V-8 Jeeppi lepoantti Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 15:04
M:JEEPPI tapsa4x4 Chit-Chat 7 07.06.2005 21:12


Sivu luotu: 19:49 (GMT +2).