Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2011, 13:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

hj peristä


terve! olikos kaikki fullfloater perät kitkalukollisia? onnistuuko taka- ja etumurikan paikkaa vaihtamaan purkamatta murikkaa irti kuoresta, eli sen koko kikkareen mikä ff perästä irtoaa? pitääkö tämän muutoksen takia lyhentää toista etutikkua että kitkapakka pääsee liikkumaan?
kiitos!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.04.2011, 17:46
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.903
Perusasetus

Kyllä ne kaikki full floaterit taitaa alunperin olla joko kytkettävällä lukolla tai kitkalla.

Etu- ja takaperän murikka on identtiset, joten menee kyllä suoraan ristiin, mutta joku viisaampi osaa sanoa, tarviiko vetareita lyhentää. Veikkaisin että ei.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.04.2011, 20:14
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Juu ei kannata mennä vetareita pätkimään. Loppuu veto. Jos on kytkettävä lukko niin silloin pitää olla pitkäbooriset vetarit lukon puolella.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.04.2011, 21:45
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

slck:lta bemaripojulta lainattua: nyt tuli tehtyä remonttia autoon, ja kyllä sie lyhempi vetari painoi kitkan löysäksi! oli päässä hiertymis merkkejä! lyhensi akseleita 2-3mm ja nyt rupes pelaan! on vaan hyvä ettei ole etuperässä liian tiukka! http://slck.net/viewtopic.php?t=3233...ght=kitkalukko
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.04.2011, 22:04
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko Näytä viesti
slck:lta bemaripojulta lainattua: nyt tuli tehtyä remonttia autoon, ja kyllä sie lyhempi vetari painoi kitkan löysäksi! oli päässä hiertymis merkkejä! lyhensi akseleita 2-3mm ja nyt rupes pelaan! on vaan hyvä ettei ole etuperässä liian tiukka! http://slck.net/viewtopic.php?t=3233...ght=kitkalukko
Oho, tuo oli uus juttu...
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.04.2011, 22:25
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.345
Perusasetus

Oli menny kyllä mullaki ohi, mutta hyvä tietää vastasen varalle, kiitos.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60:n peristä Anadeus Tekniikka & Jutustelu 2 06.05.2010 21:57
toyota peristä Mhilux Tekniikka & Jutustelu 2 21.06.2007 07:35
Pajeron peristä vepele Tekniikka & Jutustelu 2 09.04.2006 21:43
Broncon peristä pjtk Tekniikka & Jutustelu 9 29.08.2004 16:42


Sivu luotu: 05:30 (GMT +2).