Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2015, 10:16
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.947
Perusasetus

Turbon koko merkintöjen tulkintaa


Esim. Toyotan CT26 turbo ilmoitetaan seuraavasti:

Compressor wheel 42/65mm (inducer/exducer)
Turbine Wheel 52/68mm (inducer/exducer)

Sitten taas jotkut turbot ilmoitetaan vaan yhdellä luvulla esim. imu 50mm / Pako 58mm kumpaa lukua ne silloin vastaavat inducer vai exducer (mitä nämä nyt sitten Suomeksi olisivatkaan)?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastorenkaiden kestävyydestä kysymyksiä ? Merkintöjen tarkoitus. bluevan Tekniikka & Jutustelu 15 13.04.2013 10:58
Oikea turbon koko 3B moottoriin? Setä Tekniikka & Jutustelu 36 07.09.2009 21:24
Rengaskoon muutokset, lain tulkintaa Pasi Tekniikka & Jutustelu 25 11.08.2008 19:32
Akk sääntöjen tulkintaa SamiN Tekniikka & Jutustelu 16 19.03.2007 23:18
Turbon hönkäputken koko SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 3 20.09.2005 13:48


Sivu luotu: 21:07 (GMT +2).