|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
Vitaran kevyt korotusPiti ruveta vitaraan tekemään kevyt korotus ja lähteä biltemaan tutkimaan jousia mutta tietysti oli ne sopivat loppu mutta mukaan tarttu vw ja mb jouset. iskarit jää vakiot tällä erää ne päivitetään tulevaisuudessa ehkä..... ensin vakio puoli toinen puoli korotettuna Ulosjoustoa tuli tuon verran noin 7cm lisää alkuperäiseen ja taustalla näkyy iskarin kiinnityksen muutos Etupää olikin melko ahdas tunkea jousi paikolleen kun pohjaanlyönti kumi on vähintään riittävän pitkä. Mitähän iskaria tuonne keulaan on vaihdettu kun ei jaksanut ruveta ihan summassa kattomaan kaikkia bilteman paketeita läpi ? Huomenna pitäs askarrella toinen puoli ja suunnitella eteen iskarin alle jatkot niistähän olikin tuolla hyvä malli jo yhdessä projektissa.
|
#2
|
|||
|
|||
Kylläpä se suikka kummasti komistuu kun saa hiukan ilmaa kaaren ja kumin väliin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
||||
|
||||
Toiselle puolelle meni jousikin paikolleen helposti kun jarruletkussa oli enemmän varaa venytellä. Nyt pitäs suunnitella etuiskarin alle koroketta noin 60mm..... Piti tulla kattomaan mallia foorumilta
|
#4
|
||||
|
||||
Päivä 2
Pakollinen kahvi aika pukkas päällensä mutta toinen etu jousi jo paikollaan
Eteen iskarin jatkot Meinasin tehdä helpomman kaavan mukaan ja hitsata tuon putken tuohon alkuperäiseen laippaan ja sitten vaan samanlainen laippa hitsaten päälle johon kiinnitys pultit. Ei tarvi tehdä kahta laippaa aina per iskari ja varsinkaan rälläkällä tuota 50mm reikää putkelle kun se on tuskasta hommaa Riittää kun poraa pikkureijän josta saa yläpään mutterin paikolleen. |
#5
|
||||
|
||||
Lopputulos
Nyt on saatu vitaraan uudet vieterit alle ja auto jopa liikkuu vielä
Tässä lopputulos eli näyttää kuvassa että ei noussut yhtään Mutta auto nousi noin 4-5cm keulasta olis saanut nousta vähän enemmän mutta jouset oli vähän liian pehmeet niin jäi tuohon. Eteen tuli iskarien alle tommoset oli muuten tuo noin 6cm aika maksimi nivelille kun on ihan iskari suorana niin ei enää käsin pyöri jarrulevystä mutta renkaasta kylläkin. Kukaan ei ole ilmoittanut vielä että löytyykö varaosana pidempiä etuiskareita ?? Toivottavasti noista ei ole katsastuksessa huomauttamista on ne kyllä ainakin jämäkästi tehty. Pukista loppu mitta niin ei saanut testattua tuon enempää joustoa mutta varaa jäikin vielä iskareihin muutemia senttejä. |
#6
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
http://www.jimnybits.co.uk/shop/vita...s/prod_42.html |
#7
|
|||
|
|||
Eteen tuli iskarien alle tommoset oli muuten tuo noin 6cm aika maksimi nivelille kun on ihan iskari suorana niin ei enää käsin pyöri jarrulevystä mutta renkaasta kylläkin.
Kukaan ei ole ilmoittanut vielä että löytyykö varaosana pidempiä etuiskareita ?? .[/QUOTE] Onkohan pitempiä iskareita löytyny suomenmaalta? Tarvis kans.. Hitsasikko tuon laipan kallelleen että campperi korjaantuis samala? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitaran korotus ja joustovaran lisäys | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.06.2012 18:31 |
Myyty Iveco kevyt k-a | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.10.2009 18:24 |
Myyty Iveco kevyt k-a | tare | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.08.2009 14:33 |
Kevyt KA kysymyksiä | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 26.01.2009 09:53 |