|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Mikä turbo läjään?Mikä turbo kävis läjään suoraan vakio ct20:sen tilalle? Alkaa olee jo sen verran väljä et ois syytä vaihtaa ja ois mukava muutenki laittaa pikkasen isompi ahdin.
|
#2
|
|||
|
|||
ei mikään.
Ei mun tiätääkseen mikään,mut ei o paha homma sovittaa sihen joku muu.Itellä on 2L-T koneessa garretin 3 sarjaa,adapteri pala vaan pakosatsin ja turbon väliin.Ite tein sillee et kaks laippaa ja 50mm putkiholkkiväliin,itte askartelin 10 mm levystä ne laipat.Sit migillä kasaan ja snurralla tai viilalla viimestelee sen holkin.Toinen vaihto ehto on sit tehä koko pako satsi uusiks.Kannattaa kysyy jostai iha ahdin pajast sopivaa ahdinta,niit garretin kolmosii on about sata eri variaatioo ja osa ei juurikaan sovellu.Mul on nyt kilon ahto ja sen verran syöttöä et pääsee päästöist läpi katsastukses,puhtia tuli jonki verta lisää ja vääntöä tuntuvasti.Jopa kulutus putos huomattavasti,uudet ahtimet kuulemma toimii paremmalla hyötysuhteella joka sit näkyy kulutuksessaki.
|
#3
|
||||
|
||||
Ja cooleri kannattaa ehdottomasti sit samaa kyytiä laittaa, ku muutenkin sitä puolta rakentelee.
|
#4
|
||||
|
||||
teetin laipat jormalaisella kympin kappale kun en jaksanut itse sorvaamaan, turbopajoilta saattaa löytää kanssa.Siihen hitsailin putken väliin josta otin myös lähdön pakopaineen mittaukselle. Öljyletkut saattaa mennä uusiksi, mulla oli meno ja paluu alhaalla ja t-03 tuli meno ylös. Hydrauliikka liikkeissä saa teetettyä tulolle letkun Banjo/kierre ja ahtimeen tekee kierteen sille. paluuseen mun piti laittaa laippa (turpoliikkeestä 10€) johon hitsasin kierrenipan ja siitä liittimellä kupariputkeen ja alkuperäiseen letkuun. Pakoputken laippa on eri. Putket coolerille tein 3" rosterista, kun sitä oli jäänyt nurkkiin ja huomasin, että DN50 valurautaviemärin panta sopii sen päälle, on tiivis ja tukeva :-)
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
#5
|
||||
|
||||
mitäs turboja ootte yleensä ees laittanu tuon ct-20 tilalle? mikälainen kannattais laittaa kun olen ajatellut jotain 1.5 barin paineita? pakosarja menee tekoon tässä jossain vaiheessa.
|
#6
|
|||
|
|||
Eikös ct26:nen mene samaan laippaan, pesien asentoa joutuu toki kääntämään.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läjään uus turbo | LarppaV | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 07.11.2008 22:40 |
Mikä turbo läjään? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.11.2008 21:03 |
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2005 21:04 | |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |